Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nyt website
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLige ved første øjekast syntes jeg den var en anelse uoverskuelig ift den gamle. Men den er vel okay. Når man lige lærer den at kende817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Har kun tjekket den på mobilen og der fungerer den i hvert fald væsentligt bedre end den gamle.
Og ja, der er helt sikkert nogle fejl rundt omkring. Jeg har arbejdet en del med hjemmesider og hvis OB skulle have lavet den perfekte fejlfri hjemmeside i første hug, så ville de være de første i verdenshistorien - så giv dem nu lige en chance for at komme op at køre 😉
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHar kun tjekket den på mobilen og der fungerer den i hvert fald væsentligt bedre end den gamle.
Og ja, der er helt sikkert nogle fejl rundt omkring. Jeg har arbejdet en del med hjemmesider og hvis OB skulle have lavet den perfekte fejlfri hjemmeside i første hug, så ville de være de første i verdenshistorien - så giv dem nu lige en chance for at komme op at køre 😉Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg kan slet ikke få den til at fungere på mobilen. Kan ikke engang fjerne den der cookie meddelelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Shots Se indlægTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg kan slet ikke få den til at fungere på mobilen. Kan ikke engang fjerne den der cookie meddelelse.Oprindeligt indsendt af Stendal Se indlægHej Kasper. Må jeg spørge hvilken telefon du har? Så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at få det fikset. VH Casper (fra Ecreo der har lavet sitet)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stendal Se indlægHej Kasper. Må jeg spørge hvilken telefon du har? Så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at få det fikset. VH Casper (fra Ecreo der har lavet sitet)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVirker fint på min Iphone 6 :)
...men jeg ville foretrække, hvis de også lavede en seriøs opgradering af både ledelse, hold og faciliteter. ;-)
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg synes jeg har gennemtrawlet den nye hjemmeside på min pc., men det er endnu ikke lykkes mig at finde vores forum. Hvor gemmer det sig henne"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment