Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jonathan Harboe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Så vidt jeg ved, droppede Julius også ud af gymnasiet, efter han underskrev sin fuldtidskontrakt.
    Okay. Er selvfølgelig også en mulighed her. Specielt hvis man udstyrer ham med en 4 årig kontrakt.
    Det er jo alligevel begræset hvad man kan bruge gymnasiet til hvis man alligevel ikke læser videre. Og det vil de jo nok ikke gøre alligevel.
    De må tage chancen og følge drømmen. Og tænke over tiden efter fodbold om 5-10 år

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      et stortalent der er vokset op en spytklat fra stadion og er søn er af en gammel OB-spiller, ikke skal have sine ungdomsår i år, det kan man kun begræde ja.
      Hvem er farmand?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
        Hvem er farmand?
        Han hedder Torben Frederiksen .. jeg mener oprindeligt han var fra Skamby, men det kan sagtens være en erindringsforskydelse, og en sammenblanding med en anden person.

        https://www.fyens.dk/navne/Torben-Fr...rtikel/3124842
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg kender ikke til det præcise forløb, men det kan da godt være rigtigt det du skitserer. Det var måske også mere et tilvalg af FCN end et fravalg af OB, da de jo indiskutabelt giver en rigtigt god skoling til offensive typer som ham, og at de er kendt for at give de unge chancen tidligt.

          Men at et stortalent der er vokset op en spytklat fra stadion og er søn er af en gammel OB-spiller, ikke skal have sine ungdomsår i år, det kan man kun begræde ja.
          Ved nogle træninger i Ådalen snakkede jeg af og til Steen Nedergård medens han endnu arbejdede for OB som scout på ungdomstalenter i DK. En af de sidste gange før han stoppede i OB nævnte han sammen med andre talentnavne specifikt Nicolai Baden Frederiksen fra Næsby, som et megatalent, han arbejdede på at få til OB. Kort tid efter Steen var startet som scout i FCN, skiftede NBF til klubben. God start for Steen og FCN.

          Comment


            #35
            Tillykke til den unge mand

            Glæder mig til at følge hans udvikling
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Håber på en træner der tør bruge vores egne unge. Tillykke med kontrakten Jonathan...

              Comment

              Working...
              X