Jeg så lidt af dagens træning. Fraværende var Ryan, til gengæld trænede både Drackman, Kløve og JJT med i intervalspil i starten, og senere i spil på stor bane i 3-5-2 opstilling hvor Desler var højre back/kant i Ryans fravær. JJT var dog ikke på det hold der kunne være starteren på søndag.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fredags træning
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg så lidt af dagens træning. Fraværende var Ryan, til gengæld trænede både Drackman, Kløve og JJT med i intervalspil i starten, og senere i spil på stor bane i 3-5-2 opstilling hvor Desler var højre back/kant i Ryans fravær. JJT var dog ikke på det hold der kunne være starteren på søndag.
Hvis vi spiller 3-5-2 så vil jeg RIGTIG gerne se Desler spille. Den position er jeg skræddersyet til hans aggressive løb.
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægHvis vi spiller 3-5-2 så vil jeg RIGTIG gerne se Desler spille. Den position er jeg skræddersyet til hans aggressive løb.
Piller man Ryans, Drachmanns og CN's fysik ud af ligningen er 3-5-2 lidt risikabelt i min verden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg så lidt af dagens træning. Fraværende var Ryan, til gengæld trænede både Drackman, Kløve og JJT med i intervalspil i starten, og senere i spil på stor bane i 3-5-2 opstilling hvor Desler var højre back/kant i Ryans fravær. JJT var dog ikke på det hold der kunne være starteren på søndag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægHvis Ryan er fraværende i dag, frygter jeg at et salg er lige op over...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvorfor tænker du? Med Ryans skadeshistorik in mente, er det vel mest sandsynligt at han døjer med en lille skade?
Hvis han ikke er med, er mit håb en 4-4-2 med en defensivt stærk spiller foran Desler.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægHvis vi spiller 3-5-2 så vil jeg RIGTIG gerne se Desler spille. Den position er jeg skræddersyet til hans aggressive løb."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægHan har vel spillet de seneste 25 kampe i træk, men jeg tror nu ikke, man sælger ham dette eller næste vindue. Det ville være for dumt i min verden. Der har været en del småskader her i opstarten, så jeg håber bare, man passer på spillerne lige nu.
Hvis han ikke er med, er mit håb en 4-4-2 med en defensivt stærk spiller foran Desler."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvorfor tænker du? Med Ryans skadeshistorik in mente, er det vel mest sandsynligt at han døjer med en lille skade?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet er muligt med en skade, men salg er vel ikke udelukket. Vi har ikke mange spillere som kan indbringe 7 cifre. Ryan er en af dem, og alle spillerne er til salg for det rette beløb, problemet er at JH ikke får nok penge for spillerne, samt at NT er igang med at høst OB. Selvom hans formue betyder, at han næppe bemærker det på selvangivelsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHandler vel af om der er en køber. Robin Olsen til en formue, og Gyte er måske svær at sælge pga form nedgang.
Comment
Comment