Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ha ha ... Ja den må du længere ud på landet med.
    Bruun Larsen er, så fremt han ikke er skadet, med næste gang. Det tør jeg godt garantere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Han er som nævnt skadet.

      Men det er jo bare at kigge på de nævntes CV;

      Mathias Jensen har præsteret lige så mange mål og assists som Mike Jensen og Anders Christiansen i Superligaen - men på kun en tredjedel (!!) af kampene - 45 vs 131 og 127. Alle spiller de primært som 8'er eller dybtliggende playmaker.

      Mike Jensen har aldrig spillet andet end Superliga, Elitserie eller Allsvenskan, mens AC har spillet sølle 9 kampe i Belgien+Italien på 1½ år i udlandet.

      https://www.transfermarkt.com/mathia...spieler/319859
      https://www.transfermarkt.com/mike-j.../spieler/43077
      https://www.transfermarkt.com/anders.../spieler/77259

      Der er vist ikke meget tvivl om, hvem af de spillere der har markeret sig bedst i Superligaen allerede, eller som besidder det største talent og potentiale.
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Bruun Larsen er, så fremt han ikke er skadet, med næste gang. Det tør jeg godt garantere.
      Ja i stedet for sisto eller dolberg. Det er ok for mig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Ja i stedet for sisto eller dolberg. Det er ok for mig.
        Nok nærmere i stedet for Zohore eller Gytkjær.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Tyndt tyndt dansk u-21 landshold. Der ser ikke ud til at der er nogen der kan gå ind på A landsholdet lige foreløbig.
          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nsinde/7355847

          Men fordi at de er de bedste U21 er det jo ikke sikkert at de kan slå nogen fra A-Landsholdet af...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nsinde/7355847

            Men fordi at de er de bedste U21 er det jo ikke sikkert at de kan slå nogen fra A-Landsholdet af...
            Nej det er slet ikke sikkert. Der er et kæmpe spring fra u-21 til A landsholdet. Og de skal også passe ind i spillestilen. Noget harreide nævner gang på gang.

            Comment


              Hvorfor er det iøvrigt der debateres landshold i denne tråd , OB har ingen i nærheden af landsholdet . Det tætteste er vel hvis en af de kommende ligegyldige træningskampe skal spilles i Odense og en af U13 spillerne skal være bolddreng .

              Skal vi helt ned på U17 for at finde en OB’er på landsholdet ?
              Last edited by Magge; 17-10-2018, 11:58.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Nej det er slet ikke sikkert. Der er et kæmpe spring fra u-21 til A landsholdet. Og de skal også passe ind i spillestilen. Noget harreide nævner gang på gang.
                Fair nok, der er mange ting, der skal falde i hak, før man kommer på landsholdet. Derfor tror jeg nu stadig, at du står forholdsvis alene med din vurdering om et "tyndt, tyndt U21 landshold".

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Fair nok, der er mange ting, der skal falde i hak, før man kommer på landsholdet. Derfor tror jeg nu stadig, at du står forholdsvis alene med din vurdering om et "tyndt, tyndt U21 landshold".
                  Helt enig! Jeg vil tværtimod mene, at vi har et ret stærkt U21-landshold. Der er virkelig nogle gutter, der er fremtiden. Ingen tvivl om det.
                  Selvfølgelig er der forskel på at spille på A-Landsholdet, men linket mellem A og U21 skulle helst gøre overgangen så let som mulig
                  .

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Hvorfor er det iøvrigt der debateres landshold i denne tråd , OB har ingen i nærheden af landsholdet . Det tætteste er vel hvis en af de kommende ligegyldige træningskampe skal spilles i Odense og en af U13 spillerne skal være bolddreng .

                    Skal vi helt ned på U17 for at finde en OB’er på landsholdet ?
                    Fordi at Hareide på et pressemøde snakkede om, at det var sandsynligt at både AK og Kamil Vacek blev indkaldt til det danske landshold i den nærmeste fremtid. Noget med at bygge holdet op omkring en ordentlig afslutter osv...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvorfor er det iøvrigt der debateres landshold i denne tråd , OB har ingen i nærheden af landsholdet . Det tætteste er vel hvis en af de kommende ligegyldige træningskampe skal spilles i Odense og en af U13 spillerne skal være bolddreng .

                      Skal vi helt ned på U17 for at finde en OB’er på landsholdet ?
                      Mathias Jørgensen var med i den nyligt afviklede EM-kval for u19.
                      Startede inde i den første, men det gik åbenbart ikke så godt, da han slet ikke spillede i de sidste 2.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hvorfor er det iøvrigt der debateres landshold i denne tråd , OB har ingen i nærheden af landsholdet . Det tætteste er vel hvis en af de kommende ligegyldige træningskampe skal spilles i Odense og en af U13 spillerne skal være bolddreng .

                        Skal vi helt ned på U17 for at finde en OB’er på landsholdet ?
                        Fordi Kielberg tog det op, med et indlæg der ikke afslørede det store indblik i spillernes niveau på u-21.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Fordi Kielberg tog det op, med et indlæg der ikke afslørede det store indblik i spillernes niveau på u-21.
                          Enig jeg tog det op. Mht deres niveau kan kun tiden vise hvem der har det rigtige indblik :)
                          Jeg fastholder der er en del på holdet der ingen landsholdskarriere får.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Enig jeg tog det op. Mht deres niveau kan kun tiden vise hvem der har det rigtige indblik :)
                            Jeg fastholder der er en del på holdet der ingen landsholdskarriere får.
                            Selvfølgelig er der en del på holdet der ikke har en landsholdskarriere. Sådan er det jo altid på u21-landsholdet. Men nu skrev du jo også at der ikke var nogen der ville kunne gøre det, ikke at der er en del der ingen får.. Så du har flyttet dit statement en del i forhold til det der blev reageret på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Enig jeg tog det op. Mht deres niveau kan kun tiden vise hvem der har det rigtige indblik :)
                              Jeg fastholder der er en del på holdet der ingen landsholdskarriere får.
                              På alle u21 landshold i alle lande siden u21 blev etableret, er der nogen der ikke får en landsholdskarriere.

                              Det er som at sige.
                              "Der er ingen i verden der bliver over 60 år" ... for derefter at moderere det til "der er nogen i verden der ikke bliver over 60 år".
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Genialt træk af Esbjerg at sælge Dreyer. Siden de solgte ham har de ikke set sig tilbage. Tydeligt de er blevet et bedre hold siden sæsonstarten.

                                Comment

                                Working...
                                X