Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Östersunds FK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Nogen der kan sige lidt mere om kampen? Hvilke formation spiller vi? 1 eller 2 angriber?
    Jeg er ikke derude. Men ud fra de spillere der var på banen i 1. Halvleg vil jeg sige 4-4-2
    Men her fra 2. Halvleg kunne det måske være 4-4-1-1

    Nogen der kan hjælpe?

    Comment


      #32
      2-0

      Hvem andre end Mathias Jørgensen

      Comment


        #33
        Slut. Vi vinder 2-0.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Det var lidt skuffende en 4-4-2/4-4-1-1. Men det gik jo godt, flere spillede godt og virkede tændte. Tverskov spillede på midten med JJT og det virkede lige så godt som vi husker.

          Det som jeg lagde mest mærke til var →Ludwig, han ligner en klar forstærkning. Gryte sikker som altid. RJL var stærk og ligner en profil til den kommende sæson. Desler med et flot mål. MJ er en ekstremt spændende spiller, han er en født afsluttet.

          Ellers var det generelt opløftende og specielt 1. Halveg var rigtig god.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Det var lidt skuffende en 4-4-2/4-4-1-1. Men det gik jo godt, flere spillede godt og virkede tændte. Tverskov spillede på midten med JJT og det virkede lige så godt som vi husker.

            Det som jeg lagde mest mærke til var →Ludwig, han ligner en klar forstærkning. Gryte sikker som altid. RJL var stærk og ligner en profil til den kommende sæson. Desler med et flot mål. MJ er en ekstremt spændende spiller, han er en født afsluttet.

            Ellers var det generelt opløftende og specielt 1. Halveg var rigtig god.
            lyder godt. Tak

            Comment


              #36
              Mere her

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-slog-oestersunds-2-0/

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Det var lidt skuffende en 4-4-2/4-4-1-1. Men det gik jo godt, flere spillede godt og virkede tændte. Tverskov spillede på midten med JJT og det virkede lige så godt som vi husker.

                Det som jeg lagde mest mærke til var →Ludwig, han ligner en klar forstærkning. Gryte sikker som altid. RJL var stærk og ligner en profil til den kommende sæson. Desler med et flot mål. MJ er en ekstremt spændende spiller, han er en født afsluttet.

                Ellers var det generelt opløftende og specielt 1. Halveg var rigtig god.
                Tak for update. Lyder glimrende m Ludwig og Jørgensen. Også fedt med livstegn fra Desler.

                Comment


                  #38
                  Grytebust,-Ryan, Ludwig, KEP, Desler,-Greve, JJ, Tverskov, Eskesen,-Helenius,-Festersen.

                  Yderst fornuftig 1. Halvleg. God energi. Ludwig slap rigtigt godt fra det. Eskesen virker fit og klar.

                  Helenius blev skadet i ryggen, kom ikke ud til 2. Halvleg.

                  Flot aflevering fra Casper Nielsen ved 2-0 målet, hvilket også blev bemærket af Michelsen. Solid afslutning fra den unge mand, over keeperen fra kort afstand.

                  Stakkels Rømer, der atter spillede back uden gnist og pondus. Kæmpe afbrænder af Festersen efter et godt kontra angreb. Synes ikke rigtigt Kløve viste noget, da han kom ind.

                  Marco Lund også udskiftet med skade. I skulderen. Blev på et tidspunkt sat på røven i bogstaveligste forstand af Östersunds store 9er, der generelt voldte os problemer.

                  Andre bemærkninger: Casper Nielsen sendte en bold over RMN og i kredsløb og Michelsen råber flere positive ting end negative.

                  Alt i alt en god træningskamp fra hvor jeg sad.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #39
                    Er ny her på forummet, men kan da starte med at give min vurdering af dagens træningskamp.
                    Synes der var mange positive indslag idag! Synes Ludwig så rigtig fornuftig ud, sikker i opspillet og vandt stort set alle sine dueller. Eskesen med nogle gode offensive aktioner, bla en hvor han sætter 2-3 mand. Det er også ham der spiller Fester fri på hans store afbrænder. Ellers synes jeg JJT og Tverskov så gode ud inde på midten og virkede begge meget boldsikre. Og så var der selvfølgelig supermålet af MJ som lobber den køligt ind fra en halvspids vinkel over deres målmand. Så en super kamp, selvom de blev presset lidt, især i midten af 2 halvleg.
                    Last edited by OBTOSSEN; 27-06-2018, 20:13.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Grytebust,-Ryan, Ludwig, KEP, Desler,-Greve, JJ, Tverskov, Eskesen,-Helenius,-Festersen.

                      Yderst fornuftig 1. Halvleg. God energi. Ludwig slap rigtigt godt fra det. Eskesen virker fit og klar.

                      Helenius blev skadet i ryggen, kom ikke ud til 2. Halvleg.

                      Flot aflevering fra Casper Nielsen ved 2-0 målet, hvilket også blev bemærket af Michelsen. Solid afslutning fra den unge mand, over keeperen fra kort afstand.

                      Stakkels Rømer, der atter spillede back uden gnist og pondus. Kæmpe afbrænder af Festersen efter et godt kontra angreb. Synes ikke rigtigt Kløve viste noget, da han kom ind.

                      Marco Lund også udskiftet med skade. I skulderen. Blev på et tidspunkt sat på røven i bogstaveligste forstand af Östersunds store 9er, der generelt voldte os problemer.

                      Andre bemærkninger: Casper Nielsen sendte en bold over RMN og i kredsløb og Michelsen råber flere positive ting end negative.

                      Alt i alt en god træningskamp fra hvor jeg sad.

                      MvH ChrisOB
                      Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN Se indlæg
                      Er ny her på forummet, men kan da starte med at give min vurdering af dagens træningskamp.
                      Synes der var mange positive indslag idag! Synes Ludwig så rigtig fornuftig ud, sikker i opspillet og vandt stort set alle sine dueller. Eskesen med nogle gode offensive aktioner, bla en hvor han sætter 2-3 mand. Det er også ham der spiller Fester fri på hans store afbrænder. Ellers synes jeg JJT og Tverskov så gode ud inde på midten og virkede begge meget boldsikre. Og så var der selvfølgelig supermålet af MJ som lobber den køligt ind fra en halvspids vinkel over deres målmand. Så en super kamp, selvom de blev presset lidt, især i midten af 2 halvleg.
                      Tak til begge

                      Comment


                        #41
                        Vi havde en lille snak med Alexander Ludwig efter kampen.

                        http://obstruktion.dk/ludwig-vil-alt...e-90-minutter/

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Vi havde en lille snak med Alexander Ludwig efter kampen.

                          http://obstruktion.dk/ludwig-vil-alt...e-90-minutter/
                          Førstehåndsindtrykket af ham holder stadig. Han kommer ikke til at gøre os til danske mestre men virker som en klar forstærkning. Han bliver endda nok første valg i midtforsvaret inden længe. Havde OB dog bare hentet ham istedet for Lund i vinters. Så havde Kent måske stadigvæk haft et job.
                          Håber vi snart henter en lign CF til eller bedre i udfasningen af KEP som nok pensioneres efter denne sæson.
                          Kan simpelthen ikke se Lund som løsningen. Hvis Michelsen får lavet en klassespiller ud af ham er det ren magi fra hans hænder

                          Comment


                            #43
                            Michelsen om kampen

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-va...traeningskamp/

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Førstehåndsindtrykket af ham holder stadig. Han kommer ikke til at gøre os til danske mestre men virker som en klar forstærkning. Han bliver endda nok første valg i midtforsvaret inden længe. Havde OB dog bare hentet ham istedet for Lund i vinters. Så havde Kent måske stadigvæk haft et job.
                              Håber vi snart henter en lign CF til eller bedre i udfasningen af KEP som nok pensioneres efter denne sæson.
                              Kan simpelthen ikke se Lund som løsningen. Hvis Michelsen får lavet en klassespiller ud af ham er det ren magi fra hans hænder
                              Jeg er ikke helt med på hvorfor alle er så utilfredse med Lund. Han lavede fejl, men hans første halvsæson er milevidt bedre end hvad Tingager leverede.
                              Han skal lære at håndtere spillere med meget fysik (ala Bomann, Randers).
                              Ellers har han fin fart, godt fysik og han er rolig på bolden.
                              Selvfølgelig skal han vise mere og jeg ser ham som nr. 3 som det er nu (Tverskov ikke medregnet)

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                                Jeg er ikke helt med på hvorfor alle er så utilfredse med Lund. Han lavede fejl, men hans første halvsæson er milevidt bedre end hvad Tingager leverede.
                                Han skal lære at håndtere spillere med meget fysik (ala Bomann, Randers).
                                Ellers har han fin fart, godt fysik og han er rolig på bolden.
                                Selvfølgelig skal han vise mere og jeg ser ham som nr. 3 som det er nu (Tverskov ikke medregnet)
                                Selvom Tingager lavede nogle kostbare fejl kunne man bare se at det var et spørgsmål om tid før han blev god. Han havde hele pakken når han fik ryttet ud i fejlene.. Han kom fra 2. Div og skulle bruge tid

                                Lund har spillet både liga og 1. Div og har stadig store mangler i min bog. Placeringsevnen og hans manglende evne til at bruge sin fysik. Hans indgreb er heller ikke gode.

                                Nu skal det ikke blive til Lund bashing. Syntes bare ikke at han har været god men jeg håber da at man får lavet en god forsvarsspiller ud af ham.
                                Han skal sikkert nok blive en fin reserve men er 10000% sikker på at Ludwig er langt bedre og vil være på holdkortet før Lund

                                Comment

                                Working...
                                X