Tak. Han er ikke en jeg har lagt det store mærke til. Men han må åbenbart være en man tror lidt på.
Hvad er din vurdering af ham?
Jeg bemærkede ham også i lørdags mod TPI. God fysik, godt hovedspil, meget rolig på bolden, gode afleveringer fremad banen. Var positivt overrasket, og fik at vide af Jesper H, at han var hentet i Hvidovre og skulle spille på vort U19 hold. I mine øjne en lovende spiller.
Jeg bemærkede ham også i lørdags mod TPI. God fysik, godt hovedspil, meget rolig på bolden, gode afleveringer fremad banen. Var positivt overrasket, og fik at vide af Jesper H, at han var hentet i Hvidovre og skulle spille på vort U19 hold. I mine øjne en lovende spiller.
Lyder glimrende. Vi mangler jo back-up på VB, så det ville da være fedt med et talent der.
Nu fik vi lige at vide han var centerforsvarer. Godt nok venstrebenet. Men alligevel
og kan også godt dække en central midt. Har svært ved at se ham på backen, men man ved jo aldrig. Under alle omstændigheder vil jeg blive overrasket, hvis vi får noget at se til ham i superligaen i år, selvom han er spændende nok.
Comment