Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 13/5/2018 18:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tak for det.
    Men om det ikke er lidt overvurderet med David Nielsen og Atletico?
    Men, so what: hvis de kommer med en Diego-Simeone-light så svarer vi med Casper Nielsen, vores Lionel-Messi-light! ;-)
    Blasfemi!
    Bortset fra det så virker han som et imødekommende og smilende menneske ... han hilste og smilte i Ådalen, på vej tilbage fra at have ledt efter en bold han havde skudt væk.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #62
      I flg. FS er de 1600 pladser på udeafsnittet tæt på udsolgt dvs. 1600+ det løse, op mod 2000 måske, som holder med "de hvi'ee" Der skal ydes en god indsats af alle mand i dag
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        I flg. FS er de 1600 pladser på udeafsnittet tæt på udsolgt dvs. 1600+ det løse, op mod 2000 måske, som holder med "de hvi'ee" Der skal ydes en god indsats af alle mand i dag
        Det er sgu et flot fremmøde hvis det holder stik. Håber da virkelig Odense forstår at bakke op i aften. Ellers bliver det en udekamp.

        Comment


          #64
          Håber statme hele stemingsafsnittet laver stemning idag og ikke kun den ene side af stemningsafsnittet som normalt

          Comment


            #65
            Sker næppe. JH er jo stadig sportsdirektør og det holder flere jeg kender væk. Inkl. Mig

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Sker næppe. JH er jo stadig sportsdirektør og det holder flere jeg kender væk. Inkl. Mig
              Hvorfor? Altså fair nok man måske synes han gør sit arbejde dårligt, men har altså svært ved at købe ind på ideen om at han udretter landsskadelig virksomhed. For mig er det at lade være med at møde op det mest ekstreme man kan gøre, for ingen er over klubben. Ikke JH, Ikke mig. Og når vi faktisk er ved at bygge en hjemmebane op der kan lidt (eller vi er så dårlige på udebane at det virker godt ved siden af), så virker det bare forkert at "skade" holdet på den måde.

              Håber ikke det blev for belærende, er oprigtigt nysgerrig fordi jeg har svært ved at forstå det.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                la’ nu vær’..!! Selv nede i nærmeste børnehave vil CN ingenlunde fremstå som nogen Messi-light blandt institutionens indespærrede.. Tænk ikke engang tanken, tak!
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Blasfemi!
                Bortset fra det så virker han som et imødekommende og smilende menneske ... han hilste og smilte i Ådalen, på vej tilbage fra at have ledt efter en bold han havde skudt væk.
                Nu var det ironisk...
                David Nielsen er sikker en træner jeg kunne godt se i Ådalen, men en sammenligning med Diego Simeone? Og AGFs forsvarsarbejde på niveau med Atletico, et af verdens bedst organiserede hold???? Det er så langt ude at man vel også kan se Casper som stjerne, hehe!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Nu var det ironisk...
                  David Nielsen er sikker en træner jeg kunne godt se i Ådalen, men en sammenligning med Diego Simeone? Og AGFs forsvarsarbejde på niveau med Atletico, et af verdens bedst organiserede hold???? Det er så langt ude at man vel også kan se Casper som stjerne, hehe!
                  Joo :).
                  Men synes nu heller ikke at stiftens analyse er korrekt, David Nielsen er ikke specielt forsvarsorienteret ...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Joo :).
                    Men synes nu heller ikke at stiftens analyse er korrekt, David Nielsen er ikke specielt forsvarsorienteret ...
                    Synes da nok, der er udbredt enighed om, at DN går meget op i en solid defensiv struktur.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Nu var det ironisk...
                      David Nielsen er sikker en træner jeg kunne godt se i Ådalen, men en sammenligning med Diego Simeone? Og AGFs forsvarsarbejde på niveau med Atletico, et af verdens bedst organiserede hold???? Det er så langt ude at man vel også kan se Casper som stjerne, hehe!
                      Grunden til sammenligningen er jo, at David flere gange har udtalt, at han er meget inspireret af Simeones måde at forsvare sig på med et lavt pres, og at det er den stil han har forsøgt at implementere. Hvis Casper nu havde udtalt, at han forsøgte at emulere sit spil efter Messi, ville der nok også blive ledt efter paralellerne i deres spil.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Grunden til sammenligningen er jo, at David flere gange har udtalt, at han er meget inspireret af Simeones måde at forsvare sig på med et lavt pres, og at det er den stil han har forsøgt at implementere. Hvis Casper nu havde udtalt, at han forsøgte at emulere sit spil efter Messi, ville der nok også blive ledt efter paralellerne i deres spil.
                        De paraleller skulle der i så fald ledes længe efter 😅
                        Det er dog meget godt gået af DN. Selvom at vi fandt sprækker i første halvleg i sidste uge, så havde det gamle agf ikke holdt det pres vi trods alt også fik lagt i perioder i 2. halveg. Han har fået samlet en enhed, der vil kæmpe for hinanden, og det har bragt dem et godt stykke.
                        CN har også udviklet i takt med stilen er lavet om. Han tager mange løb der gør ondt, og selvom han ikke er noget teknisk vidunder eller kan sparke indenfor rammen, så er han bare rigtig meget involveret og sandsynligvis en megs pestilens for modstanderen. Jeg synes endelig han har fundet berettigelse på holdet, og det kunne jeg slet ikke se hvor skulle komme fra i efteråret

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Grunden til sammenligningen er jo, at David flere gange har udtalt, at han er meget inspireret af Simeones måde at forsvare sig på med et lavt pres, og at det er den stil han har forsøgt at implementere. Hvis Casper nu havde udtalt, at han forsøgte at emulere sit spil efter Messi, ville der nok også blive ledt efter paralellerne i deres spil.
                          ..og det ville være det samme som at finde X i folkeskolens matematiktimer.. De leder stadigvæk!!

                          Comment


                            #73
                            og Barcelona er uden Messi mod Levante.. Nu må CN for min skyld gerne emulere løs!

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Synes da nok, der er udbredt enighed om, at DN går meget op i en solid defensiv struktur.
                              Det gør de fleste trænere vel, jeg ser ham bare ikke som specielt defensivt orienteret ... det er i hvert fald ikke hvad jeg ser i kampene.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                                ..og det ville være det samme som at finde X i folkeskolens matematiktimer.. De leder stadigvæk!!
                                https://shop.spreadshirt.com/relativ...x+f-A101372954 Nej, nej: X er fundet for længst; du kan endda få T-shirten.

                                Comment

                                Working...
                                X