Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Lyngby
Collapse
X
-
Kløve i start 11 igen efter problemer med baglår
https://www.fyens.dk/ob/Kloeve-kloer...rtikel/3249530
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKløve i start 11 igen efter problemer med baglår
https://www.fyens.dk/ob/Kloeve-kloer...rtikel/3249530817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFordi han fik fuld tid for U19 igår og skal nok være med for reserverne i morgen. De ca 120 min er nok mere værdifulde end 5 min idag evt når Fester også skal ind og have spilletid817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægI de her betydningsløse kampe kunne man med fordel lade Mathias og Julius prøve at være i start 11eren . Hvornår har man ellers den mulighed ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægI de her betydningsløse kampe kunne man med fordel lade Mathias og Julius prøve at være i start 11’eren . Hvornår har man ellers den mulighed ?Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægI de her betydningsløse kampe kunne man med fordel lade Mathias og Julius prøve at være i start 11eren . Hvornår har man ellers den mulighed ?
Men fuldstændig enig i hensigt af Eskesen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægNu er det også vigtigt at få Fester igen i gang for de afgørende play-of-kampe og give ham spilletid efter skaden. Så kan gid forstå at Jørgensen fik spilletid med U19 og ikke er med i dag.
Men fuldstændig enig i hensigt af Eskesen.
Synes Greve pt, viser noget af det potentiale som jeg da håber på han har og kan få forløst. Og synes så absolut man skal prøve at fastholde den udvikling.
Med hensyn til Kløve er han først kommet for et par måneder siden og tror stadig at han kan spilles bedre ind på holdet end han er nu. Men håber da at Julius står lige bag dem til kanten. Så har vi Tverskov og JJ på midten hvor CN må kæmpe for spilletid.
Så selvom jeg rigtig gerne ser Julius blive spillet ind, så synes jeg at rollen som indskifter pt, passer godt i forhold til holdet, selvom jeg da håber at muligheden for at han kan spille sig på i kamp og træning er tilstede.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMen Ville det bare ikke betyde at Greve eller Kløve ikke skulle starte?
Synes Greve pt, viser noget af det potentiale som jeg da håber på han har og kan få forløst. Og synes så absolut man skal prøve at fastholde den udvikling.
Med hensyn til Kløve er han først kommet for et par måneder siden og tror stadig at han kan spilles bedre ind på holdet end han er nu. Men håber da at Julius står lige bag dem til kanten. Så har vi Tverskov og JJ på midten hvor CN må kæmpe for spilletid.
Så selvom jeg rigtig gerne ser Julius blive spillet ind, så synes jeg at rollen som indskifter pt, passer godt i forhold til holdet, selvom jeg da håber at muligheden for at han kan spille sig på i kamp og træning er tilstede."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Og CN centralt igen. Ville heller haft Kløve der og Greve derfor med ind
Men så kan CN trække et gult kort, har karantæne i sidste puljekamp og er til rådighed i play-of kampe."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOg CN centralt igen. Ville heller haft Kløve der og Greve derfor med ind
Men så kan CN trække et gult kort, har karantæne i sidste puljekamp og er til rådighed i play-of kampe.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment