Oprindeligt indsendt af Kielberg

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse

X
- 

Steinlein: Vi skal træne i at få dommeren over på vores side, der var Malmø bedre. Haha hold nu kæftOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvor er livet dog værd at leve når FCM fuldender fiaskoen i europa...
 Ekstremt pinligt af FCM. Tænk en lodtrækning, når man har set hvad vi ellers har måtte stå model til
 Comment
- 

De har været piv elendige i det meste af europaspillet i denne sæson og for den sags skyld også SL. De burde nok kigge lidt mere indadOprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægSteinlein: Vi skal træne i at få dommeren over på vores side, der var Malmø bedre. Haha hold nu kæft
 Ekstremt pinligt af FCM. Tænk en lodtrækning, når man har set hvad vi ellers har måtte stå model til
 Comment
- 

Jeg tror han får styr på det igen(desværre) når de om lidt er ude af europa. Så behøver han ikke at rotere så meget som han har gjortOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægOg Brøndby sejler videre. Det mesterskab som de pissede væk sidste sæson sidder stadig i dem. Jeg er spændt på om Zorninger har mistet grebet om holdet.
 Comment
- 

Horsens byder 4 mill på Junker De kan få Hele eller Fester for det halve De kan få Hele eller Fester for det halve

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-agf-angriber
 Comment
- 

Det kan de sikkert, men ingen af de to ejer haren vigtigste våben i fht. Juncker, han vil passe fint ind i ACH.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHorsens byder 4 mill på Junker De kan få Hele eller Fester for det halve De kan få Hele eller Fester for det halve

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-agf-angriberBelieve OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke
 Comment
- 

Det har jeg svært ved at se. Helenius har ikke den eksplosivitet i sit antrit, som jeg mener ACH kan nyde godt ag med et forholdvis lavt udgangspunkt.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHelenius ville da passe fint til demBelieve OB

Comment
- 

Det kan vel ikke udelukkes men jeg vil nu stadig blive overrasket hvis det skulle ske .. og her tænker jeg ikke på økonomi.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan er da tæt på at være en klon af ham Islændingen de havde..Believe OB

Comment

Comment