Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Indrømmet. Jeg gider sgu heller ikke hver gang her om vinteren.. Sofaen trækker tit lidt ekstra
    Sådan er vi forskellige. Jeg synes det er så hyggeligt i mørket. Der er en speciel stemning over vinterkampe. Gerne med lidt snefnug i luften.

    Comment


      Altid stadion hvis muligt. Altid

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Altid stadion hvis muligt. Altid
        👍💪👍
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Vi så i 2009, mesterskabskampen, den kamp der i princippede knækkede vores guld drømme, og egentlig lidt begyndt derouten stille og roligt. At der var nærmest udsolgt, til en kamp der blev spillet 6. december. Modstander, den relation man har til modstanderen, spændning i opgøret, betydning og self vejret. Her har Vendsyssel intet godt at byde på. Havde vi nu mødt, GF, BIF, eller FCK i vores nuværende forfatning, så tror jeg vi havde set +8000. Hvis varen er der, så gider dansken godt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Vi så i 2009, mesterskabskampen, den kamp der i princippede knækkede vores guld drømme, og egentlig lidt begyndt derouten stille og roligt. At der var nærmest udsolgt, til en kamp der blev spillet 6. december. Modstander, den relation man har til modstanderen, spændning i opgøret, betydning og self vejret. Her har Vendsyssel intet godt at byde på. Havde vi nu mødt, GF, BIF, eller FCK i vores nuværende forfatning, så tror jeg vi havde set +8000. Hvis varen er der, så gider dansken godt.
            Med det siger du også der er en del uinteressante hold i superligaen. Den er ikke så super med Hobro og Vendsyssel.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Det er da kun manglende påklædning som man kan bruge som undskyldning, jeg tropper i hvert fald op på lørdag, med hue og handsker, og de lange jens- lyner, et tæppe, samt en varm kop kaffe i pausen.
              vi er helt enige, men vi er for få der har det sådan
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Vi så i 2009, mesterskabskampen, den kamp der i princippede knækkede vores guld drømme, og egentlig lidt begyndt derouten stille og roligt. At der var nærmest udsolgt, til en kamp der blev spillet 6. december. Modstander, den relation man har til modstanderen, spændning i opgøret, betydning og self vejret. Her har Vendsyssel intet godt at byde på. Havde vi nu mødt, GF, BIF, eller FCK i vores nuværende forfatning, så tror jeg vi havde set +8000. Hvis varen er der, så gider dansken godt.
                Det kræver blot rette modstander og at der er noget på spil.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  vi er helt enige, men vi er for få der har det sådan
                  Hvilket ret beset er én af hovedgrundene til at jeg, du og mange andre ikke kan li den nuværende ledelse. Vi har for få af dem, der kommer uanset hvad. Der er for lidt begejstring. For første gang siden sølvdagene sætter vi serier sammen, men det er blot dråber i havet; begejstringen for OB kan kun komme igennem erobringen af sølvtøj/medaljer; det er dét pres, som Hansen/Thorborg/Enrico/Jack Jørgensen og CO har sat sig selv i; aldeles selvforskyldt.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Hvilket ret beset er én af hovedgrundene til at jeg, du og mange andre ikke kan li den nuværende ledelse. Vi har for få af dem, der kommer uanset hvad. Der er for lidt begejstring. For første gang siden sølvdagene sætter vi serier sammen, men det er blot dråber i havet; begejstringen for OB kan kun komme igennem erobringen af sølvtøj/medaljer; det er dét pres, som Hansen/Thorborg/Enrico/Jack Jørgensen og CO har sat sig selv i; aldeles selvforskyldt.

                    MvH ChrisOB
                    som så mange gange før er vi enige.

                    OB har et bjerg at bestige for at få følelsen,glæden,begejstringen og stoltheden tilbage. Klubben har gennem de senere år gravet en kæmpe kløft mellem klub og fans så tilhørsforholdet har lidt et kæmpe knæk. Den sportslige ledelse vil jeg aldrig få troværdighed til, det der har fået min optimisme til at stige er trænerstaben.
                    Alene det at JM omgående sørger for at kapre Drachmann og lukke det sår som har været pivåbent gennem 5-6 år gav et stort skub i den rigtige retning
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Hvilket ret beset er én af hovedgrundene til at jeg, du og mange andre ikke kan li den nuværende ledelse. Vi har for få af dem, der kommer uanset hvad. Der er for lidt begejstring. For første gang siden sølvdagene sætter vi serier sammen, men det er blot dråber i havet; begejstringen for OB kan kun komme igennem erobringen af sølvtøj/medaljer; det er dét pres, som Hansen/Thorborg/Enrico/Jack Jørgensen og CO har sat sig selv i; aldeles selvforskyldt.

                      MvH ChrisOB
                      Jeg tror altså at du overvurderer hvor mange i Odense der ville komme uanset hvad. Vi har jo kontinuerligt set at tilskuere bare ikke har det på samme måde mere med fodbold. Uanset hvor man kigger så spiller resultaterne ind på om folk kommer eller ej. Der er ingen tvivl om at hvis vi kontinuerligt havde spillet bedre, havde der også været flere tilskuere, men det ville være på grund af resultaterne og sejrene, ikke fordi folk bare kom. Du siger det jo selv, begejstringen kan kun komme gennem at vinde ting.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Jeg tror altså at du overvurderer hvor mange i Odense der ville komme uanset hvad. Vi har jo kontinuerligt set at tilskuere bare ikke har det på samme måde mere med fodbold. Uanset hvor man kigger så spiller resultaterne ind på om folk kommer eller ej. Der er ingen tvivl om at hvis vi kontinuerligt havde spillet bedre, havde der også været flere tilskuere, men det ville være på grund af resultaterne og sejrene, ikke fordi folk bare kom. Du siger det jo selv, begejstringen kan kun komme gennem at vinde ting.
                        FCK og BIF var også helt nede og skrabe da det gik dårligt. Mindes en hjemmekamp i parken sidste år på omkring 7000.
                        Vi er hverken mere eller mindre i Odense på det punkt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Jeg tror altså at du overvurderer hvor mange i Odense der ville komme uanset hvad. Vi har jo kontinuerligt set at tilskuere bare ikke har det på samme måde mere med fodbold. Uanset hvor man kigger så spiller resultaterne ind på om folk kommer eller ej. Der er ingen tvivl om at hvis vi kontinuerligt havde spillet bedre, havde der også været flere tilskuere, men det ville være på grund af resultaterne og sejrene, ikke fordi folk bare kom. Du siger det jo selv, begejstringen kan kun komme gennem at vinde ting.
                          I første omgang tror jeg ikke vi skal vinde noget for at skabe begejstring, men bare have et procjekt og en ledelse der er troværdig så skal begejstringen nok vokse. Men kan vi snuppe en pokal undervejs vil det give et stort løft.

                          Man kan måske være lidt ærgelig over at vores gode stime kommer nu hvor vejret holder folk hjemme og vi på tilskuersiden så nok ikke mærker begejstringen endnu krydret med boycot fra den smule fans som trods alt skabte lidt liv på lægterne .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            I første omgang tror jeg ikke vi skal vinde noget for at skabe begejstring, men bare have et procjekt og en ledelse der er troværdig så skal begejstringen nok vokse. Men kan vi snuppe en pokal undervejs vil det give et stort løft.

                            Man kan måske være lidt ærgelig over at vores gode stime kommer nu hvor vejret holder folk hjemme og vi på tilskuersiden så nok ikke mærker begejstringen endnu krydret med boycot fra den smule fans som trods alt skabte lidt liv på lægterne .
                            Jeg tror bare ikke at ledelsens troværdighed spiller ind ret mange andre steder ind hos de mere hardcore fans som for det meste er dem der møder op uanset. Jeg er da slet ikke i tvivl om at vores indkøb under JH har skadet det, men samtidig tror jeg at Drachmann, Bashkim og Eskesen gør op for det her og nu. Tror ikke at flertallet kommer på stadion på grund af ledelsen, men kommer for det på banen, og hvis vi fortsætter i det spor der er pt. så skal det nok også blive reflekteret. Jeg tror tilgengæld du har ret i at manglende stemning kan spille ind og desværre er det nok ikke de her kampe hvor man for alvor kan få noget op at køre, men vi vil altid have Vejle.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Jeg tror bare ikke at ledelsens troværdighed spiller ind ret mange andre steder ind hos de mere hardcore fans som for det meste er dem der møder op uanset. Jeg er da slet ikke i tvivl om at vores indkøb under JH har skadet det, men samtidig tror jeg at Drachmann, Bashkim og Eskesen gør op for det her og nu. Tror ikke at flertallet kommer på stadion på grund af ledelsen, men kommer for det på banen, og hvis vi fortsætter i det spor der er pt. så skal det nok også blive reflekteret. Jeg tror tilgengæld du har ret i at manglende stemning kan spille ind og desværre er det nok ikke de her kampe hvor man for alvor kan få noget op at køre, men vi vil altid have Vejle.
                              Enig. Et troværdigt projekt man kan identificere sig med vil nok virke positivt for stemningen, men odenseanere (og danskere generelt) er i det store hele for magelige til at komme på stadion en råkold lørdag i december, hvis ikke resultaterne er der - uanset hvor fint et projekt det så er.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Enig. Et troværdigt projekt man kan identificere sig med vil nok virke positivt for stemningen, men odenseanere (og danskere generelt) er i det store hele for magelige til at komme på stadion en råkold lørdag i december, hvis ikke resultaterne er der - uanset hvor fint et projekt det så er.
                                Resultaterne vil altid være den største og bedst virkende lokkemad.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X