Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Han er flink og rar, og gør hans bedste. Det samme gør Jesper Hansen, med det betyder jo ikke, at de er dygtige nok. Der er udløbsdato på en angriber, og ret beset har Festersen ikke været god siden Falk skiftede.
    Du kunne jo starte med at læse hvad jeg skriver. Jeg taler ikke om evnerne på banen, men om den indstilling man har til træning og livet som professionel fodboldspiller. I den forbindelse kan Festersen snildt have en masse at byde på, selvom han måske ikke kommer til at spille nævneværdigt fremadrettet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Du kunne jo starte med at læse hvad jeg skriver. Jeg taler ikke om evnerne på banen, men om den indstilling man har til træning og livet som professionel fodboldspiller. I den forbindelse kan Festersen snildt have en masse at byde på, selvom han måske ikke kommer til at spille nævneværdigt fremadrettet.
      Det er vi enig i, så er spørgsmålet om det er interessant for RF.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Du kunne jo starte med at læse hvad jeg skriver. Jeg taler ikke om evnerne på banen, men om den indstilling man har til træning og livet som professionel fodboldspiller. I den forbindelse kan Festersen snildt have en masse at byde på, selvom han måske ikke kommer til at spille nævneværdigt fremadrettet.
        Og så er han en begavet fyr med andre interesser end kun fodbold.Jeg tror Fester betyder noget for holdet, men klart nok at en af angriberne skal sælges hvis vi skal have en ny og DYGTIG. Er egentlig ligeglad hvem af dem det bliver. De har alle tre gode og dårlige sider og kan ikke score mål.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          7 runder inde i sæsonen, og så har Esbjerg sgu allerede prøvet det der med at vinde 3 kampe i træk. Havde jeg ikke lige set komme.

          AaB vinder til gengæld ikke for 2. kamp i træk, og er nu kun nr. 4. Lugter af stemningsboykot fra og med næste kamp.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            7 runder inde i sæsonen, og så har Esbjerg sgu allerede prøvet det der med at vinde 3 kampe i træk. Havde jeg ikke lige set komme.

            AaB vinder til gengæld ikke for 2. kamp i træk, og er nu kun nr. 4. Lugter af stemningsboykot fra og med næste kamp.
            Den havde jeg bestemt heller ikke set.. Tvivler på at det er noget der kommer til at ske for os i år

            Comment


              Magnus Christensen og Børsting fra AaB, kunne i øvrigt starte en klub sammen med Desler, for middelmådige talenter der har fået alt for mange chancer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                7 runder inde i sæsonen, og så har Esbjerg sgu allerede prøvet det der med at vinde 3 kampe i træk. Havde jeg ikke lige set komme.

                AaB vinder til gengæld ikke for 2. kamp i træk, og er nu kun nr. 4. Lugter af stemningsboykot fra og med næste kamp.
                Den boykot holdt de vist i aften.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Den boykot holdt de vist i aften.
                  True

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Magnus Christensen og Børsting fra AaB, kunne i øvrigt starte en klub sammen med Desler, for middelmådige talenter der har fået alt for mange chancer.
                    Man kan da tydeligt konstatere at deres debat forum ikke er en tøddel mindre kritisk end vores når der tabes. Det er både tilsvining af talenter,profiler,sportsdirektør og træner. Alt er lort og de har det ringste og kedeligste spil i hele superligaen

                    Ring a bell?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Magnus Christensen og Børsting fra AaB, kunne i øvrigt starte en klub sammen med Desler, for middelmådige talenter der har fået alt for mange chancer.
                      Specielt MC var rigtig dårlig idag. Ham Wessam på toppen var godt nok også overmatchet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Man kan da tydeligt konstatere at deres debat forum ikke er en tøddel mindre kritisk end vores når der tabes. Det er både tilsvining af talenter,profiler,sportsdirektør og træner. Alt er lort og de har det ringste og kedeligste spil i hele superligaen

                        Ring a bell?
                        Og de har 4 mesterskaber i skabet siden sidst vi vandt...

                        I Brøndbys krise var der heller ikke de pæneste ting at læse på deres forum. Vi er og har aldrig været unikke på dette punkt.

                        Jeg synes så også til gengæld, og det er så min egen subjektive vurdering, at der faktisk er og har været langt flere velargumenterede indlæg herinde. Både af den ene eller den anden slags.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Og de har 4 mesterskaber i skabet siden sidst vi vandt...

                          I Brøndbys krise var der heller ikke de pæneste ting at læse på deres forum. Vi er og har aldrig været unikke på dette punkt.

                          Jeg synes så også til gengæld, og det er så min egen subjektive vurdering, at der faktisk er og har været langt flere velargumenterede indlæg herinde. Både af den ene eller den anden slags.

                          MvH ChrisOB
                          Du er en mester udi nuancer i forhold til det meste af Brøndbys forum ;)

                          Men synes at der generelt herinde er et pænt niveau, både aktivitets og debatmæssigt sammenlignet med de andre jeg har set.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Du er en mester udi nuancer i forhold til det meste af Brøndbys forum ;)

                            Men synes at der generelt herinde er et pænt niveau, både aktivitets og debatmæssigt sammenlignet med de andre jeg har set.
                            Det skyldes nok, at det faktisk er nemmere at påpege de negative ting og få mere kød ud af dyret, så at sige, end at give udtryk for glæde når noget går godt... ;-)

                            Jeg synes stadig denne "affaldsskakt" er ét af de bedre danske fodbolsforums, uanset om jeg så argumenterer for at nuancer ikke altid kan bruges til noget...

                            4 points i 2 kampe, 2 succesoplevelser, så kan det være vi negative mister vores "kant".

                            ;-)

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Den havde jeg bestemt heller ikke set.. Tvivler på at det er noget der kommer til at ske for os i år
                              Vejle- OB 0:2
                              OB - Nordsjælland 3:1
                              Esbjerg - OB 0:1
                              :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Vejle- OB 0:2
                                OB - Nordsjælland 3:1
                                Esbjerg - OB 0:1
                                :-)
                                Optimismen spirer hurtigt efter en sejr må man sige

                                Comment

                                Working...
                                X