Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fredags træning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fredags træning

    Jeg så lidt af dagens træning. Fraværende var Ryan, til gengæld trænede både Drackman, Kløve og JJT med i intervalspil i starten, og senere i spil på stor bane i 3-5-2 opstilling hvor Desler var højre back/kant i Ryans fravær. JJT var dog ikke på det hold der kunne være starteren på søndag.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg så lidt af dagens træning. Fraværende var Ryan, til gengæld trænede både Drackman, Kløve og JJT med i intervalspil i starten, og senere i spil på stor bane i 3-5-2 opstilling hvor Desler var højre back/kant i Ryans fravær. JJT var dog ikke på det hold der kunne være starteren på søndag.

    Hvis vi spiller 3-5-2 så vil jeg RIGTIG gerne se Desler spille. Den position er jeg skræddersyet til hans aggressive løb.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Hvis vi spiller 3-5-2 så vil jeg RIGTIG gerne se Desler spille. Den position er jeg skræddersyet til hans aggressive løb.
      Det er klart Deslers bedste chance, men han er stadig langt fra Ryan i niveau og taktisk forståelse.

      Piller man Ryans, Drachmanns og CN's fysik ud af ligningen er 3-5-2 lidt risikabelt i min verden.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg så lidt af dagens træning. Fraværende var Ryan, til gengæld trænede både Drackman, Kløve og JJT med i intervalspil i starten, og senere i spil på stor bane i 3-5-2 opstilling hvor Desler var højre back/kant i Ryans fravær. JJT var dog ikke på det hold der kunne være starteren på søndag.
        Hvis Ryan er fraværende i dag, frygter jeg at et salg er lige op over...😮

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Hvis Ryan er fraværende i dag, frygter jeg at et salg er lige op over...
          Det ville i så fald være et kæmpe slag lige i mellemgulvet. Ryan i omdrejninger er en top 3 spiller for os, i min optik, og han var velsagtens den bedste mand i opstarten, i hvert fald i de kampe jeg så. Havde, og har egentlig stadig, ret store forhåbninger for ham i den her sæson, og der er bare et kæmpe drop i kvalitet fra ham og ned til Desler.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Hvis Ryan er fraværende i dag, frygter jeg at et salg er lige op over...
            Hvorfor tænker du? Med Ryans skadeshistorik in mente, er det vel mest sandsynligt at han døjer med en lille skade?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Hvorfor tænker du? Med Ryans skadeshistorik in mente, er det vel mest sandsynligt at han døjer med en lille skade?
              Han har vel spillet de seneste 25 kampe i træk, men jeg tror nu ikke, man sælger ham dette eller næste vindue. Det ville være for dumt i min verden. Der har været en del småskader her i opstarten, så jeg håber bare, man passer på spillerne lige nu.

              Hvis han ikke er med, er mit håb en 4-4-2 med en defensivt stærk spiller foran Desler.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                Hvis vi spiller 3-5-2 så vil jeg RIGTIG gerne se Desler spille. Den position er jeg skræddersyet til hans aggressive løb.
                Enig.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                  Han har vel spillet de seneste 25 kampe i træk, men jeg tror nu ikke, man sælger ham dette eller næste vindue. Det ville være for dumt i min verden. Der har været en del småskader her i opstarten, så jeg håber bare, man passer på spillerne lige nu.

                  Hvis han ikke er med, er mit håb en 4-4-2 med en defensivt stærk spiller foran Desler.
                  Desuden var Ryan meget glad for den chance og hjælp af den medicinske afdeling omkring OB ham fik. Ville være fuldstændigt overrasket hvis ham ville videre allerede nu.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Hvorfor tænker du? Med Ryans skadeshistorik in mente, er det vel mest sandsynligt at han døjer med en lille skade?
                    Det er muligt med en skade, men salg er vel ikke udelukket. Vi har ikke mange spillere som kan indbringe 7 cifre. Ryan er en af dem, og alle spillerne er til salg for det rette beløb, problemet er at JH ikke får nok penge for spillerne, samt at NT er igang med at høst OB. Selvom hans formue betyder, at han næppe bemærker det på selvangivelsen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Det er muligt med en skade, men salg er vel ikke udelukket. Vi har ikke mange spillere som kan indbringe 7 cifre. Ryan er en af dem, og alle spillerne er til salg for det rette beløb, problemet er at JH ikke får nok penge for spillerne, samt at NT er igang med at høst OB. Selvom hans formue betyder, at han næppe bemærker det på selvangivelsen.
                      Hvis NT "høstede" var Gryte her nok ikke længere..

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Hvis NT "høstede" var Gryte her nok ikke længere..
                        Handler vel af om der er en køber. Robin Olsen til en formue, og Gyte er måske svær at sælge pga form nedgang.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Handler vel af om der er en køber. Robin Olsen til en formue, og Gyte er måske svær at sælge pga form nedgang.
                          Tænker mere at han var røget i vinters.. Tror sgu heller ikke Thorborg nødvendigvis gør alt han foretager sig grundet hans store kærlighed til OB, men tænker det bud fra Brøndby også har været forbi ham..

                          Comment

                          Working...
                          X