Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Alexander Ludvig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det er jo fair nok - alle kan tage fejl. Det virker bare så utroligt dumt at skulle belære folk om, at det med næsten 100% sikerhed er en and, når man ikke engang ved, hvilken position manden spiller.
    Og selvom han ikke nødvendigvis er den mest iøjenfaldende spillere, så kan du godt nok ikke have ofret de, "masser af kampe" du har set med ham, særlig meget opmærksomhed, når du kan tro, at han er forsvarsspiller - sorry.
    Om hans position så var på månen, så ville jeg vurdere det som en and :).
    Min afvisning af det rygte er baseret på, at det er en makker der med sit første indlæg skriver noget som fungerer til at starte spekulationer og ikke andet ...

    Det blev så yderligere understreget af, at den eneste spiller der åbenbart passer på beskrivelsen er en spiller som OB umiddelbart ikke har råd til.
    Last edited by Entusiastens; 13-06-2018, 12:04.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg er da glad for at du har høje forventninger til mig, plejer jo også at være velinformeret ... men lige her tog jeg altså fejl.

      Du skulle prøve det, at erkende når man tager fejl :D.
      Hvis det skulle ske ville jeg erkende min fejl prompte. Det er så en detalje jeg har til gode :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Uden at skulle forsvare Sheed i denne sag er han normalvis en glimrende poster med gode analyser og viden.
        Han kunne sagtens være en OB ekspert hvis Tv2 Fyn kaldte en dag (som de før har gjort til nogle herinde på pm med få timers varsel)
        Og er det ikke sagens kerne? At man, hvis man følger et hold tæt og kan argumentere, så er man rent faktisk kvalificeret til at udtale sig? Præcis som obstruktion har bedt en Horsens-følger om, og som så bliver sablet ned - tilmed på et usvigeligt lavt niveau?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
          Og er det ikke sagens kerne? At man, hvis man følger et hold tæt og kan argumentere, så er man rent faktisk kvalificeret til at udtale sig? Præcis som obstruktion har bedt en Horsens-følger om, og som så bliver sablet ned - tilmed på et usvigeligt lavt niveau?
          Jo lige præcis. Men der er jo nogle der kun anerkender sin egen mening. Og fred være med det. Man vælger selv at sortere i diverse tåbelige indlæg som der postes herinde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Ludwig er ikke hentet til Horsens af JH, eller har spillet i Horsens under JH...

            Jeg tvivler meget kraftigt på, at JH har nogle særlige fordele i ACH i forhold til andre sportsdirektører i DK efterhånden. Hvis man ser på markedet for venstrebenede centerforsvarere der er billige nok til at OB kan hente dem, gode nok til at spille med omkring førsteholdet, unge nok til at de har et vist videresalgspotentiale, og passer ind i en strategi om at kigge på danske spillere først, så har jeg ret svært ved at se bedre bud end Ludwig.

            Det skal jo heller ikke være sådan, at vi automatisk skal fraregne spillere fra AaB og ACH, bare fordi JH/KN har været der tidligere. Hver spiller må skulle bedømmes på sine egne meritter, og om han a): Er et godt køb, og b): Kan forstærke os. Ludwig ligner to kryds i de kolonner.
            Selvfølgelig ikke. Men jeg får bare bange anelser på baggrund af tidligere og fordi han SKAL vise noget andet og bedre NU.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              En udmærket signing i min optik. Ikke en der vælter højskoler, men en klar opgradering ift. Marco Lund og en der nok skal begå sig ganske fint. Nok ikke lige spilleren der kommer til at rykke os nogle steder, men med et niveau der hedder 6-8. pladsen i Superligaen, og det er jo nok også det vi går efter.

              Man kunne jo have overvejet at hente ham kvit og frit sidste sommer, og sikkert til en billigere løn, som jeg også foreslog dengang. Det er sgu lidt halvdårlig business af JH, at vi ikke henter en spiller som for mig var 1. divisions bedste midterforsvarer i 16/17, når vi kunne have hentet ham gratis, og nu i stedet må købe ham fri for et beløb der nok i hvert fald er minimum én million her et år efter. Når vi alligevel kun scouter i Danmark så bør vi fange sådan en spiller inden han skal en tur omkring Horsens og bliver penge værd, og så burde de transferbeløb i stedet blive samlet til bunke og brugt på spillere der for alvor kan rykke noget.

              http://forum.ob.dk/showthread.php?14...ghlight=ludwig
              Ja det er håbløst. Aka det er Jesper Hansensk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Hvis det skulle ske ville jeg erkende min fejl prompte. Det er så en detalje jeg har til gode :)
                Jeg var ikke at træffe for en kommentar til den udmelding ... :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vi snakker om Yao. Gør du?
                  Ah, jeg troede der var snak om Ludwig. My bad.

                  Comment


                    Har i dag fundet ud af, at jeg arbejder sammen med Alexander Ludwigs mor! Det er virkelig random, men jeg ser om jeg kan lokke lidt guf ud af hende til de kommende fredagsbarer :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Ah, jeg troede der var snak om Ludwig. My bad.
                      Også fair nok i en Ludwig tråd

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Har i dag fundet ud af, at jeg arbejder sammen med Alexander Ludwigs mor! Det er virkelig random, men jeg ser om jeg kan lokke lidt guf ud af hende til de kommende fredagsbarer :)
                        Ja få du hende bare til at give dig “noget guf”....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja få du hende bare til at give dig “noget guf”....
                          Tænkte nu mere på lidt insiderinfo, når manden har været i klubben i et stykke tid. :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Tænkte nu mere på lidt insiderinfo, når manden har været i klubben i et stykke tid. :)
                            It was a joke!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Om hans position så var på månen, så ville jeg vurdere det som en and :).
                              Min afvisning af det rygte er baseret på, at det er en makker der med sit første indlæg skriver noget som fungerer til at starte spekulationer og ikke andet ...

                              Det blev så yderligere understreget af, at den eneste spiller der åbenbart passer på beskrivelsen er en spiller som OB umiddelbart ikke har råd til.
                              Efter dagens køb af Okosun, er der flere FCM fans, der mener, at det var "dødsstødet" til Drachmann i FCM. De vil tilsyneladende gerne af med ham (altså fansene). Han har også tabt kampen om pladsen til Tim Sparv og spillet mindre og mindre (selvom han vist også var plaget af en skade). Selvom han er en spiller, der har præsteret ganske fint, så kan jeg ikke se ham skifte til en af de andre Top-4 klubber. Et udenlandseventyr er ikke umuligt, men vi snakker noget Sverige/Norge, som jeg ser det. Så det kan godt være, at det var en 100% and fra den anden bruger, men jeg ser det ikke som 100% urealistsik, sådan som tingene har udviklet sig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Efter dagens køb af Okosun, er der flere FCM fans, der mener, at det var "dødsstødet" til Drachmann i FCM. De vil tilsyneladende gerne af med ham (altså fansene). Han har også tabt kampen om pladsen til Tim Sparv og spillet mindre og mindre (selvom han vist også var plaget af en skade). Selvom han er en spiller, der har præsteret ganske fint, så kan jeg ikke se ham skifte til en af de andre Top-4 klubber. Et udenlandseventyr er ikke umuligt, men vi snakker noget Sverige/Norge, som jeg ser det. Så det kan godt være, at det var en 100% and fra den anden bruger, men jeg ser det ikke som 100% urealistsik, sådan som tingene har udviklet sig.
                                Havde JM ikke været træner havde jeg aldrig fået tanken. Bliver spændende at se om vores mystiske poster får ret

                                Comment

                                Working...
                                X