Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 5.5.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Nej. Målet blev først og fremmest scoret af Troels Kløve.
    Ja der er lidt Madrid over det alligevel ... ;)

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Nej. Målet blev først og fremmest scoret af Troels Kløve.
      Og allerede her fik vi overgået BobbyG's tvivlsomme indlæg, der er blevet talt så meget om.

      Comment


        #78
        God første halvleg .

        Men kan vi for fanden ikke få nr 11 og 15 væk fra min klub
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #79
          Helt igennem en forfærdelig 1.halvleg fra OB. Vi har siddet fuldstændig på kampen og burde føre mere.
          Hvad skal vi nu broķke os over? Nå håber det går bedre i 2.halvleg.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Har det mere som at de var fuldstændigt overrasket af Ak's idé og på den måde var det en genial assist for mig.
            Kiggede selv på skærmen i den moment og spørge mig "hvad gør ham d.... Jaaaaaaaa".
            Enig. Forsvaret ser dilettantisk ud, men det er jo i høj grad også fordi, at AK tager røven på den og fanger dem på det forkerte ben.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Må sgu give dem ret i at det er svært at finde kampe, hvor vi har spillet så flot. Vi skulle have ført større. Fantastisk at se jjt være så outstanding. Han gør hvad der passer ham, og pisser på agf'erne for et godt ord. Ærgerligt med agf's mål, som man også må anerkende var godt spil. Synes som jeg har været inde på at vi indtil videre viser at vi er bedre end agf, når vi rammer topniveauet. De kan slet ikke følge med, og deres pres spiller vi os nemt ud af.
              Han lagde jo Spelmann ned i en duel om bolden, han er bare på..

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Må sgu give dem ret i at det er svært at finde kampe, hvor vi har spillet så flot. Vi skulle have ført større. Fantastisk at se jjt være så outstanding. Han gør hvad der passer ham, og pisser på agf'erne for et godt ord. Ærgerligt med agf's mål, som man også må anerkende var godt spil. Synes som jeg har været inde på at vi indtil videre viser at vi er bedre end agf, når vi rammer topniveauet. De kan slet ikke følge med, og deres pres spiller vi os nemt ud af.
                Enig, men vi må passe på. Lund havde flere gange problemer på venstre side. Ham er ret langsomt og det er ikke så god i sammenspil med JBL. På højre side fungerer det bedre i defensiven fordi Ryan lukker den med for KEP med sin tempo.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  God første halvleg .

                  Men kan vi for fanden ikke få nr 11 og 15 væk fra min klub
                  Både Helenius og CN har da spillet ganske fint?

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Helt igennem en forfærdelig 1.halvleg fra OB. Vi har siddet fuldstændig på kampen og burde føre mere.
                    Hvad skal vi nu broķke os over? Nå håber det går bedre i 2.halvleg.
                    Du skulle ikke jinxe den, tak.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Enig. Forsvaret ser dilettantisk ud, men det er jo i høj grad også fordi, at AK tager røven på den og fanger dem på det forkerte ben.
                      Kan vi ikke godt ta' de stribede briller af for en stund? Jeg har lige så meget optur over det mål som jer andre, men jeg kan trods alt godt samtidig se at AK ikke tog røven på nogen som helst. Han laver en lob bold der er i luften i en uendelighed, og alligevel formår de to i forsvaret ikke engang at komme i nærheden af hverken bolden eller Kløve. Havde de klaret den, så ville vi alle skælde AK ud for at smide bolden væk på en klodset måde. Kent's efterfølgende skrig ville kunne høres helt herinde i Århus midtby, hvor jeg sidder nu.

                      Comment


                        #86
                        Det var da en flot assist - godt set. Han havde næppe forventer den behandling, men alligevel.

                        Nu må vi håbe på to gode halvlege. Ja, man kan kun frygte en helt anderledes halvleg fordi det er set så ofte. Men første halvleg var altså særlig god, synes jeg.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #87
                          Vi har spillet en fremragende 1. halvleg, men jeg må også sige jeg er lidt skuffet over AGF. At man ikke kommer med mere energi og vilje på hjemmebane i en kamp som denne. Men måske jeg bare havde troet de var bedre end de er.

                          Er mest nervøs for vi ikke kan holde det alle 90 min, det er vel ikke sket i mange mange år efterhånden.

                          Comment


                            #88
                            Fed kommentar af David Nielsen:)

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                              Fed kommentar af David Nielsen:)
                              Har altid godt kunne lide David. Han er ærlig og ligefrem. Havde dog aldrig troet han var blevet en god træner, som man vel må sige han er. Forstod dog ikke hvorfor han skiftede til AGF. Risikoen for fiasko var meget større en chancen for succes. Og indtil hans skifte dertil, havde han vel kun haft succes.
                              Det kan det selvfølgelig nå at blive endnu.

                              Comment


                                #90
                                2-2...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X