Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB og (pige) talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Stop nu venligst jeres evindelige ælv og kævl om hvem der har læst hvad - og hvorfor. Sagen er vist grundigt belyst nok - NU. Videre med noget mere fornuftigt. OB har meldt klart ud, slut og færdig med det emne

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
      Stop nu venligst jeres evindelige ælv og kævl om hvem der har læst hvad - og hvorfor. Sagen er vist grundigt belyst nok - NU. Videre med noget mere fornuftigt. OB har meldt klart ud, slut og færdig med det emne
      Du er ikke så meget for debat delen af et debatforum?
      Altså fair nok du vil holde transfer tråden fri for andre diskussioner, men det her er en tråd om et emne hvor det er emnet der bliver diskuteret, og ja der er noget fjollet "du sagde det", men derudover er der jo så også en diskussion omkring det her er noget OB skal lave om eller ej.

      Comment


        #33
        Jo bestemt, men I vender og drejer tingene hele tiden og I kommer ikke tingene nærmere, da OB har givet et fint og - synes jeg - et fyldestgørende svar på, hvorfor pigespillere alligevel på et tidspunkt skal videre, da faciliteterne pt ikke er til kønsopdelte omklædninger.
        Såre simpelt, HVIS man inderst inde VIL forstå budskabet. Men sådan er vi jo så forskellige 😄

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
          Jo bestemt, men I vender og drejer tingene hele tiden og I kommer ikke tingene nærmere, da OB har givet et fint og - synes jeg - et fyldestgørende svar på, hvorfor pigespillere alligevel på et tidspunkt skal videre, da faciliteterne pt ikke er til kønsopdelte omklædninger.
          Såre simpelt, HVIS man inderst inde VIL forstå budskabet. Men sådan er vi jo så forskellige 😄
          Ellers andet som herren ikke ønsker debatteret :D?
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment

          Working...
          X