Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Östersunds FK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    og kan også godt dække en central midt. Har svært ved at se ham på backen, men man ved jo aldrig. Under alle omstændigheder vil jeg blive overrasket, hvis vi får noget at se til ham i superligaen i år, selvom han er spændende nok.
    Tvivler også på de rykker flere op i år. Men meget godt man tester spændende talenter af hen over året

    Comment


      #17
      Glæder mig til at se kampen i dag. Lækkert vejr og forhåbentlig kan man se nogle små taktiske tvist hist og her :b

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Glæder mig til at se kampen i dag. Lækkert vejr og forhåbentlig kan man se nogle små taktiske tvist hist og her :b
        Jeg er godt nok også spændt på start opstillingen

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Jeg er godt nok også spændt på start opstillingen
          Mon dog ikke man stadig er i en fase hvor man mixer det hele lidt og fordeler tiden rundt til dem der er mest klar.
          Tvivler på at vi kan læse meget ud af dagens opstilling

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Mon dog ikke man stadig er i en fase hvor man mixer det hele lidt og fordeler tiden rundt til dem der er mest klar.
            Tvivler på at vi kan læse meget ud af dagens opstilling
            Jo du har muligvis ret, det kunne jo være spændende om han spiller med 1 eller 2 i front

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Jo du har muligvis ret, det kunne jo være spændende om han spiller med 1 eller 2 i front
              Ja selve formationen og spillestilen bliver interessant. Jeg når ikke selv kampen pga arbejde så vil da sætte pænt pris på liveupdates, referater osv osv

              Comment


                #22
                Bliver den vist på nettet? Jeg kan ikke nå til Odense.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                  Bliver den vist på nettet? Jeg kan ikke nå til Odense.
                  Tvivler..

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                    Bliver den vist på nettet? Jeg kan ikke nå til Odense.
                    nok ikke. TV3 sport streamer åbenbart kun Brøndby trængskampe selvom de møder et Danmarks seriehold

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      nok ikke. TV3 sport streamer åbenbart kun Brøndby trængskampe selvom de møder et Danmarks seriehold
                      Har altid hadet mediernes totale favorisering af BIF , men OB har gennem de sidste mange sæsoner arbejdet stenhårdt for at blive aldeles uinteressante og selv gældende kampe er der kun et fåtal af seere til .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Har altid hadet mediernes totale favorisering af BIF , men OB har gennem de sidste mange sæsoner arbejdet stenhårdt for at blive aldeles uinteressante og selv gældende kampe er der kun et fåtal af seere til .
                        Vi har dog alligevel fået primetime på 3+ 6 gange i 32 runder. Det er 5 gange mere end FCM. Og faktisk er det kun FCK og BIF der havde flere Primetime kampe end os. Dem der er forsvundet fra stadion må så trods alt sidde foran skærmen.

                        Comment


                          #27
                          1-0: Desler.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            1-0: Desler.
                            Som blev udskiftet kort efter med JBL helt efter aftale

                            Comment


                              #29
                              Nogen der kan sige lidt mere om kampen? Hvilke formation spiller vi? 1 eller 2 angriber?
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Lund og Kløve ind for KEP og Helenius

                                Comment

                                Working...
                                X