Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Randers får point igen - suk der bliver længere og længere til 10. Pladsen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Randers får point igen - suk der bliver længere og længere til 10. Pladsen.
      Sørgeligt vi allerede nu skal sidde og kigge langt efter 10. pladsen .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Sørgeligt vi allerede nu skal sidde og kigge langt efter 10. pladsen .
        Med 6p op til Top 6 efter idag føler man stadig det er tæt på umuligt selvom det ikke er meget. Men tilstanden gør bare at alt håb og optimisme er væk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Med 6p op til Top 6 efter idag føler man stadig det er tæt på umuligt selvom det ikke er meget. Men tilstanden gør bare at alt håb og optimisme er væk
          6 points er ikke meget, nej. Især ikke, hvis det blot var et enkelt hold eller to, der skulle hentes ind på. Men nu er der altså 8 hold foran, der alle skal gøre det ringere end OB i de næste mange kampe. Det ser ganske svært ud allerede, desværre.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            6 points er ikke meget, nej. Især ikke, hvis det blot var et enkelt hold eller to, der skulle hentes ind på. Men nu er der altså 8 hold foran, der alle skal gøre det ringere end OB i de næste mange kampe. Det ser ganske svært ud allerede, desværre.
            Det er ikke umuligt men troen er svær at finde .

            Men vi kan da håbe at vi ikke holder snittet og sætter 1,20 point ift 6. pladsen resten af grundspillet , så ender vi 31 point efter
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det er ikke umuligt men troen er svær at finde .

              Men vi kan da håbe at vi ikke holder snittet og sætter 1,20 point ift 6. pladsen resten af grundspillet , så ender vi 31 point efter
              Alt andet end nedrykning er solgt i min bog. Og kunne vi undgå de drablige playoff kampe ville det være endnu bedre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Alt andet end nedrykning er solgt i min bog. Og kunne vi undgå de drablige playoff kampe ville det være endnu bedre
                Det er det højeste mål lige nu; alt andet er luftkasteller og fatamorganaer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Det er det højeste mål lige nu; alt andet er luftkasteller og fatamorganaer.
                  Ja det er det altså. Håber jeg virkelig også at ledelsen forstår

                  Comment


                    3 point til EFB, uden Dreyer. Av av, hvem skal vi hænge hatten på

                    Comment


                      Tjae, havde ikke overdrevne forventninger til denne sæson (ny træner, helt ok, men ikke forstærkninger i spilletruppen). Alligevel må det få alle mulige alarmklokker til at ringe, at OB efter kun fem spillerunder allerede er tre point efter nummer næstsidst, og stort set allerede har spillet sig ud af kampen om at komme i top-6.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                        Tjae, havde ikke overdrevne forventninger til denne sæson (ny træner, helt ok, men ikke forstærkninger i spilletruppen). Alligevel må det få alle mulige alarmklokker til at ringe, at OB efter kun fem spillerunder allerede er tre point efter nummer næstsidst, og stort set allerede har spillet sig ud af kampen om at komme i top-6.
                        Vanvid overhovedet at nævne top 6 i år!! FCM hjemme, Vejle ude og FCN hjemme står på menuen de næste tre kampe. Umiddelbart skal være glade for overhovedet at få point i en af de kampe. SønderjyskE møder Vendsyssel hjemme, FCK ude og Hobro hjemme. 3-6 point der(tror de slår Hobro hjemme, og Vendsyssel kan snildt også give 3 point). Så er det Hobro, de møder Randers ude, AGF hjemme og SønderjyskE ude. Det kan blive alt fra 0-6 point(tror ikke på at de får point i alle tre, men to er ikke umuligt, omend 1-3 point er mit gæt) Deres program er stadigvæk letter end vores!

                        Men for fanden, hvor ville en sejr mod FCM være en gamechanger for vores vedkommende. Det ville give et boost som ville løse op for alle lige-ved-og-næsten oplevelser i denne sæson.Jeg tror bare ikke på det..

                        Comment


                          Jeg mener nu heller ikke, at OB med den nuværende trup er til top-6 :). Men det må jo have været målsætningen internt i klubben, når man fyrer en træner for ikke at nå denne målsætning.

                          Jeg er så lidt i tvivl om, hvor vidt jeg ønsker en sejr over FCM! Okay, når jeg sidder på stadion håber jeg selvfølgelig på sejren, det er altid tungt at tage hjem med et nederlag. Omvendt er et nederlag (og måske flere af dem) nok det sidste vi må klynge os til for at det skal gå op for ledelsen i klubben at truppen simpelt hen ikke er til top-6. Det er sgu` en mærkelig følelse at sidde med som fan! Er bange for at bare et par point i de næste kampe vil overbevise ledelsen om, at nu er vi på rette vej.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg

                            Men for fanden, hvor ville en sejr mod FCM være en gamechanger for vores vedkommende. Det ville give et boost som ville løse op for alle lige-ved-og-næsten oplevelser i denne sæson.Jeg tror bare ikke på det..
                            Vi har set det under Kent, det her hold vinder ikke 2 kampe i træk, så hvis Sparv bliver udvist før FCM score så kunne vi få en sejr, men så taber vi i Vejle. som verden ser ud, så er det de svage hold vi skal have points fra - altså vinde 6 points kampene .
                            Last edited by tOrnBjerg; 14-08-2018, 11:20.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              Vanvid overhovedet at nævne top 6 i år!! FCM hjemme, Vejle ude og FCN hjemme står på menuen de næste tre kampe. Umiddelbart skal være glade for overhovedet at få point i en af de kampe. SønderjyskE møder Vendsyssel hjemme, FCK ude og Hobro hjemme. 3-6 point der(tror de slår Hobro hjemme, og Vendsyssel kan snildt også give 3 point). Så er det Hobro, de møder Randers ude, AGF hjemme og SønderjyskE ude. Det kan blive alt fra 0-6 point(tror ikke på at de får point i alle tre, men to er ikke umuligt, omend 1-3 point er mit gæt) Deres program er stadigvæk letter end vores!

                              Men for fanden, hvor ville en sejr mod FCM være en gamechanger for vores vedkommende. Det ville give et boost som ville løse op for alle lige-ved-og-næsten oplevelser i denne sæson.Jeg tror bare ikke på det..
                              Et hold der én gang i sidste sæson formåede at vinde 2 kampe i træk får ikke noget boost af at vinde en kamp.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Et hold der én gang i sidste sæson formåede at vinde 2 kampe i træk får ikke noget boost af at vinde en kamp.

                                MvH ChrisOB
                                Korrekt .og jeg kan heller ikke finde de der lige ved og næsten oplevelser .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X