Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Problemer med nye brugere. Mangler ADMIN!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Problemer med nye brugere. Mangler ADMIN!!!

    Laver denne tråd fordi jeg har fået flere pm`s det sidste stykke tid fra personer som har oprettet sig som brugere men som ikke kan få tilladelse til at poste.
    Men de kan godt skrive en pm.
    Jeg har prøvet at skrive til Chuck og bla Kappen1975 har prøvet at skrive til elias.odense uden held.

    Er der nogen fra Admin holdet der gider at kigge på dette?

    Og så syntes jeg ærlig talt godt at dette forum kunne bruge en ny og aktiv admin til tider. Dem vi har virker ikke som om at de gider dette forum mere. Måske pånær gode gamle Chuck der stadig titter forbi med jævne mellemrum. En der evt også har forstand på computere og kan arbejde “inde bag ved” som nu er behovet i denne sammenhæng.

    Ærligt hvis vi har en masse nye brugere/fans som gerne vil deltage i debatten om vores stribede hjertebarn og så opgiver på halvvejen fordi intet virker og ingen svarer tilbage.

    Hank op i jer selv administratore!

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Laver denne tråd fordi jeg har fået flere pm`s det sidste stykke tid fra personer som har oprettet sig som brugere men som ikke kan få tilladelse til at poste.
    Men de kan godt skrive en pm.
    Jeg har prøvet at skrive til Chuck og bla Kappen1975 har prøvet at skrive til elias.odense uden held.

    Er der nogen fra Admin holdet der gider at kigge på dette?

    Og så syntes jeg ærlig talt godt at dette forum kunne bruge en ny og aktiv admin til tider. Dem vi har virker ikke som om at de gider dette forum mere. Måske pånær gode gamle Chuck der stadig titter forbi med jævne mellemrum. En der evt også har forstand på computere og kan arbejde “inde bag ved” som nu er behovet i denne sammenhæng.

    Ærligt hvis vi har en masse nye brugere/fans som gerne vil deltage i debatten om vores stribede hjertebarn og så opgiver på halvvejen fordi intet virker og ingen svarer tilbage.

    Hank op i jer selv administratore!
    De kender tilsyneladende godt til problemet "på toppen". Fra Augustinus' indlæg: "Beklager det lidt sene svar, skulle lige have oprettet et login, og har været udfordret af ikke at have rettigheder til at besvare eksisterende indlæg."

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      De kender tilsyneladende godt til problemet "på toppen". Fra Augustinus' indlæg: "Beklager det lidt sene svar, skulle lige have oprettet et login, og har været udfordret af ikke at have rettigheder til at besvare eksisterende indlæg."
      Ja det er rigtigt. Han må jo kende nogen som kender nogen

      Man modtager åbenbart ikke den mail med link hvor man aktiverer kontoen/brugeren

      Comment


        #4
        Ja, har godt hørt flere har problemet. Der skal bare nye admins til. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en.. Havde også problemer med en tidligere bruger, hvor jeg aldrig fik svar fra nogle admins (ventede én måned!) så oprettede jeg denne.

        Comment


          #5
          Adminnerne er jo også bare frivillige som vel også har tabt gejsten undervejs. Den burde dog vende tilbage nu - ellers må andre træde til jo
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Adminnerne er jo også bare frivillige som vel også har tabt gejsten undervejs. Den burde dog vende tilbage nu - ellers må andre træde til jo
            Dette site fortjener/har jo brug for nogle der er her ofte/dagligt IMO
            Ikke fordi der er det vanvittige at lave men hvis man ikke har interessen må man give faklen videre(Dette er IKKE en jobansøgning)

            Et par af admins har ikke været på i 1-2 år så vidt jeg kan se. Men en som elias.odense kan nogle pc trylleting som tidligere har gjort ham uundværlig.

            Comment


              #7
              Jeg følger skam dagligt med herinde - er bare sjældent logget ind :-)

              Det er mig der hoster forummet på min server, så jeg sørger egentligt bare for at holde gang i maskineriet.

              Der har længe været nogle fejl på forum som gør at det egentligt skulle opdateres til nyeste version - men det er OB der ligger inde med licensen, og de ved ikke noget om hvor den licens er. Så der er desværre ikke meget jeg kan gøre ved det.

              Jeg ser lige hvad jeg kan gøre ved nye brugere der ikke kan skrive :-)

              Edit: Så skulle alle have adgang til at skrive, og nye brugere skulle også have det.

              Comment


                #8
                "det er OB der ligger inde med licensen, og de ved ikke noget om hvor den licens er.". Mama Mia - det er dybt pinligt.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                  Jeg følger skam dagligt med herinde - er bare sjældent logget ind :-)

                  Det er mig der hoster forummet på min server, så jeg sørger egentligt bare for at holde gang i maskineriet.

                  Der har længe været nogle fejl på forum som gør at det egentligt skulle opdateres til nyeste version - men det er OB der ligger inde med licensen, og de ved ikke noget om hvor den licens er. Så der er desværre ikke meget jeg kan gøre ved det.

                  Jeg ser lige hvad jeg kan gøre ved nye brugere der ikke kan skrive :-)

                  Edit: Så skulle alle have adgang til at skrive, og nye brugere skulle også have det.
                  Dejligt. Kunne bare se du ikke havde været logget ind siden engang i 2017 :)
                  Men jeg siger tak

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    "det er OB der ligger inde med licensen, og de ved ikke noget om hvor den licens er.". Mama Mia - det er dybt pinligt.
                    De gør alt for at lukke os ned

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      De gør alt for at lukke os ned
                      Ja og samtidig spares der jo også penge så længe der ikke kan opdateres på sitet....

                      Comment


                        #12
                        Er lige ved at putte afkommet, hopper på PC’en bagefter ;-)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Ja, har godt hørt flere har problemet. Der skal bare nye admins til. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en.. Havde også problemer med en tidligere bruger, hvor jeg aldrig fik svar fra nogle admins (ventede én måned!) så oprettede jeg denne.
                          Problemet kunne feks. være, at VI ikke får besked ;-(

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Dette site fortjener/har jo brug for nogle der er her ofte/dagligt IMO
                            Ikke fordi der er det vanvittige at lave men hvis man ikke har interessen må man give faklen videre(Dette er IKKE en jobansøgning)

                            Et par af admins har ikke været på i 1-2 år så vidt jeg kan se. Men en som elias.odense kan nogle pc trylleting som tidligere har gjort ham uundværlig.
                            Det er hans forum? :-P

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              "det er OB der ligger inde med licensen, og de ved ikke noget om hvor den licens er.". Mama Mia - det er dybt pinligt.
                              Der har også været stor udskiftning/nedskæring i kommunikationsafdelingen :x

                              Comment

                              Working...
                              X