Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Janus Drachmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nr 7
    Sikker eller gætter du?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Det ser ud til at det er lykkes den blinde høne at finde korn. Drachman er den type, holdet har manglet siden Spelman forsvandt. Så tak for det. Nu er der omsider håb.
      Men lidt malurt skal der jo være, for presseafdelingen har forsynet artikler med et JM-citat, hvor han siger:
      Til gengæld har vi ønsket os at supplere truppen med endnu en rutineret spiller, der er klar til at gå forrest i duellerne, og som kan være med til at give endnu mere energi og vildskab på holdet.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        ..en spiller der er bedre uden bold, og en personlighed i omklædningsrummet.. hufff!! og det er typen vi har manglet?? Ved ikke om jeg ikke foretrækker underholdende dårlig fremfor bare dårlig dårlig.. nåh men hvis folk er oppe at ringe over denne signing, så på med ja-hatten da.. Så har man da fat i en afløser til pædagogik-ringen, hvis KEP skulle ringe ind syg..
        Så du mener at Drachmann er at betegne som "dårlig dårlig" eller hvordan skal det forståes? Og hvad bygger du mere præcist det på?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Så vil jeg se om jeg kan få en trøje med "Drachmann" og "99% 5 eller 7" på ryggen. Hehe. ;-)
          Skal have det samme på min. Hvis han får nr 7 er der gjort klart til KL som nr 5

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Det ser ud til at det er lykkes den blinde høne at finde korn. Drachman er den type, holdet har manglet siden Spelman forsvandt. Så tak for det. Nu er der omsider håb.
            Men lidt malurt skal der jo være, for presseafdelingen har forsynet artikler med et JM-citat, hvor han siger:
            Til gengæld har vi ønsket os at supplere truppen med endnu en rutineret spiller, der er klar til at gå forrest i duellerne, og som kan være med til at give endnu mere energi og vildskab på holdet.
            Vil nu nærmere sige siden Makrini forsvandt

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Så du mener at Drachmann er at betegne som "dårlig dårlig" eller hvordan skal det forståes? Og hvad bygger du mere præcist det på?
              Han er bare ikke fra færøerne. Havde han været det havde det været århundredets signing

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vil nu nærmere sige siden Makrini forsvandt
                Fair nok faktisk. Men var der ikke også en periode mellem Spelman forsvandt og Makrini kom. Jeg synes nu ikke at Makrini helt udfyldte "hullet". Men han var en god og savnet spiller.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #53
                  Drachmann var den første der poppede op i mit hoved, da JM blev præsenteret. Vi har en tyndt besat central midtbane, vi mangler ledertyper og så var Drachmann fantastisk i sin sæson under JM. Derfor holder jeg selvfølgelig fast i at han umiddelbart bør blive en forstærkning, selvom tverskov er vokset på mig som 6'er. Jeg tror på at den vigtigste egenskab han kan bringe er at han vil kunne trække os op, når det hele går af helvede til. Det er et kæmpe problem i OB at vi ikke kan komme tilbage, hvis det lige går lidt skidt og den står 0-1. Her tror jeg at Drachmann har nogle egenskaber, som kan trække holdet op af dyndet. Derudover er han jo bundrutineret, og i en ung trup som vores kan det få stor betydning, hvis han går ind og viser klassen. Jeg er spændt på hvad JM finder på nu, for jeg er sikker på det er en af hans ønskespillere, så han vil sandsynligvis komme hurtigt ind i start-11'eren.
                  Velkommen til Janus 🙏

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Fair nok faktisk. Men var der ikke også en periode mellem Spelman forsvandt og Makrini kom. Jeg synes nu ikke at Makrini helt udfyldte "hullet". Men han var en god og savnet spiller.
                    På trods af at El Mak var total fejlcastet i Kents måde at se fodbold på gjorde han en stor impact

                    Comment


                      #55
                      Stærkt signal at hente hos mesterholdet. Han er den type vi har manglet længe. Godt arbejde af Jesper Hansen ...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Drachmann var den første der poppede op i mit hoved, da JM blev præsenteret. Vi har en tyndt besat central midtbane, vi mangler ledertyper og så var Drachmann fantastisk i sin sæson under JM. Derfor holder jeg selvfølgelig fast i at han umiddelbart bør blive en forstærkning, selvom tverskov er vokset på mig som 6'er. Jeg tror på at den vigtigste egenskab han kan bringe er at han vil kunne trække os op, når det hele går af helvede til. Det er et kæmpe problem i OB at vi ikke kan komme tilbage, hvis det lige går lidt skidt og den står 0-1. Her tror jeg at Drachmann har nogle egenskaber, som kan trække holdet op af dyndet. Derudover er han jo bundrutineret, og i en ung trup som vores kan det få stor betydning, hvis han går ind og viser klassen. Jeg er spændt på hvad JM finder på nu, for jeg er sikker på det er en af hans ønskespillere, så han vil sandsynligvis komme hurtigt ind i start-11'eren.
                        Velkommen til Janus 
                        Under både Troels og Kent så vi spillere blive placeret på uvante/forkerte pladser. Det bliver spændende at se om JM følger den tendens. Drachman skal naturligvis spille der hvor han er bedst. Det går så nok ud over Tverskov med mindre han ændrer system. Jeg tror meget afhænger af om centerforsvaret magter at fungere bedre sammen allerede mod Sønderjyske.
                        Drachman er sikkert en bedre anfører end KEP - i al på sigt. Men jeg synes udmiddelbart ikke et centerforsvar med Ludwig og Tverskov lyder så skræmmende - for modstanderne.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #57
                          Fantastisk nok vor nye anfører.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Fantastisk nok vor nye anfører.
                            Kunne han sagtens blive. Senest næste sæson. Ikke sikkert hans plads overlever denne oprustning.
                            Hvis KL kommer er han helt sikkert på bænken

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Under både Troels og Kent så vi spillere blive placeret på uvante/forkerte pladser. Det bliver spændende at se om JM følger den tendens. Drachman skal naturligvis spille der hvor han er bedst. Det går så nok ud over Tverskov med mindre han ændrer system. Jeg tror meget afhænger af om centerforsvaret magter at fungere bedre sammen allerede mod Sønderjyske.
                              Drachman er sikkert en bedre anfører end KEP - i al på sigt. Men jeg synes udmiddelbart ikke et centerforsvar med Ludwig og Tverskov lyder så skræmmende - for modstanderne.
                              Tverskov ser sig selv som midtbanespiller og at det er på den baggrund han har forlænget med OB, så hvis han rykkes ned i forsvaret igen, får vi nok en utilfreds spiller:

                              "...- Jeg søger lidt mere kontinuerligt spilletid på den samme position i år. Og står det til mig, bliver det på midtbanen, selvom det jo i sidste ende er trænerens beslutning.

                              - Jeg føler, at jeg er nået til at punkt i min karriere, hvor jeg gerne vil fastlægge mig på en plads, og hvis jeg skal rykke mig yderligere nogle procenter, så kræver det, at jeg tænker og agerer som en midtbanespiller hele tiden. Både i træning og til kamp, siger han til bold.dk..."

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Det gør stadig ondt med Joan :D.
                                Jeg er egentlig enig med dig i, at det var pænt skidt for OB at udelade ham/at der ikke blev forlænget ... men det skinner bare for meget igennem, selv for en ikke-fan, at dine udtalelser omkring OB beror 98,2% på hvordan det lige står til mellem Joan og OB.
                                Næh, egentlig ikke lige præcis Joan, men at man ikke er om sig efter typer a la Joan.. Kusk f.eks., eller Thomsen som mestensdel slider bænk i FCK, eller Kadri, eller.. En mand som kan sætte en modstander eller to, kan finde spillere i dybdeløb, kan afslutte selv, og gerne med en smule fysik. Greve så lovende ud en stor del af forrige sæson, men det opdagede Kent så, og fik resolut smidt ham på bænken.. Eskesen er for ung og klejn til at løfte sådan en rolle her og nu.. Skal det partout være forbudt at kunne spille en smule fodbold også, og skal partout være en +30 med evighedskontrakt?

                                Sorry, men forestiller mig bare en Thorup, der kigger udover sin 35 mand trup og tænker: Nooyyhh, den blevet stor med en hel del fyld, som jeg aldrig får brugt! Og som sendt fra himlen banker Jesper Lalleglad på døren til et slag Sorteper.. Thorup gnækker under skrivebordet, og hiver de kort højere op, som han gerne vil afskibe! Kortet der rager højest op napper Jesper Lalleglad uden betænkningstid.. Det er den fornemmelse og 'forventning' jeg har til denne signing. Det er vel kun et halvt år siden vi også var på 'rov' hos mestrene og hentede Rømer. Den ligger Thorup stadigvæk flad på gulvet og griner over, og gudhjælpemig om samme tumpe ikke banker på døren igen, jøsses altså..

                                Vedrørende Joan, så er det kun en gevinst for det færøske landshold, at han afprøvet sig på et højere niveau:) men ja, gu kommer jeg til at savne det han viste i 16/17 sæsonen. Men en klon ville jeg have hilst velkommen!

                                Comment

                                Working...
                                X