Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB Sæson 2014/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Kan vi være interesseret?

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCV-stopp...erliga-bejlere

    Har en god alder og er nok billig, men har ikke set det helt store i ham.

    Comment


      #47
      OB mest seriøs bejler til Lars Jacobsen ifgl. bold.dk ( BT)
      http://www.bold.dk/nyt/Avis-OB-og-sv...e-efter-Lars-J

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
        OB mest seriøs bejler til Lars Jacobsen ifgl. bold.dk ( BT)
        http://www.bold.dk/nyt/Avis-OB-og-sv...e-efter-Lars-J
        Lars Jacobsen kommer 100 % ikke tilbage i den stribede trøje. Det ved alle med bare lidt forstand på det forholdet mellem fans og LJ.. Jeg synes egentligat det er okay - vi har før brændt nallerne på ældre spillere og jeg tror ikke at der er mange år tilbage i ham..

        Comment


          #49
          I forhold til Lars J. kan jeg godt leve med "fanhistorikken", men han er ikke mentalt knyttet til OB, han kommer i en alder af næsten 35 og han kommer kun for at presse de sidste penge ud af den sidste kontrakt - så nej tak, det vil blive en sportslig skuffelse.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Og hvis man overvejer at fyre ham - så gør det ikke først efter en nedrykning - giv en anden chancen for at redde holdet.

            Mit bud: hvis man ikke ligger mindst 6 point fra nedrykning om 3 kampe (BIF, SDJ og VFF), må TB fyres. Han har/havde inkl. kampen søndag 4 kampe, som burde give 6-9 point. Direkte dueller i 3 kampe mod de formodede nedrykkere - 2 af dem endda på hjemmebane. Hvis det ikke lykkes, at hente relativt mange point mod disse to hold, må den ansvarlige træner væk - ikke mindst set i lyset af, at dette forår så på ingen måde vil være en enlig svale - men den 3. i træk med helt urimeligt dårlige resultater.
            Så er det tid til at evaluere TB på de sidste 4 kampe, hvis jeg da ikke skal lade som om, at jeg ikke havde en holdning til emnet, inden de blev spillet....

            Jeg skrev som ovenfor angivet, at jeg mente at de 4 sidste kampe mod VFF, BIF, SDJ og VFF burde give 6-9 point. De 4 kampe gav 6 point. Det er jo som sådan bestået.

            Det andet parameter, som jeg fremhævede, var afstanden til nedrykning. 6 point fra nedrykning var succeskriteriet. OB ligger 4 point fra nedrykning (heldigvis med 4 hold under os, som kæmper om den sidste nedrykningsplads) Dette parameter er naturligvis meget vigtigere end antallet af opnåede point.

            Problemet i den sammenhæng er naturligvis det gammelkendte. OB går til BIF og vinder på udebane i en interessant, attraktiv kamp at spille. Når det så gælder en "trist" kamp mod nedrykningskandidaterne kniber det med at holde koncentrationen og levere 100 % over alle 90 minutter. En sejr over VFF i stedet for over BIF havde betydet samme pointtal til OB men et mindre til VFF. 2 sejre over VFF og to nederlag i de to andre kampe havde udløst et endnu bedre scenarie.

            Mentalt opfører holdet sig som et hold, der spiller med om medaljer. Her er er det kampene mod de direkte konkurrenter til medaljer, man skal vinde for at vinde terræn. Det er øjensynligt ikke gået op for holdet at de direkte modstandere ligger i den anden af ligaen. Det synes jeg i den grad er et trænerproblem. At TB ikke har været i stand til at få holdet til at forstå holdets øjeblikkelige situation er problematisk.

            Jeg sidder med en fornemmelse af, at der er rigeligt kvalitet på holdet set i forhold til nedrykningsmodstanderne. Det er selverkendelse og der med erkendelsen af at OB er et bundhold og dermed burde tage de "rigtige" kampe i det scenarie alvorligt. 7.-pladsen bliver let en sovepude - der jo mange pladser til nedrykning.

            Som andre har skrevet ser OBs program giftigt ud. De 4 netop spillede kampe var chancen for at bringe sig væk fra nedrykning og måske knække VFF´s vilje og tro på at overlev i ligaen. I stedet har man bidraget til det modsatte. Jeg er yderst nervøs for nedrykningen. Kun antallet af hold under OB giver lidt optimisme.

            Comment


              #51
              http://www.bt.dk/fodbold/derfor-er-s...-at-kaempe-for

              5. pladsen er også en midterplacering ...

              Ikke at vi ser ud til at komme den vej med endnu et resultat som det ser ud til mod FCN her i pausen.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment

              Working...
              X