Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 5.5.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror det her er endestationen denne sæson, vi er desværre ikke skarpe nok når det gælder.
    Idag fik de hvie godt nok også lov til at spille med musklerne uden dommeren tog affære, som jeg ser det
    mangler OB lidt en hård hund der kan gi nogle øretæver....KEP har det mest i munden
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Vi spillede sådan en god første halvleg!
      Spørger mig om det var Kents instruktion at stå så dybt i starten af anden halvleg eller om vi bare ikke er i stand at spille 2 gode halvlege i en kamp. I hvert fald gav vi en kamp væk vi kontrollerede før fuldstændigt.
      Håber vi trækker Tverskov tilbage i cf for returkampen. AGF vil sikker stå kompakt og lure på kontra og KEP og Lund er begge alt for langsomt. Derudover har Lund (dertid endnu?) Ikke niveauet.
      KNs ord i pausen siger jo alt.
      'Vi vil gerne se om vi kan bevise at en god første halvleg, ikke betyder en dårlig anden'

      Jeg tænker at efter en god første halvleg skulle de ha været tilbage på jorden med en klar påmindelse om at energien skulle i vejret og desuden er det utilgiveligt at give gf et mål på deres eneste skud på mål. Men ganske symptomatisk ligner vi et hold der har fået at vide at alt er godt og at vi skal passe på med at miste initiativ og bum så er der usikkerhed.

      Men vi er bestemt med endnu. Også selvom det vil være en overraskelse hvis vi pludselig i 7 forsøg skulle slå DN

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
        KNs ord i pausen siger jo alt.
        'Vi vil gerne se om vi kan bevise at en god første halvleg, ikke betyder en dårlig anden'

        Jeg tænker at efter en god første halvleg skulle de ha været tilbage på jorden med en klar påmindelse om at energien skulle i vejret og desuden er det utilgiveligt at give gf et mål på deres eneste skud på mål. Men ganske symptomatisk ligner vi et hold der har fået at vide at alt er godt og at vi skal passe på med at miste initiativ og bum så er der usikkerhed.

        Men vi er bestemt med endnu. Også selvom det vil være en overraskelse hvis vi pludselig i 7 forsøg skulle slå DN
        Det var ja ingen overraskelse at AGF prøver at komme med press ud i anden halvleg. Men vi stod ja meget dybt og gav initiativen helt væk i den periode. 2:1 er ikke en stilling hvor man skulle trække sig tilbage og spille kun på kontra for 45 minutter. Især når man har evner at kontrollere modstanderen som vi gjorde i dag i første halvleg. Hvis det går galt så er det svært at finde rythnen igen.
        Hvis det var Kents instruktion i pausen med den passive/defensive tilgang vi viste så kostede det dyrt i dag.
        Men er helt enig. Vi er med endnu. To scoringer udebane er ja ret godt og vi har gode muligheder at komme videre. Glæder mig at komme på stadion næste søndag. :-)
        Og i hensigt af en anden diskussion: vi tabte ja også første kamp mod Real dertid med 2:3, så ... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Det var ja ingen overraskelse at AGF prøver at komme med press ud i anden halvleg. Men vi stod ja meget dybt og gav initiativen helt væk i den periode. 2:1 er ikke en stilling hvor man skulle trække sig tilbage og spille kun på kontra for 45 minutter. Især når man har evner at kontrollere modstanderen som vi gjorde i dag i første halvleg. Hvis det går galt så er det svært at finde rythnen igen.
          Hvis det var Kents instruktion i pausen med den passive/defensive tilgang vi viste så kostede det dyrt i dag.
          Men er helt enig. Vi er med endnu. To scoringer udebane er ja ret godt og vi har gode muligheder at komme videre. Glæder mig at komme på stadion næste søndag. :-)
          Og i hensigt af en anden diskussion: vi tabte ja også første kamp mod Real dertid med 2:3, så ... ;-)
          Man har måske også sat forventninger ekstra højt, hvis ikke man tror at man får 10-15 min i løbet af en kamp imod agf på udebane, hvor man er lidt under pres. At det så skal koste 2 mål er så til gengæld temmelig kritisabelt, når det var mål vi havde en stor andel i.
          Det er så bittert at det skal koste et nederlag, for spillet generelt var til mere, og havde vi kunne tvinge agf fremad banen i den næste kamp, så var vores forudsætninger også langt bedre end nu, hvor de kan stille sig ned som de gjorde med succes den sidste halve time i dag.
          Jeg må dog indrømme at jeg havde solgt den for et smalt nederlag inden kampen, hvis bare vi fik det vitale udebanemål. Vi får generelt bedre resultater på hjemmebane, og det tror jeg på at vi får, men det bliver sandsynligvis et drama.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
            Helt enig. korrekt at der ikke var frispark på Tverskov i 2. omgang, men det giver jo ingen mening at dømme fordel til en spiller der sekundet efter ligger ned. og så mangler Amini og Ankersen et gult kort. elendigt dommerarbejde
            Men er Pusic ikke offside da han retter bolden af?
            - sådan ser det altså ud for mig.....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
              Men er Pusic ikke offside da han retter bolden af?
              - sådan ser det altså ud for mig.....
              Ser det som om, at han står på linje med KEP, da der afsluttes, men at hans overkrop læner sig fremad, så jo, jf. regelbogen er det en offside.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ser det som om, at han står på linje med KEP, da der afsluttes, men at hans overkrop læner sig fremad, så jo, jf. regelbogen er det en offside.
                Nej, der er ikke offside :).

                Jeg forsøgte mig med et screenshot, men det kan ikke umiddelbart smides herind.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Vil nu heller ikke mene der er offside. Men tilgengæld frispark lige indeb målet. Hvor OB fik fordel men nisterr bolden med det samme. = frisparket skal dømmws

                  Comment


                    Hvis man vil gense vores flotte mål, https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...d-genialt-maal

                    KN skal have stor ros for den flotte 1 halvleg hvor han havde sat holdet perfekt op. 2 halvleg fejler vi i en periode, men også lidt uheldige selv om det er resultater der tæller, og at vi har prøvet det før.

                    Super positivt at OB formår at spille så flot fodbold i en svær betydningsfuld kamp.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Hvis man vil gense vores flotte mål, https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...d-genialt-maal

                      KN skal have stor ros for den flotte 1 halvleg hvor han havde sat holdet perfekt op. 2 halvleg fejler vi i en periode, men også lidt uheldige selv om det er resultater der tæller, og at vi har prøvet det før.

                      Super positivt at OB formår at spille så flot fodbold i en svær betydningsfuld kamp.
                      Men det ændrer ikke det fact at vi ikke kan vinde på udebane. Hverken ved flot fodbold eller ved fight. Det fortæller altså et billede om at vi bare ikke er gode nok. Specielt i forsvaret. De glade dage med Tingager og Cleansheet Gryte er overstået. Marco Lund er elendig og gør mere skade end gavn på holdet og KEP holder bare sit stabile fornuftige niveau. Målene flyver ind om ørene på os

                      Nu skal det nok passe at man sælger Tverskov og Grytebust til sommer og scorer 10+ millioner og og erstatter dem med reservespillere fra nedrykkerklubberne eller 1.div. Jesper har i den tid jeg kan huske ikke forstærket os i et transfervindue. Man har meldt det ud selv men jeg kan ikke mindes andet end det har været 1 skridt frem og 1-2 skridt tilbage

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Men det ændrer ikke det fact at vi ikke kan vinde på udebane. Hverken ved flot fodbold eller ved fight. Det fortæller altså et billede om at vi bare ikke er gode nok. Specielt i forsvaret. De glade dage med Tingager og Cleansheet Gryte er overstået. Marco Lund er elendig og gør mere skade end gavn på holdet og KEP holder bare sit stabile fornuftige niveau. Målene flyver ind om ørene på os

                        Nu skal det nok passe at man sælger Tverskov og Grytebust til sommer og scorer 10+ millioner og og erstatter dem med reservespillere fra nedrykkerklubberne eller 1.div. Jesper har i den tid jeg kan huske ikke forstærket os i et transfervindue. Man har meldt det ud selv men jeg kan ikke mindes andet end det har været 1 skridt frem og 1-2 skridt tilbage
                        Jeg synes det er lige hårdt nok mod Marco, men ingen tvivl om at forsvaret er blevet dårligere. Men er nu alligevel glad for man overholdt den aftale man havde med Tingager. Tror da også planen var at Rømer skulle ind på midten og Tverskov spille forsvar med KEP og så Lund der var hentet ind som gardering. Rømer har så bare ikke været god nok og Tverskov har så spillet ret godt på midten.

                        Jeg synes faktisk at vintervinduet var okay overordnet set (selvom det at vi ikke får ret mange af de penge vi tjener ind selvfølgelig er bittert). Kløve synes jeg har bidraget med en del til vores spil og det på trods af at han alligevel ikke har været her særlig længe.

                        Men ingen tvivl om at der skal findes en makker til KEP og så må de evaluere på om Lund bliver god nok til at tage over til den tid, om vi har noget i ungdomsafdelingen eller vi skal have hentet en mere ind.

                        Comment


                          Det er muligt at vinde 1-0 eller 2-1 over AGF hjemme. Helt sikkert. Men det er et spørgsmål om ikke det skal være JP sammen med KEP i stedet for Lund. JP gjorde det ganske godt som jeg huskede det men fik, som andre, problemer mod de rigtigt stærke hold. Det er AGF jo ikke.

                          Ingen af de to hold har en chance mod nr 4. Og vi bør frygte at vinde - med tanke om det nye hold Jesper skal skaffe til sommer og Kent skal træne. Jesper er dårlig til at scoute og handle og Kent er for lang tid til at få spillere sammenspillede.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Jeg synes det er lige hårdt nok mod Marco, men ingen tvivl om at forsvaret er blevet dårligere. Men er nu alligevel glad for man overholdt den aftale man havde med Tingager. Tror da også planen var at Rømer skulle ind på midten og Tverskov spille forsvar med KEP og så Lund der var hentet ind som gardering. Rømer har så bare ikke været god nok og Tverskov har så spillet ret godt på midten.

                            Jeg synes faktisk at vintervinduet var okay overordnet set (selvom det at vi ikke får ret mange af de penge vi tjener ind selvfølgelig er bittert). Kløve synes jeg har bidraget med en del til vores spil og det på trods af at han alligevel ikke har været her særlig længe.

                            Men ingen tvivl om at der skal findes en makker til KEP og så må de evaluere på om Lund bliver god nok til at tage over til den tid, om vi har noget i ungdomsafdelingen eller vi skal have hentet en mere ind.
                            Måske. Hvis Kent får lavet en spiller ud af ham der kan bruges til noget og evt sælges kører jeg sgu ned i Ådalen med en brunsvigermand. Med slik.
                            For så har han sgu gjort et godt job

                            Men når/hvis vi går på sommerferie på søndag tænker jeg at der begynder at komme lidt udmeldinger. Og det vil snart klæde dem at finde facilitetsløsninger og melde det ud

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Det er muligt at vinde 1-0 eller 2-1 over AGF hjemme. Helt sikkert. Men det er et spørgsmål om ikke det skal være JP sammen med KEP i stedet for Lund. JP gjorde det ganske godt som jeg huskede det men fik, som andre, problemer mod de rigtigt stærke hold. Det er AGF jo ikke.

                              Ingen af de to hold har en chance mod nr 4. Og vi bør frygte at vinde - med tanke om det nye hold Jesper skal skaffe til sommer og Kent skal træne. Jesper er dårlig til at scoute og handle og Kent er for lang tid til at få spillere sammenspillede.
                              Tror faktisk ikke at JH henter mere end 3 spillere mm at andre en Grytebust sælges. Så man krydser fingre at han kan ramme 1/3. Ligesom i vinters

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Men det ændrer ikke det fact at vi ikke kan vinde på udebane. Hverken ved flot fodbold eller ved fight. Det fortæller altså et billede om at vi bare ikke er gode nok. Specielt i forsvaret. De glade dage med Tingager og Cleansheet Gryte er overstået. Marco Lund er elendig og gør mere skade end gavn på holdet og KEP holder bare sit stabile fornuftige niveau. Målene flyver ind om ørene på os

                                Nu skal det nok passe at man sælger Tverskov og Grytebust til sommer og scorer 10+ millioner og og erstatter dem med reservespillere fra nedrykkerklubberne eller 1.div. Jesper har i den tid jeg kan huske ikke forstærket os i et transfervindue. Man har meldt det ud selv men jeg kan ikke mindes andet end det har været 1 skridt frem og 1-2 skridt tilbage
                                Slet ikke uenig.

                                Men alligevel syntes jeg kampen var et lyspunkt, vi kan spille en gang god fodbold og scorer nogle flotte mål. Manglerne bliver jo så også udstillet af vi så lader AGF scorer 3 gange.

                                Man har lov at håbe at vi får de helt rigtige forstærkninger til næste sæson. Håber vi vinder over AGF, og tager det gode spil med over til FCN og overrasker, ved at spille en fantastisk kamp og komme i Europa.

                                Spæd optimisme bliver ofte hurtigt kvalt, men måske er vi på vej ind i en god periode

                                Comment

                                Working...
                                X