Oprindeligt indsendt af driflin
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AGF-OB 5.5.18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHar det mere som at de var fuldstændigt overrasket af Ak's idé og på den måde var det en genial assist for mig.
Kiggede selv på skærmen i den moment og spørge mig "hvad gør ham d.... Jaaaaaaaa".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægMå sgu give dem ret i at det er svært at finde kampe, hvor vi har spillet så flot. Vi skulle have ført større. Fantastisk at se jjt være så outstanding. Han gør hvad der passer ham, og pisser på agf'erne for et godt ord. Ærgerligt med agf's mål, som man også må anerkende var godt spil. Synes som jeg har været inde på at vi indtil videre viser at vi er bedre end agf, når vi rammer topniveauet. De kan slet ikke følge med, og deres pres spiller vi os nemt ud af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægMå sgu give dem ret i at det er svært at finde kampe, hvor vi har spillet så flot. Vi skulle have ført større. Fantastisk at se jjt være så outstanding. Han gør hvad der passer ham, og pisser på agf'erne for et godt ord. Ærgerligt med agf's mål, som man også må anerkende var godt spil. Synes som jeg har været inde på at vi indtil videre viser at vi er bedre end agf, når vi rammer topniveauet. De kan slet ikke følge med, og deres pres spiller vi os nemt ud af."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHelt igennem en forfærdelig 1.halvleg fra OB. Vi har siddet fuldstændig på kampen og burde føre mere.
Hvad skal vi nu broķke os over? Nå håber det går bedre i 2.halvleg."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEnig. Forsvaret ser dilettantisk ud, men det er jo i høj grad også fordi, at AK tager røven på den og fanger dem på det forkerte ben.
Comment
-
Det var da en flot assist - godt set. Han havde næppe forventer den behandling, men alligevel.
Nu må vi håbe på to gode halvlege. Ja, man kan kun frygte en helt anderledes halvleg fordi det er set så ofte. Men første halvleg var altså særlig god, synes jeg.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Vi har spillet en fremragende 1. halvleg, men jeg må også sige jeg er lidt skuffet over AGF. At man ikke kommer med mere energi og vilje på hjemmebane i en kamp som denne. Men måske jeg bare havde troet de var bedre end de er.
Er mest nervøs for vi ikke kan holde det alle 90 min, det er vel ikke sket i mange mange år efterhånden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægFed kommentar af David Nielsen:)
Det kan det selvfølgelig nå at blive endnu.
Comment
Comment