Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gense kampen: Brøndby - OB (11. oktober 1996)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fynsland_85
    replied
    Min barndoms helte 👏🏻 Det var desværre også dengang halvdelen af de lokale drenge blev Brøndbyfans.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ha ha nej for satan .. har en teenage pige i huset som ser det , så fik set 10 min forleden inden jeg ilede væk fra sofaen
    Bryd nu bare sammen og tilstå .. let hjertet, det hjælper. Allesammen siger de ikke ser det 😂😳 inden længe lægger du et fuldstændigt referat af samtlige programmer herinde 😂🤣

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ser du “Diva i junglen” 😳🤣
    Ha ha nej for satan .. har en teenage pige i huset som ser det , så fik set 10 min forleden inden jeg ilede væk fra sofaen

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Sindssyg fed kamp! Altid fedt med sådan et gensyn, især lige op til en weekend, hvor man kan nyde morgenmaden til sådan en godte. Tak fordi du har delt !

    Jeg har Pokalfinalen i 2007, OB - Villarreal, Panathinaikos - OB herhjemme på CD, hvis nogen skulle være interesseret. Jeg er ikke så god til det med at få lagt sådan noget indhold ind på computeren, men måske en venlig sjæl kan være behjælpelig? Fordi så deler jeg hellere end gerne.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hold nu kæft en kongerække af OB’ere på det hold .

    Ja du har ret det hold ville tvære vores nuværende ud .. ville jo være som at sætte deltagerne fra Diva i junglen op i duel med kvinde landsholdet i brydning .
    Ser du “Diva i junglen” 😳🤣

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Hold nu kæft en kongerække af OB’ere på det hold .

    Ja du har ret det hold ville tvære vores nuværende ud .. ville jo være som at sætte deltagerne fra Diva i junglen op i duel med kvinde landsholdet i brydning .

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg ved jeg er "teknisk udfordret" i fht. pc osv., men jeg kan ikke se noget. "Denne video er ikke tilgængelig" er det eneste billede jeg får
    Beklager, det var min fejl. Alle skulle gerne kunne se den nu.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    I forbindelse med at jeg er i gang med at digitalisere nogle gamle hjemmevideoer faldt jeg over et bånd med en gammel kamp mellem Brøndby og OB fra den 11. oktober 1996.

    Det var dengang, at TV2 viste fredagskampen forskudt fredag aften, og man optog den og så den næste dag uden at kende resultatet :)

    Jeg vil ikke afsløre resultatet her, men jeg kan sige så meget, at 'Slagteren fra Vissenbjerg' John Hansen har en afgørende fod i kampen ;)

    Og så er det ellers bare et skønt gensyn med Høgh, Hemmingsen, Sangild, Nedergaard, Dethlefsen, Per Pedersen, Jesper Hjorth med flere.

    Jeg er slet ikke i tvivl om, at det hold ville mose og mase vores nuværende fuldstændig i stykker i løbet af 70 minutter. Det ville være en kamp mellem mænd og drenge.

    Enjoy!

    P.S. hvis du ligger inde med andre gamle kampe på video, kan jeg også digitalisere dem :)

    https://www.youtube.com/watch?v=wgGKgdXqcnU
    Jeg ved jeg er "teknisk udfordret" i fht. pc osv., men jeg kan ikke se noget. "Denne video er ikke tilgængelig" er det eneste billede jeg får

    Leave a comment:


  • Gense kampen: Brøndby - OB (11. oktober 1996)

    I forbindelse med at jeg er i gang med at digitalisere nogle gamle hjemmevideoer faldt jeg over et bånd med en gammel kamp mellem Brøndby og OB fra den 11. oktober 1996.

    Det var dengang, at TV2 viste fredagskampen forskudt fredag aften, og man optog den og så den næste dag uden at kende resultatet :)

    Jeg vil ikke afsløre resultatet her, men jeg kan sige så meget, at 'Slagteren fra Vissenbjerg' John Hansen har en afgørende fod i kampen ;)

    Og så er det ellers bare et skønt gensyn med Høgh, Hemmingsen, Sangild, Nedergaard, Dethlefsen, Per Pedersen, Jesper Hjorth med flere.

    Jeg er slet ikke i tvivl om, at det hold ville mose og mase vores nuværende fuldstændig i stykker i løbet af 70 minutter. Det ville være en kamp mellem mænd og drenge.

    Enjoy!

    P.S. hvis du ligger inde med andre gamle kampe på video, kan jeg også digitalisere dem :)

    https://www.youtube.com/watch?v=wgGKgdXqcnU
    Last edited by StateTrooper; 11-05-2018, 22:44.
Working...
X