Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    ja, den er god nok. Det er måske også ca. omkring hans niveau.
    Den er godt nok gået forbi min næse

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      I så fald er jeg også, men der er jo heller ikke mange hold som er så Gudsjammerlig kedelige og intetsigende som Horsens
      Deres 5 mill kroner indkøb igen på bænken

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Bjelland, Okore, Mathias Jensen har alle været udtaget (mathias ikke til den endelige trup til VM) og er produkter af FCN ... så ja det gør de da bestemt.

        Nej, det ved jeg ikke ... da FCN flytter sig konsekvent igennem sæsonen og så starter fra 20% igen næste år.
        De år hvor de klarer sig rigtig godt, har de formået at holde på nogle af stortalenterne.
        Okore og Matias Jensen? Hvornår er de blevet landsholdspillere? Godt nok er jeg pænt ligeglad med landsholdet, meeeeeen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Okore og Matias Jensen? Hvornår er de blevet landsholdspillere? Godt nok er jeg pænt ligeglad med landsholdet, meeeeeen.
          Sådan noget kommer og går jo :).
          Okore fik en del kampe og blev så skadet.
          Mathias Jensen var udtaget til bruttotruppen før VM og havde været udtaget til det reelle landshold nu, hvis han ikke havde fået sin langvarige skade.

          Du kan altid bare spørge ... godt nok er jeg pææænt interesseret i landsholdet, men jeg deler gerne ud af min viden :D.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Sådan noget kommer og går jo :).
            Okore fik en del kampe og blev så skadet.
            Mathias Jensen var udtaget til bruttotruppen før VM og havde været udtaget til det reelle landshold nu, hvis han ikke havde fået sin langvarige skade.

            Du kan altid bare spørge ... godt nok er jeg pææænt interesseret i landsholdet, men jeg deler gerne ud af min viden :D.
            Det er jo fugle på taget. Ergo har han ikke været med. Kom nu lige lidt :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Deres 5 mill kroner indkøb igen på bænken
              He he .. glimrende købmandsskab

              af AGF
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Bjelland, Okore, Mathias Jensen har alle været udtaget (mathias ikke til den endelige trup til VM) og er produkter af FCN ... så ja det gør de da bestemt.

                Nej, det ved jeg ikke ... da FCN flytter sig konsekvent igennem sæsonen og så starter fra 20% igen næste år.
                De år hvor de klarer sig rigtig godt, har de formået at holde på nogle af stortalenterne.
                Bjelland kom til FCN som 21 årig. Tæller den?

                Comment


                  Jeg ville ikke tælle Bjelland med. Han har brugt længere tid i Lyngby end i FCN

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                    Jeg ville ikke tælle Bjelland med. Han har brugt længere tid i Lyngby end i FCN
                    Ja såh der jo ingen som helst tilbage:)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Ja såh der jo ingen som helst tilbage:)
                      Ja han er mere Lyngby, tror Entusiastens blev lidt for ivrig

                      Comment


                        Har FCN ikke et fanfora?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                          Jeg ville ikke tælle Bjelland med. Han har brugt længere tid i Lyngby end i FCN
                          Nej det ville være det samme som at tælle Casper N som OBer hvis han var på landsholdet.. Syntes godt nok at Entusiastens er blevet en del farvet

                          Vi er jo alle enige om at FCN gør det fremragende og uddanner rigtig gode spillere.. Uden tvivl. Men næsten at kalde dem en rugekasse for det danske landshold er jo helt ude i skoven

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nej det ville være det samme som at tælle Casper N som OBer hvis han var på landsholdet.. Syntes godt nok at Entusiastens er blevet en del farvet

                            Vi er jo alle enige om at FCN gør det fremragende og uddanner rigtig gode spillere.. Uden tvivl. Men næsten at kalde dem en rugekasse for det danske landshold er jo helt ude i skoven

                            En rugekasse for ungdomslandshold er mere retvisende:

                            U21: 5 spillere
                            U20: 2 spillere
                            U19: 3 spillere
                            U18: 3 spillere
                            U17: 2 spillere
                            U16: 5 spillere

                            Altså 20 spillere på div. ungdomslandshold baseret på den seneste udtagelse.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Har FCN ikke et fanfora?
                              Næppe, det ville jo kræve, at de havde fans ;-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Næppe, det ville jo kræve, at de havde fans ;-)
                                De har jo tydeligvis 1

                                Comment

                                Working...
                                X