Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Straffesparket er dog utroligt svært at se og så mener jeg at der bør en regelændring til ... det er jo ikke en chance og BUM så er der 80% chance for mål.
    Så hvis der er hånd på bolden nede ved mållinjen skal der ikke dømmes straffe? Eller hvordan mener du det skal være?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Så hvis der er hånd på bolden nede ved mållinjen skal der ikke dømmes straffe? Eller hvordan mener du det skal være?
      Nej, ikke hvis der ikke er en umiddelbar målchance ... jeg mener at straffen skal passe med forseelsen, altså der skal være proportionalitet i det, for mig at se vil det være det mest sportsligt korrekte.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Straffesparket er dog utroligt svært at se og så mener jeg at der bør en regelændring til ... det er jo ikke en chance og BUM så er der 80% chance for mål.
        Straffesparket er svært, men der er kontakt og han har en arm/hånd i ryggen så den kan dømmes. Men hvis dommeren skal til at vurdere om hvor store chancerne er så får vi da først problemer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Nej, ikke hvis der ikke er en umiddelbar målchance ... jeg mener at straffen skal passe med forseelsen, altså der skal være proportionalitet i det, for mig at se vil det være det mest sportsligt korrekte.
          Man kan jo ikke vurdere om det er en målchance på et sekund. Hvorfor lave noget om der fungerer? Det vil vist kun skabe kaos hvis der skal vurderes hver gang.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Man kan jo ikke vurdere om det er en målchance på et sekund. Hvorfor lave noget om der fungerer? Det vil vist kun skabe kaos hvis der skal vurderes hver gang.
            Det er svært, men det er det også med offside og andre ting.
            Synes du det fungerer når en makker er på vej ud af feltet, eller som i situationen med Vendsyssel og BUM så er der 80% chance for mål.
            Det synes jeg ikke ... der kan spekuleres alt for meget i det.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Så fik Nørgaard hvad ham ville:

              https://mobil.vold.dk/fodbold/nyhede...-soenderjyske/
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Yeps. 6 måneder på sofaen eller dobbelt løn

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Han* :D.
                  Undskyld.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Han* :D.
                    Undskyld.
                    😊, "m" og "n" ligger tæt ved hinanden og det blev til mindst ikke til "hende". 😉
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Kan det tænkes at friste Henrik Hansen til at blive cheftræner?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-albueslag/

                        Det skal folk huske når de brokker sig over, at holdene ikke behandles lige.
                        Det er så også helt rimeligt at han får den karantæne.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-albueslag/

                          Det skal folk huske når de brokker sig over, at holdene ikke behandles lige.
                          Det er så også helt rimeligt at han får den karantæne.
                          BIF kritiserer: Er foruroliget over Wilczek-sag

                          men BIF er helt uforstående
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            BIF kritiserer: Er foruroliget over Wilczek-sag

                            men BIF er helt uforstående
                            Det tror jeg desværre alle klubber ville gøre, de forsvarer sig stærkt influeret af at det er dem der bliver ramt af en eventuel dom.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...perligaen-2018

                              Grytebust og Drachmann på efterårets hold. Det er måske lidt rigeligt med 2 OB'ere, mon ikke Lasse Vøge lige fik lov at påvirke lidt:-)?

                              Men fint nok; Drachmann har i hvert fald været et kæmpe hit og lige den spiller, som vi længe har haft behov for.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...perligaen-2018

                                Grytebust og Drachmann på efterårets hold. Det er måske lidt rigeligt med 2 OB'ere, mon ikke Lasse Vøge lige fik lov at påvirke lidt:-)?

                                Men fint nok; Drachmann har i hvert fald været et kæmpe hit og lige den spiller, som vi længe har haft behov for.
                                Viasat havde også begge så tror nu det er enighed, selvom mange af positionerne kunne byttes uden det store brok.

                                Comment

                                Working...
                                X