Hmmmm
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
MOM OB-Viborg
Collapse
X
-
Ari #?"%#%€<=#&" Hvad fanden sker der for det her forum. Ari's personlige masturbation fanklub må snart gå til optiker - Han var langt under niveau idag og trak et dårligt spillende OB hold ned!
Mom: JC (Skoubo spillede OK, resten under niveau)
Emil ser desværre ud til at være helt ved siden af sig selv i øjeblikket.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bettet Se indlægAri #?"%#%€<=#&" Hvad fanden sker der for det her forum. Ari's personlige masturbation fanklub må snart gå til optiker - Han var langt under niveau idag og trak et dårligt spillende OB hold ned!
Mom: JC (Skoubo spillede OK, resten under niveau)
Emil ser desværre ud til at være helt ved siden af sig selv i øjeblikket.
Comment
-
Bortset fra, at han måske bruger lidt for bombastiske udtryk; så er der absolut intet pinligt i at mene, at han var langt under niveau i dag - med bolden. Han smed TONSVIS af bolde væk, der ganske rigtigt var med til at trække vores spil ned i niveau. Ligesom Espen Ruud gjorde imod FCK; men fight og indstilling bliver belønnet herinde; så jeg forstår så ganske udmærket, hvis nogen vil stemme på ham som man of the match. Ari har fighten og mentaliteten i stort set hver kamp, også i dag; men han smed altså rigtigt mange bolde væk; rent offensivt; og vi bliver altså ikke et bedre hold af ren fight. Vi skal også snart til at spille lidt bedre.
Jeg stemmer blankt til Man Of The Match; fordi jeg synes det ikke var godkendt med bolden i dag. Heller ikke fra Ari Skulasons side.
Synes jeg. Og det er altså ikke pinligt, bare fordi du er uenig.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment