Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ved det, især FCK har det svært i Farum, men syntes der er en tendens til at undervurdere FCN og blot påpege deres plastikbane som årsag til de tager point fra de andre hold. Men det er altså ikke mange hold som tager to gange i streg til Herning og henter uafgjort.

    Syntes iøvrigt det er lidt for slidt en undskyldning, alle klubber har jo plastikbaner til rådighed at træne på
    så det kan ikke være så fremmed for dem mere . Måske FCN bare er et godt hjemmehold?
    Okay. Jeg synes nu mest, at FCN får ros med ros på. Hvilket meget langt hen ad vejen er berettiget.

    Og så er der altså stadig stor forskel på at have en kunststofbane til rådighed og så til at træne på sin hjemmebane hver dag. De kender den ud og ind. Det har de andre hold ikke mulighed for. Det er jo ikke snyd eller noget, men at lukke øjnene for at det et en faktor, mener jeg nu alligvel er forkert

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Er det på grund af deres plastikbane at de nu to kampe i træk har spillet uafgjort i Herning?
      FCN har helt klart kvalitet og man kan kun være misundelig på deres salg. Selv er jeg allergisk overfor de rene plastikbaner som FCNs, men det er en smagssag.

      Mht. deres 2x1 point i Herning, så må man også tage en faktor som held ind i ligningen.
      I går skal FCM vinde set ud fra spil og chancer. Og i første kamp skabe M. Georg stortset samme expected goals (1,25) på 30 min, som FCN gjorde på en hel kamp 0,7 (1,4 inkl. straffe).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
        FCN har helt klart kvalitet og man kan kun være misundelig på deres salg. Selv er jeg allergisk overfor de rene plastikbaner som FCNs, men det er en smagssag.

        Mht. deres 2x1 point i Herning, så må man også tage en faktor som held ind i ligningen.
        I går skal FCM vinde set ud fra spil og chancer. Og i første kamp skabe M. Georg stortset samme expected goals (1,25) på 30 min, som FCN gjorde på en hel kamp 0,7 (1,4 inkl. straffe).
        Jeg hader også det plastik er bare vild med de spillere de fremelsker til landsholdet ...
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeg hader også det plastik er bare vild med de spillere de fremelsker til landsholdet ...
          Hvad snakker du om der var præcis 0 med i sidste trup.. De er jo kun gode nok til U21 og ned

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Nej det er pga Fcm griber kampen dumt an. De kunne legende let vinde den kamp hvis de havde gjort den fysisk. Det var en taktisk brøler at spille på fcn præmisser. Fcn har det svært mod de andre top 6 hold ellers. De får dog en del uafgjorte hjemme på plasticbanen.
            Så når modstanderen ikke er dum er det plastikbanen (vi er helt enige i at det sidste er noget lort).

            Grunden til at FCN nu klarer sig bedre, er at de unge bliver bedre og bedre og mere sammenspillede.

            Grunden til at FCN kan sælge for så mange penge er at de har meget dygtige unge spillere som potentielt kan blive meget bedre ... derfor er de mange penge værd.
            Hvem der er bedst af OB og FCN lige nu er svært at sige, men hvis begge hold havde samme trup til næste år og næste år igen, så ville det definitivt være FCN.

            Det sker selvfølgelig ikke da FCN taber utroligt mange penge på ren drift uden salg og køb ... men hvis de KUNNE holde på en trup, så ville de være kandidater til mesterskabet ret hurtigt.

            Jeg mener slet ikke FCN skulle have været i suppen, da de snød sig derop, men talentarbejdet ... det der sker her i Danmark, det er bare imponerende.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvad snakker du om der var præcis 0 med i sidste trup.. De er jo kun gode nok til U21 og ned
              Jeg er næsten sikker på at du ved hvad jeg mener :).
              Bortset fra det var Andreas Skov nok ikke langt fra.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Jeg er næsten sikker på at du ved hvad jeg mener :).
                Bortset fra det var Andreas Skov nok ikke langt fra.
                Kan bare ikke finde dem du mener de frem elsker til landsholdet..... Men jeg er da med på hvad du mener. De laver gode spillere uden tvivl

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvad snakker du om der var præcis 0 med i sidste trup.. De er jo kun gode nok til U21 og ned
                  Jeg kan da godt pensle det ud.
                  Det er ret sjældent at spillere kommer på landsholdet, uden på nogen måde at have været involveret i u-landsholdene.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kan bare ikke finde dem du mener de frem elsker til landsholdet..... Men jeg er da med på hvad du mener. De laver gode spillere uden tvivl
                    Er du sikker, hvor meget følger du landsholdet?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Er du sikker, hvor meget følger du landsholdet?
                      Spillere på A-landsholdet med OB baggrund: 1 FCN: 0 ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Så når modstanderen ikke er dum er det plastikbanen (vi er helt enige i at det sidste er noget lort).

                        Grunden til at FCN nu klarer sig bedre, er at de unge bliver bedre og bedre og mere sammenspillede.

                        Grunden til at FCN kan sælge for så mange penge er at de har meget dygtige unge spillere som potentielt kan blive meget bedre ... derfor er de mange penge værd.
                        Hvem der er bedst af OB og FCN lige nu er svært at sige, men hvis begge hold havde samme trup til næste år og næste år igen, så ville det definitivt være FCN.

                        Det sker selvfølgelig ikke da FCN taber utroligt mange penge på ren drift uden salg og køb ... men hvis de KUNNE holde på en trup, så ville de være kandidater til mesterskabet ret hurtigt.

                        Jeg mener slet ikke FCN skulle have været i suppen, da de snød sig derop, men talentarbejdet ... det der sker her i Danmark, det er bare imponerende.
                        Du ved ikke hvem der er bedst af OB/fcn? Den er nu ikke så svær jvn stillingen. Og generel form i øvrigt. Fcn skaber mange salg, Ja de er dygtige. Laver de A landsholds spillere? Nej.
                        Jeg er så langt fra imponeret over hvad deres salg præsterer når de kommer til udlandet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Du ved ikke hvem der er bedst af OB/fcn? Den er nu ikke så svær jvn stillingen. Og generel form i øvrigt. Fcn skaber mange salg, Ja de er dygtige. Laver de A landsholds spillere? Nej.
                          Jeg er så langt fra imponeret over hvad deres salg præsterer når de kommer til udlandet.
                          Bjelland, Okore, Mathias Jensen har alle været udtaget (mathias ikke til den endelige trup til VM) og er produkter af FCN ... så ja det gør de da bestemt.

                          Nej, det ved jeg ikke ... da FCN flytter sig konsekvent igennem sæsonen og så starter fra 20% igen næste år.
                          De år hvor de klarer sig rigtig godt, har de formået at holde på nogle af stortalenterne.
                          Last edited by Entusiastens; 31-03-2019, 16:44.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Nicolai Brock Madsen står listet under Horsens er jeg gået glip af en handel i vinduet?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nicolai Brock Madsen står listet under Horsens er jeg gået glip af en handel i vinduet?
                              ja, den er god nok. Det er måske også ca. omkring hans niveau.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nicolai Brock Madsen står listet under Horsens er jeg gået glip af en handel i vinduet?
                                I så fald er jeg også, men der er jo heller ikke mange hold som er så Gudsjammerlig kedelige og intetsigende som Horsens
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X