Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Hvidovre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Desler og Greve på de to kanter, det ville jeg meget gerne se. Desler er ikke en god back i en flad fireback kæde syntes jeg. Lad os slå det trælse projekt ihjel og smide ham op hvor han var aller bedst.
    Nu har jeg kun set kampen mod Roskilde, men Eske imponerede mig virkelig i presspillet der selvom hans offensive aktioner ikke altid lykkedes, så den er bare svær når vi har de der OB drenge som kæmper om de samme positioner, og tror umiddelbart Eske står foran Dessler i køen til kanten.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Sjovt man ser tingene så forskelligt 😅

      Ser egentlig både Rømer og Desler som værende okay i dag, ingen af dem var super gode ej hellere super dårlige. Vores målmand i dag, TM, viser bare at der skal købes en erstatning hvis Gryte sælges, han er bare ikke top 6 materiale.
      1. Halvleg var egentlig okay, vi var klart bedst uden at imponere. Mathias Jørgensen ligner udfra de træningskampe jeg har set, vores bedste angriber. AK er nok The main man, når vi starter i weekenden, men han ser altså spændende ud ham MJ.
      2. Halvleg var faktisk rigtig pinlig at se på, Hvidovre kunne sagtens have fået noget ud af den kamp, men skidt målmandsspil af Hvidovre målmanden gav dem dødsdødet.

      Ellers var det er mest af alt en ret anonym kamp af de fleste, det var tydeligt en kamp hvor reserverne fik chancen og måske var flere skuffede over at være endt som reserve (Helenius).

      Min MOM er enten CN eller MJ.
      Meget mere enig her. Mathias Jørgensen er imponerende set i den betragtning at han er 17 år og helt grøn. Ligner en stor fremtid. Fatter ikke hvorfor man ikke skrev 5 år med ham.
      Enig mht Helenius. Men han var altså ikke særlig god. Det var vel kun Yao der var dårligere. Ham har jeg ikke tiltro til mere

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Skolnik tror jeg bestemt også på, at vi får set metetil i fremtiden. Han virker super god på bolden og er ikke bleg for at gå i duellerne, selvom han er alt for klejn og derfor også kom lidt til kort. Der er massere at arbejde med der.
        Jeg tror i øvrigt at både Rømer og Desler då bedst ud på vb, fordi Yao var foran dem på højresiden. Hold nu kæft hvor var han dog ringe og virkede slet ikke som en spiller der har trænet med resten af det hold her. Enhver back kommer sgu i vanskeligheder når deres kant har så mange nemme boldtab
        100% enig. Havde ikke lige tænkt på det med at Yao lå på højrekanten. Syntes nu at han kæmpede okay. Men det var som en flue i en flaske..

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Nu har jeg kun set kampen mod Roskilde, men Eske imponerede mig virkelig i presspillet der selvom hans offensive aktioner ikke altid lykkedes, så den er bare svær når vi har de der OB drenge som kæmper om de samme positioner, og tror umiddelbart Eske står foran Dessler i køen til kanten.
          Vi fik det samme at se idag fra Eske. Super i presspillet og mange gode løb og stikninger.
          Men man kan også se at mange af hans firnurlige trix ikke lykkedes på dette niveau. Men fint han prøver på den sidste 3. Del af banen. Tænker kun han bliver bedre for hver halvsæson

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vi fik det samme at se idag fra Eske. Super i presspillet og mange gode løb og stikninger.
            Men man kan også se at mange af hans firnurlige trix ikke lykkedes på dette niveau. Men fint han prøver på den sidste 3. Del af banen. Tænker kun han bliver bedre for hver halvsæson
            Der er da ingen tvivl om at Eskesen skal spille den ene kant, det skal nok blive godt. Desler må være back up. Men hold ham fra kanten, og lej Yao ud en sæson mere. Han har nogle ting, men mangler også en del

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vi fik det samme at se idag fra Eske. Super i presspillet og mange gode løb og stikninger.
              Men man kan også se at mange af hans firnurlige trix ikke lykkedes på dette niveau. Men fint han prøver på den sidste 3. Del af banen. Tænker kun han bliver bedre for hver halvsæson
              Ja det er lidt ærgerligt, når vi kan se hvor god hans teknik er. Han prøver udfordringerne og også en svær detalje ved et indlæg, men det lykkedes som sagt ikke for alvor. Til gengæld er han fint med i kombinationerne og får rigtig meget ud af sit pres på boldholder. Kommer det andet med, så bliver han virkelig god!!

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Ja det er lidt ærgerligt, når vi kan se hvor god hans teknik er. Han prøver udfordringerne og også en svær detalje ved et indlæg, men det lykkedes som sagt ikke for alvor. Til gengæld er han fint med i kombinationerne og får rigtig meget ud af sit pres på boldholder. Kommer det andet med, så bliver han virkelig god!!
                Han skal have tid,spilletid og lov til at prøve sig lidt af til tider.. Tror jeg han får meget større mulighed for under JM.
                Knægten har stort potentiale uden tvivl

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vi fik det samme at se idag fra Eske. Super i presspillet og mange gode løb og stikninger.
                  Men man kan også se at mange af hans firnurlige trix ikke lykkedes på dette niveau. Men fint han prøver på den sidste 3. Del af banen. Tænker kun han bliver bedre for hver halvsæson
                  Ved ikke om det er en bevidst retning i talentarbejdet, men virker da også til at Eske og MJ måske passer bedre under JM end de ville under Kent..

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Ved ikke om det er en bevidst retning i talentarbejdet, men virker da også til at Eske og MJ måske passer bedre under JM end de ville under Kent..
                    Ja det gør det

                    For den stil JM kommer med ligger tættere op af hvad U19 spillede i sidste sæson end Kents stil

                    Comment


                      #70
                      Er der nogen der kan forklare mig hvorfor vi skal spille i de morgenurin gule trøjer i træningskampene istedet for at promovere den ny lækre striwet??

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Er der nogen der kan forklare mig hvorfor vi skal spille i de morgenurin gule trøjer i træningskampene istedet for at promovere den ny lækre striwet??
                        Vi snakkede om at Albani måske gerne vil have at den "første gang" bliver noget specielt og de derfor gemmer hjemmebanetrøjen for ligesom at give den det ekstra til første hjemmekamp..

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Vi snakkede om at Albani måske gerne vil have at den "første gang" bliver noget specielt og de derfor gemmer hjemmebanetrøjen for ligesom at give den det ekstra til første hjemmekamp..
                          Ja okay. Den begrundelse kan accepteres. Alle kampe skal spilles i den trøje mm det ikke kan lade sig gøre på udebane. Ikke alt det andet pis

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja okay. Den begrundelse kan accepteres. Alle kampe skal spilles i den trøje mm det ikke kan lade sig gøre på udebane. Ikke alt det andet pis
                            Jeg så i dag ved Dalum Centeret en kæmpe Albani ølvogn med pressenning i OB - striber og teksten " ikke kun til dem på lægterne". Stort for en glødende OBèr og tidligere Albani-ansat.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                              Jeg så i dag ved Dalum Centeret en kæmpe Albani ølvogn med pressenning i OB - striber og teksten " ikke kun til dem på lægterne". Stort for en glødende OBèr og tidligere Albani-ansat.

                              Comment


                                #75
                                Målene

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-maa...andagens-sejr/

                                Comment

                                Working...
                                X