Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvordan kan vi støtte OBstruktion?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Hvis folkene bag OBstruktion gerne vil have økonomisk støtte, vil jeg da anbefale dem at oprette sig på Patreo https://www.patreon.com/, som er præcis det samme som 10er.dk bare med fokus på skrift, tegninger o.lign :-)
    Tak for forslsget. Måske vi skal tjekke det ud :-)

    Comment


      #17
      Søg midler i fanpuljen.

      alternativt kan en smartphone tage fremragende billeder, eller køb et brugt digitalt spejlrefleks - spørg evt Kent aka obforever til råds.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
        Hvis folkene bag OBstruktion gerne vil have økonomisk støtte, vil jeg da anbefale dem at oprette sig på Patreo https://www.patreon.com/, som er præcis det samme som 10er.dk bare med fokus på skrift, tegninger o.lign :-)
        Endnu en gang vil jeg lige takke for dette forslag. Vi har oprettet os derinde, men jeg kan se, at hvis man vil støtte nogen deinde, så bliver der smidt moms oveni, så man lige kommer af med lidt mere, end man havde regnet med, så jeg ved ikke, om det er helt optimalt :-)
        Det er ellers et ret smart koncept.

        Comment


          #19
          Til dem der ikke kender patreon er det basalt bare en abonnement service hvor man donerer et vist beløb hver måned.
          "Kunstneren" har så mulighed for at lave forskellige donationstrin og belønninger, det går dog nok lidt imod OBstruktions koncept.

          https://www.patreon.com/OBstruktion/posts

          Comment


            #20
            Jeg kan se, vi allerede har fået den første støtte, og det er vi meget glade for og stolte af. Derfor er der nu ingen vej udenom :-)

            Man kan finde os her: www.patreon.com/OBstruktion

            Til alle dem der vælger at støtte, vil vi 100% love, at ALLE bidrag vil gå til at gøre OBstruktion bedre. Til udstyr, opgraderinger af hjemmesiden og lign. der kommer til at gøre vores arbejde sjovere og jeres oplevelse af vores indhold endnu bedre.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Jeg kan se, vi allerede har fået den første støtte, og det er vi meget glade for og stolte af. Derfor er der nu ingen vej udenom :-)

              Man kan finde os her: www.patreon.com/OBstruktion

              Til alle dem der vælger at støtte, vil vi 100% love, at ALLE bidrag vil gå til at gøre OBstruktion bedre. Til udstyr, opgraderinger af hjemmesiden og lign. der kommer til at gøre vores arbejde sjovere og jeres oplevelse af vores indhold endnu bedre.
              Lyder fint. Har ikke prøvet lign før. Men lige nu kan man kun støtte med 10$ eller med 1$. Er det korrekt?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Lyder fint. Har ikke prøvet lign før. Men lige nu kan man kun støtte med 10$ eller med 1$. Er det korrekt?
                Så vidt jeg ved, kan man helt selv bestemme beløb. Måske tager jeg fejl?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Så vidt jeg ved, kan man helt selv bestemme beløb. Måske tager jeg fejl?
                  Ahhh. Der stod 1$+. Når man trykker på den kan man selv ændre.
                  Så denne foregår som et slags månedlig abonnement. Man kan ikke bare smide 10-20kr med mellemrum som jeg fx gør ved SFÅ?
                  Bare lige for at få det opklaret. Evt have et mobilepay nummer til dette formål

                  Comment


                    #24
                    Ikke via Patreon desværre. Det fungerer som en månedlig betaling, men man kan jo framelde sig igen. Det er lige det, vi har at arbejde med nu, ellers kan vi sikkert godt finde ud af et eller andet med MobilePay :)

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Ikke via Patreon desværre. Det fungerer som en månedlig betaling, men man kan jo framelde sig igen. Det er lige det, vi har at arbejde med nu, ellers kan vi sikkert godt finde ud af et eller andet med MobilePay :)
                      Yes yes. Skulle bare lige have styr på mulighederne. Jeg er mere til mobilepay metoden selv må jeg indrømme hvor jeg læser/hører noget og sender et beløb som tak.
                      Men afviser ikke at benytte det andet her. Man kan jo også bare justere i det beløb man sender hen af vejen alt afhængig af om det der laves er interessant for en selv

                      Men på den anden måde belønner man når man “får” det produkt man ønsker og omvendt når det man får måske ikke er så interessant rent personligt.
                      Det største beløb jeg har doneret i SFÅ var klart da JH var i studiet og efterfølgende har det været når de sender noget om et emne der virkelig interessere mig.
                      På den måde er det også nemmere for jer at måle hvad folk vil have og ikke have.
                      Jeg er med på at man ikke bare skal lave journalistik ud fra hvad der giver flest penge men det giver en god indikation om hvad der virker.

                      Comment


                        #26
                        Jeg kunne egentligt godt tænke mig at vide lidt om folkene bag, hvis det er noget I vil dele ��������

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                          Jeg kunne egentligt godt tænke mig at vide lidt om folkene bag, hvis det er noget I vil dele ��������
                          Vi kan da gøre et forsøg :-)

                          Vi er hverken journalister eller noget som helst, og har som sådan ikke prøvet at arbejde med det før. Vi er bare et par OB'ere, og vi er som sådan heller ikke nogle kendte ansigter i fankredse.

                          Vi har begge fulgt klubben siden vi var små, og vi har været vant til at have vores gang i Ådalen for at overvære træninger.

                          Jeg ved ikke rigtig, hvad der er værd at vide om os, men man kan godt sige, at vi er stribede i blodet :-)

                          Comment


                            #28
                            Hvor mange er I?

                            Er alt learning by doing?

                            Hvad er jeres profession(er), alder etc.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Hvor mange er I?

                              Er alt learning by doing?

                              Hvad er jeres profession(er), alder etc.
                              Vi er 2, og så har vi en med, der står for at sætte vores magasin sammen, opdatere lidt hjemmeside og lign., da vi slet ikke har styr på det.

                              Vi koncentrerer os udelukkende om at lave indhold og smide op på siden. Det kan vi nemlig finde ud af :-)

                              Den ene af os arbejder som sportsskribent til dagligt, men det er første gang, vi er ude og lave interviews og lave vores egne historier på den her måde.

                              Den ene af os har oplevet alle tre mesterskabe, og den anden var født, sidste gang vi blev mestre.

                              Comment


                                #30
                                Jeg er fan af jer og smider 10 $ eller hvad den nu regner i siden.

                                Og jeg gør det for det i laver er godt for OB.

                                Er bare glade for I gør det og er OB'er :-)

                                Comment

                                Working...
                                X