Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstartstræning i Ådalen - Lørdag kl. 12:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Kom der nogle folk?
    Jeg var der sammen med familien. Det var hyggeligt, og der var god stemning. Jeg vil skyde på at der var mellem 50 og 100 mennesker.

    Der blev også solgt pølser, brød og vand ved indgangen til klubhuset.

    Mht. træningen bar den tydeligt præg af at der er kamp imorgen. Der blev gået til den, men der blev tydeligvis ikke taget nogle unødige risici.
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    Comment


      #17
      Fremmødet var okay uden på nogen måde at være overvældende. Det er nok forventeligt, at den slags tager tid at bygge op. Desværre var stemningen helt død; der var tilsyneladende mange, der ikke rigtig var i humør til det, også blandt dem, man ellers kunne forvente noget fra.
      SLO

      Comment


        #18
        ... og med stemning mener jeg sang, tilråb og så videre. Bare lige for at præcisere, når nu amphibia og jeg tilsyneladende modsiger hinanden :D
        SLO

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
          ... og med stemning mener jeg sang, tilråb og så videre. Bare lige for at præcisere, når nu amphibia og jeg tilsyneladende modsiger hinanden :D
          Hahah :D Enig. Der kunne godt have været mere sang og tilråb. Men jeg synes at folk var i godt humør. Og snakken gik da også heftigt omkring pølse/øl boden.

          Jeg savnede at man havde introduceret den nye maskot - Katten Victor Det havde været prikken over i´et. Især fordi der var en del børn derude.
          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
          Lou Holtz

          Comment


            #20
            Har en kammerat der var dernede med en af sin 2 knægte. Han er vel 8-9 år. Og ikke den store fodboldfan til hans fars store ærgelse. Han havde dog udstyret knægten i en OB trøje..
            Knægten endte med at komme hjem med trøjen fyldt med autografer og lidt billeder..

            Nu vil han med på stadion næste søndag ligepludselig en ny fan blev født idag. Så noget godt kom der ud af dagen

            Comment


              #21
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment

              Working...
              X