Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 5.5.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg har det sådan lidt blandet med det, for ingen tvivl om at tverskov gør det skide godt deroppe, men omvendt så er han også den bedste midterforsvarer med fødderne, og han vil deraf også være genial at have nede bagved, hvor det halter lidt med dygtige boldspillere hod kep og Lund.
    KL's forcer lå heller ikke i spillet med bolden, men kan have forbedret det i Holland, men jeg synes det er vigtigt at vi får en midterforsvarer ind som er god på bolden, så enten må tverskov ned, ellers skal vi finde en anden med de kvaliteter
    Men med måden vi har spillet på under Kent så ser jeg bare alligevel at JJ eller Tverskov går ned og hjælper i opbygningen og så gør det ikke helt så meget. Samtidig tror jeg bare at 6'ere der samtidig er gode på bolden måske ikke er dem der er flest af.

    Men afhænger selvfølgelig af hvad der er tilgængeligt på markedet, hvis det er nemmere og billigere at finde en god 6'er så må det være det vi gør, men umiddelbart tror jeg bare at den nemmeste løsning er at forstærke CF og så fastholde en midtbane der kan blive spillet helt sammen.

    Derudover kunne jeg godt tænke mig en hovedstødstrussel nede bagved.

    Comment


      Nu skal vi lige huske at Tverskov kun har 1 år tilbage af sin kontrakt og en spiller i den kvalitet og alder er en man burde kunne tjene penge på.
      Så mon ikke at han sælges til sommer?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nu skal vi lige huske at Tverskov kun har 1 år tilbage af sin kontrakt og en spiller i den kvalitet og alder er en man burde kunne tjene penge på.
        Så mon ikke at han sælges til sommer?
        Det er et godt spørgsmål. Om ikke andet vil det være klogt at finde en afklaring snarest, om det så betyder forlængelse eller salg. At lade Tverskov gå gratis næste sommer, hvor vi så skal ud i, at han allerede udfases i foråret, ligesom Joan, Jönsson osv, vil i hvert fald være en skidt løsning i min verden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nu skal vi lige huske at Tverskov kun har 1 år tilbage af sin kontrakt og en spiller i den kvalitet og alder er en man burde kunne tjene penge på.
          Så mon ikke at han sælges til sommer?
          Jeg tror du har ret. Enten sælges han, eller også spiller han kontrakten ud. Begge dele synes jeg ville være mega ærgerligt. Jeg er stor tverskov-fan og tror hans betydning for holdet er generelt undervurderet.

          Dog synes jeg efterhånden det er det billede man ser. Spillere med udløb, om de er gode eller ej, bliver der ikke forlænget med. Ikke specielt godt for kontinuiteten, men tænker mange vil væk når de ser, der ikke er fremgang for holdet. Det giver bare aldrig en solid stamme når man hele tiden skal ud og finde erstatninger - og så øger det antallet af JH/KN handler....

          Så giv tverskov en røvfuld penge og giv ham en 2/3 år ekstra. Please.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Jeg tror du har ret. Enten sælges han, eller også spiller han kontrakten ud. Begge dele synes jeg ville være mega ærgerligt. Jeg er stor tverskov-fan og tror hans betydning for holdet er generelt undervurderet.

            Dog synes jeg efterhånden det er det billede man ser. Spillere med udløb, om de er gode eller ej, bliver der ikke forlænget med. Ikke specielt godt for kontinuiteten, men tænker mange vil væk når de ser, der ikke er fremgang for holdet. Det giver bare aldrig en solid stamme når man hele tiden skal ud og finde erstatninger - og så øger det antallet af JH/KN handler....

            Så giv tverskov en røvfuld penge og giv ham en 2/3 år ekstra. Please.
            Ja, helt enig. Og med en ordentlig lønstigning for Tverskov så ved vi i hvert fald hvad vi får for den penge.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Jeg tror du har ret. Enten sælges han, eller også spiller han kontrakten ud. Begge dele synes jeg ville være mega ærgerligt. Jeg er stor tverskov-fan og tror hans betydning for holdet er generelt undervurderet.

              Dog synes jeg efterhånden det er det billede man ser. Spillere med udløb, om de er gode eller ej, bliver der ikke forlænget med. Ikke specielt godt for kontinuiteten, men tænker mange vil væk når de ser, der ikke er fremgang for holdet. Det giver bare aldrig en solid stamme når man hele tiden skal ud og finde erstatninger - og så øger det antallet af JH/KN handler....

              Så giv tverskov en røvfuld penge og giv ham en 2/3 år ekstra. Please.
              Der er måske også en mulighed i at gøre ham til anføre efter KEP, det kan måske også være attraktivt for ham .. Tverskov har bevist sig, og skal selvf. tilbydes en forlængelse. Det er der ingen tvivl om
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Der er måske også en mulighed i at gøre ham til anføre efter KEP, det kan måske også være attraktivt for ham .. Tverskov har bevist sig, og skal selvf. tilbydes en forlængelse. Det er der ingen tvivl om
                Uuh, tverskov som kommende anfører, i like it
                Men må indrømme, jeg tror ikke det går den vej.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Det er et godt spørgsmål. Om ikke andet vil det være klogt at finde en afklaring snarest, om det så betyder forlængelse eller salg. At lade Tverskov gå gratis næste sommer, hvor vi så skal ud i, at han allerede udfases i foråret, ligesom Joan, Jönsson osv, vil i hvert fald være en skidt løsning i min verden.
                  Enig. Forlængelse eller salg er det mest fornuftige for OB. Og lur mig om man ikke arbejder på det.
                  Men mon ikke han vil have afklaring på sin position i klubben samt hvad man gør på transfermarket

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Uuh, tverskov som kommende anfører, i like it
                    Men må indrømme, jeg tror ikke det går den vej.
                    Hvilke lederevner er det du har set hos Tverskov ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvilke lederevner er det du har set hos Tverskov ?
                      Jeg kender ikke truppens hiraki ligeså indgående som dig...

                      Men jeg ser en dygtig spiller med en god alder, spille centralt på banen, som der kunne bygges et hold op omkring, hvis man formår at holde på ham.
                      Jeg har ikke noteret mig, at han har været i pressen og brokke sig i de perioder han har været bænket.
                      Der er ikke voldsomt mange i truppen, som jeg synes kunne kandidere til kommende. Måske han kunne starte som viceanfører under kep's vinger.
                      Men for min skyld behøver han ikke være anfører, hvis bare man får forlænget med ham. Jeg er bare villig til at smide dwt i puljen, for netop at holde på ham.

                      Hvem ser du hellere?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                        Jeg kender ikke truppens hiraki ligeså indgående som dig...

                        Men jeg ser en dygtig spiller med en god alder, spille centralt på banen, som der kunne bygges et hold op omkring, hvis man formår at holde på ham.
                        Jeg har ikke noteret mig, at han har været i pressen og brokke sig i de perioder han har været bænket.
                        Der er ikke voldsomt mange i truppen, som jeg synes kunne kandidere til kommende. Måske han kunne starte som viceanfører under kep's vinger.
                        Men for min skyld behøver han ikke være anfører, hvis bare man får forlænget med ham. Jeg er bare villig til at smide dwt i puljen, for netop at holde på ham.

                        Hvem ser du hellere?
                        Kender ikke til hirakiet i truppen , men syntes ikke han udviser lederskab på
                        banen , men jeg er helt enig i at bi skal forsøge at forlænge , dog ikke for enhver pris .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Kender ikke til hirakiet i truppen , men syntes ikke han udviser lederskab på
                          banen , men jeg er helt enig i at bi skal forsøge at forlænge , dog ikke for enhver pris .
                          Mon ikke han ligger i den øverste 1/3.
                          Jeg håber det lykkedes at forlænge 1-2 år med ham for han ligner virkelig en i rivende udvikling på den midtbane.
                          Et salg på 2-3 millioner vil vi fans jo få absolut nada ud af

                          Comment

                          Working...
                          X