Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Endnu en gang er det FCK der trækker hele læsset, og scorer alle pengene. Fcm og Brøndby leverer en pinlig indsats i begge deres kampe.
    Hvor er livet dog værd at leve når FCM fuldender fiaskoen i europa...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvor er livet dog værd at leve når FCM fuldender fiaskoen i europa...
      Steinlein: Vi skal træne i at få dommeren over på vores side, der var Malmø bedre. Haha hold nu kæft
      Ekstremt pinligt af FCM. Tænk en lodtrækning, når man har set hvad vi ellers har måtte stå model til

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Steinlein: Vi skal træne i at få dommeren over på vores side, der var Malmø bedre. Haha hold nu kæft
        Ekstremt pinligt af FCM. Tænk en lodtrækning, når man har set hvad vi ellers har måtte stå model til
        De har været piv elendige i det meste af europaspillet i denne sæson og for den sags skyld også SL. De burde nok kigge lidt mere indad

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvor er livet dog værd at leve når FCM fuldender fiaskoen i europa...
          Hvad snakker du om, det er da bedst for dansk fodbold, hvis de går videre... men ahahahahahahaha

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Hvad snakker du om, det er da bedst for dansk fodbold, hvis de går videre... men ahahahahahahaha

            Comment


              Og Brøndby sejler videre. Det mesterskab som de pissede væk sidste sæson sidder stadig i dem. Jeg er spændt på om Zorninger har mistet grebet om holdet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Og Brøndby sejler videre. Det mesterskab som de pissede væk sidste sæson sidder stadig i dem. Jeg er spændt på om Zorninger har mistet grebet om holdet.
                Jeg tror han får styr på det igen(desværre) når de om lidt er ude af europa. Så behøver han ikke at rotere så meget som han har gjort

                Comment


                  Ku nu stadig være sjovt hvis Brøndby får en lang nedtur i denne sæson. Nu deres fans er blevet så arrogante at høre på efter JBA reddede deres klub og købte dem til "succes" igen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Hvad snakker du om, det er da bedst for dansk fodbold, hvis de går videre... men ahahahahahahaha
                    Det vil være bedst hvis bastarden fra Herning/Ikast stille og roligt dør .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Horsens byder 4 mill på Junker De kan få Hele eller Fester for det halve

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-agf-angriber

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Horsens byder 4 mill på Junker De kan få Hele eller Fester for det halve

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-agf-angriber
                        Det kan de sikkert, men ingen af de to ejer haren vigtigste våben i fht. Juncker, han vil passe fint ind i ACH.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det kan de sikkert, men ingen af de to ejer haren vigtigste våben i fht. Juncker, han vil passe fint ind i ACH.
                          Helenius ville da passe fint til dem

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Helenius ville da passe fint til dem
                            Det har jeg svært ved at se. Helenius har ikke den eksplosivitet i sit antrit, som jeg mener ACH kan nyde godt ag med et forholdvis lavt udgangspunkt.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det har jeg svært ved at se. Helenius har ikke den eksplosivitet i sit antrit, som jeg mener ACH kan nyde godt ag med et forholdvis lavt udgangspunkt.
                              Han er da tæt på at være en klon af ham Islændingen de havde..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Han er da tæt på at være en klon af ham Islændingen de havde..
                                Det kan vel ikke udelukkes men jeg vil nu stadig blive overrasket hvis det skulle ske .. og her tænker jeg ikke på økonomi.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X