Kan man se den andre steder?? For det tilfælde, at man ikke er på Facebook
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny trøje 18-19 sæsonen
Collapse
X
-
Endelig. Det har været stygge, forkerte og latterlige trøjer længe. Den eneste, jeg kunne/kan lide, mangler striber og er jo lysegrønagtig.
Gad vide om det er Albani, der har været på spil, siden Hummel sådan har forstået basis nu. Eller er det måske EA.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægEnig, det er jo nærmest pinligt, hvordan designere gennem tiden har fucket vores trøje op. Men men men, desværre er det idiotiske popsmarte påfund med lindormen der stadig, derfor køber jeg heller ikke denne trøje.
Jeg fandt den forrige aldeles frastødende.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDesværre smager OŽense pilser ad helvede til - håber min lobbyisme-virksomhed gør, at der kommer mindst ÉN hane med "specialbryg" på stadion.....Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægEnig, det er jo nærmest pinligt, hvordan designere gennem tiden har fucket vores trøje op. Men men men, desværre er det idiotiske popsmarte påfund med lindormen der stadig, derfor køber jeg heller ikke denne trøje.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlægJeg er inde på Intersports hjemmeside nu, jeg kan da ikke se ringormen? Please sig, de seriøst ikke har skamferet endnu en trøje med ormen. Jeg vil virkelig gerne købe den her!
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/striberne-er-tilbage/
Kan nu ikke se problemet med den skide orm. Den er mega feeee den nye trøje. Der mangler lige et Damixa logo på højre ærme og noget paaskebrød på det andet...
Så havde det være ultra retro
Comment
Comment