Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - Randers-OB den 29.juli 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nå men det var da ærgerligt...

    Comment


      Nu ville det klæde OB og i særdeleshed JH, at komme med en forklaring. Hvad er målet med det her??
      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

      Comment


        Haha, Rømer har sgu ikke haft bolden i hele den her kamp. Ligesom resten af Randersholdet.

        Vi taber til os selv.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Godt vi fik Kent og Bredal ud. Det er åbenlyst på trænerbænken, at tingene stinker i den her klub.
          De skabte en stor del af denne lort.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Simpelthen en katastrofe det her
            Jeg er lidt forundret over at folk er overraskede over det her, det er jo altså stort set de samme spillere, holdet er i hvert fald ikke forstærket og nu er der kommet en træner til med færre spillemæssige ideer end Kent, når det kommer til at skabe chancer mod et hold der står dybt.
            Når forsvaret så er dårligere end set længe, så skal det jo gå galt.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Det bedste vi kan få ud af dagens kamp vil være at gøre holdt i Horsens på vej hjem og smide bunken af affaldsspillere af sammen med det afskylige spille dress .
              Og selvfølgelig ham som er ansvarlig for rækken af flopkøb .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Nu har jeg set de fleste hold i Superligaen spille her i opstarten, og jeg må sige at det mest ringe hold jeg har set helt klart er OB, det lugter gevaldigt af nedrykningsspil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg er lidt forundret over at folk er overraskede over det her, det er jo altså stort set de samme spillere, holdet er i hvert fald ikke forstærket og nu er der kommet en træner til med færre spillemæssige ideer end Kent, når det kommer til at skabe chancer mod et hold der står dybt.
                  Når forsvaret så er dårligere end set længe, så skal det jo gå galt.
                  Jeg var ikke klar over der fandes nogle med færre ideer i den retning end KN. ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Simpelthen en katastrofe det her
                    Som jeg skrev: Randers behøves ikke at få tingene til at gå op i en højere enhed for at slutte over os....

                    Randers behøves ikke en gang at være gode for at slå os. Bare score efter 39 sekunder.

                    Mvh ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Cykelhandler Hansen skal altså skaffe noget guf til holdet nu. Ellers er det OB over and out.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Kløve, Barret, Desler, Greve og Ludwig helt uden glimt af x faktor eller superligaklasse i dag. MJ, JD, AK og JE med indstillingen på plads og små lyspunkter i spillet. Resten var bare med.

                        Comment


                          Forandringens sommer noget er uforandret.

                          Comment


                            Er det ikke snart På tide JH tager dit tøj og går. Ny træner og det fungere stadig ikke. Så må det jo være i ledelsen der fejler

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Simpelthen en katastrofe det her
                              Ja, det er meget simpelt. At vi taber igen og ligger med 1 point efter tre kampe vi gerne skal vinde eller have uafgjort i er en katastrofe i sig selv. Men at vi gør det fuldstændig uden at have nogen struktur i spillet og med en træner på bænken, der virker helt panisk og uden plan i sine dispositioner, gør katastrofen ubærlig.

                              Endnu en gang er der krise i Ådalen. Nærmest en permanent tilstand igennem så mange år, at jeg efterhånden ikke kan huske andet.

                              Jeg ser stadig kun en løsning: ny ejer, ny sportsdirektør, en klar langsigtet strategi og ansættelse af trænere og spillere herudfra. Jeg orker simpelthen ikke flere hovedløse justeringer, som giver kortvarige illusioner, men udskyder de nødvendige beslutninger. Vi er stadig en klub helt uden mål og strategi.

                              Comment


                                PS: det vil være typisk OB at spille godt mod FCK den 5. august. Sikkert også med det nye Haderslev set-up.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X