Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Victor går på pension

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• amphibia
    replied
    Stærk og professionel video. Begge mine børn var også vilde med den.

Godt gået OB. Der sker rigtig mange positive tiltag for tiden. Nu mangler vi bare et par profiler eller tre til truppen, samt klarhed omkring hvad der skal ske med vores træningsfaciliteter.

NT, hvis du læser med. Så find nu lige den store pengepung frem. Det er nu skuden skal vendes!

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
    Hva satan en positiv kommentar fra ChrisOB
    Jeg skyldte vist én... ;-)

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Ved om ikke om det er bevidst, men synes det tyder på en fed form for selvironi at hans livret er grå mus, det er som om at man har taget det til sig med at klubben skal have mere kant. På godt og ondt.

Leave a comment:

• Jafre
    replied
    Hva satan en positiv kommentar fra ChrisOB😉

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Katten Victor er offentliggjort på Facebook.

Jeg kunne ikke give en større skid for alt det her pjat, men når det nu endelig skal være - så har OB fandeme lavet en god video til præsentationen. Meget professionelt, sjovt, viser byen frem. Flot arbejde.

Viste den til min nevø, han var ellevild, og han vil på stadion. Han ser ikke fodbold, skal det lige siges. Noget har de gjort rigtigt her..
    Jeg må sige, at det sidste gør mig rigtig glad - og jeg synes også de er sluppet godt fra det, denne gang. En sjov introvideo, det blev ikke en orm, en opdateret version af den katten, som også var der sidst der stod Albani på brystet.

Godt gået OSE.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Der er sgu meget god humor her

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/der-er-en-ny-kat-i-byen/

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Katten Victor er offentliggjort på Facebook.

Jeg kunne ikke give en større skid for alt det her pjat, men når det nu endelig skal være - så har OB fandeme lavet en god video til præsentationen. Meget professionelt, sjovt, viser byen frem. Flot arbejde.

Viste den til min nevø, han var ellevild, og han vil på stadion. Han ser ikke fodbold, skal det lige siges. Noget har de gjort rigtigt her..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Bum så kan jeg som den første afsløre hvem vores nye mascot er! her dog i et lidt ældre klip det er vist fremadrettet noget med en strivet høj hat og ditto jakkesæt.....Det totalt Fyensk identitet..

https://www.youtube.com/watch?v=cZZNHQ7VpRs

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Bum så kan jeg som den første afsløre hvem vores nye mascot er! her dog i et lidt ældre klip det er vist fremadrettet noget med en strivet høj hat og ditto jakkesæt.....Det totalt Fyensk identitet..

https://www.youtube.com/watch?v=cZZNHQ7VpRs

Leave a comment:

• Wieben
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Smadremanden fra Otterup.

MvH ChrisOB
    Det her forum mangler en ‘like’ knap 😂

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
    Katten skal danse, katten skal danse...
    Bare vi ikke kopiere AaB

https://www.google.dk/amp/s/amp.redd...ampf=undefined

Leave a comment:

• Balor
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
    Men det er jo ikke første gang OB skifter maskot, da jeg var knægt var det en kat, faktisk ejer jeg stadig et OB flag med katten på
    Katten skal danse, katten skal danse...

Leave a comment:

• mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Tror det bliver en Rygeost .. intet er vel mere fynsk end rygeost .. og så har den endda striber 
    haha :D håber sgu det sker. Ikke noget med søde plysdyr eller lignende som resten af superligaen - bare en vandrende fynsk rygeost, med flyers til Ryan's Pub.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Tror det bliver en Rygeost .. intet er vel mere fynsk end rygeost .. og så har den endda striber 😊
    Ryan Rygeost. Så har vi også lige Ryans Pub med, som vel også har en eller anden association til Odense 😉

Leave a comment:

• manner
    replied
    Tror det bliver en Rygeost .. intet er vel mere fynsk end rygeost .. og så har den endda striber 😊
    SÅDAN 😄 det ville være episk hvis det skete.

Leave a comment:

Working...
X