Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 13/5/2018 18:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Flere OB-fans anholdt i Nørregade/Kongens Have https://www.fyens.dk/odense/Lige-nu-...rtikel/3255453

    Comment


      #77
      Pinligt

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
        Flere OB-fans anholdt i Nørregade/Kongens Have https://www.fyens.dk/odense/Lige-nu-...rtikel/3255453
        Tåber .. En skam Politiet har så ringe beføjelser så de ikke kan gennembanke dem , eller lade hundene få nogle træningsøvelser.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #79
          Flovt.

          Comment


            #80
            Det er jo drengene fra Evil Crows. Fandeme dumt at de ikke kan holde sig fra balladen! De plejer at levere en god stemning på stadion.

            Comment


              #81
              Samme start 11 som sidst

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Det er jo drengene fra Evil Crows. Fandeme dumt at de ikke kan holde sig fra balladen! De plejer at levere en god stemning på stadion.
                Der må sgu ikke være mange watt i pæren på den flok slapsvanse
                Last edited by Magge; 13-05-2018, 16:12.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Der må sgu ikke være manhe watt i pæren på den flok slapsvanse
                  Nej, det plejer der som regel ikke at være ved sådan nogle typer, men jeg kender dem ikke - så det vil jeg ikke gisne op. Kan kun kommentere på deres dumme aktion i dag. Skuffende når vi har brug for stemningen. Virkelig skuffende.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Tåber .. En skam Politiet har så ringe beføjelser så de ikke kan gennembanke dem , eller lade hundene få nogle træningsøvelser.
                    Du laver vel sjov?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #85
                      AGF's trænerteam har valgt at starte med følgende 11 spillere mod OB.
                      Aleksandar Jovanovic - Martin Spelmann, Pierre Kanstrup,Niklas Backman, Casper Højer Nielsen - Mustapha Bundu, Daniel A.Pedersen, Jens Stage, Jakob Ankersen - Bror Blume - MartinPusicBænken:
                      Steffen Rasmussen, Jesper Juelsgård, Adama Guira, Björn DanielSverrisson, Nimo Gribenco, Magnus Kaastrup, André Riel.
                      I forhold til den seneste kamp må trænerteamet se bort fraTobias Sana, Mustafa Amini og Kasper Junker, der alle er ramtskader, samt Dino Mikanovic, som er i karantæne.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Du laver vel sjov?
                        Næ syntes det er en skam Politiet ikke må tage fat i både disse tåber og balledemagere i andre tilfælde uden at de skal frygte at blive retsforfulgt , og så skal betjentene jo huske at oplyse deres identitet inden de tager ved de maskerede ballademagere ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Næ syntes det er en skam Politiet ikke må tage fat i både disse tåber og balledemagere i andre tilfælde uden at de skal frygte at blive retsforfulgt , og så skal betjentene jo huske at oplyse deres identitet inden de tager ved de maskerede ballademagere ..
                          Fik de ikke fat i dem?

                          Så du er altså tilhænger af at politiet ikke bare skal være politi men også skal straffe ... og den straf kan så være tæsk?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Fik de ikke fat i dem?

                            Så du er altså tilhænger af at politiet ikke bare skal være politi men også skal straffe ... og den straf kan så være tæsk?
                            Jeg er fan af at politiet må tage fat i de fjolser som yder modstand og skal lege stærke mænd , og hvis et par slag med kniplen eller hundebid er hvad der skal til at få tåberne til at falde til ro ja så skal betjentene have lov til det ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Jeg er fan af at politiet må tage fat i de fjolser som yder modstand og skal lege stærke mænd , og hvis et par slag med kniplen eller hundebid er hvad der skal til at få tåberne til at falde til ro ja så skal betjentene have lov til det ..
                              Ja, for at blive bidt af en hund eller at få tæsk med en knippel, får jo helt sikkert folk til "at falde til ro".

                              I vores samfund er det heldigvis fortsat sådan at politiet skal anvende mindst mulig magt, hvilket hundebid eller tæsk med knipler ikke ville være, i forbindelse med at man anholder folk før de kommer i slagsmål.

                              Jeg er dybt forundret over det du skriver, men det er da heldigvis en meget lille minoritet der går ind for den slags.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Ja, for at blive bidt af en hund eller at få tæsk med en knippel, får jo helt sikkert folk til "at falde til ro".

                                I vores samfund er det heldigvis fortsat sådan at politiet skal anvende mindst mulig magt, hvilket hundebid eller tæsk med knipler ikke ville være, i forbindelse med at man anholder folk før de kommer i slagsmål.

                                Jeg er dybt forundret over det du skriver, men det er da heldigvis en meget lille minoritet der går ind for den slags.
                                Jeg fatter ikke at du har tålmodighed til at svare manden. Han er jo tydeligvis en komplet idiot.

                                Comment

                                Working...
                                X