Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Nej, det sker nok ikke. Tror nu også man skal være meget påpasselig med at være alt for imponeret af Troels. Han har formået at samle et hold, stort uden danskere. Det er for mig ikke et kvalitetsstempel.
    Jeg er sikker på at zorniger nok skal fortælle hvem han vil have, og hvem han vil have, hvis førsteprioriteten ikke er mulig.
    Og så sidder Oscar i baggrunden med en blankocheck, hvis det er vigtigt nok.

    Det imponerer ikke mig så voldsomt. Ville gerne se troels begå sig uden zornigers netværk og oscars penge.
    Jeg vil gerne se BIF om 1-2 år, når Zorniger enten er fyret grundet manglende resultater (mesterskab/europa) eller taget videre med succes. Halvdelen af holdet er tysk og sammensat til et system, stort set ingen andre trænere praktiserer. Troels skal først stå sin prøve post-Zorniger. Og jeg tror BIF fejler på den lange bane.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      Jeg vil gerne se BIF om 1-2 år, når Zorniger enten er fyret grundet manglende resultater (mesterskab/europa) eller taget videre med succes. Halvdelen af holdet er tysk og sammensat til et system, stort set ingen andre trænere praktiserer. Troels skal først stå sin prøve post-Zorniger. Og jeg tror BIF fejler på den lange bane.
      Har det på samme måde. Jeg tror det projekt står og falder med Zorniger, han har ikke bare ændret spillestilen, han har ændret hele mentaliteten i klubben, og han har løftet spillere der så middelmådige ud som Nørgaard, Hjulsager, Tibbling, Wilczek osv. og gjort dem til stjerner.

      Jeg skal også lige have lov at se Troels i en anden konstellation, før jeg kan tro på, at han kan noget særligt i den rolle.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
        Jeg vil gerne se BIF om 1-2 år, når Zorniger enten er fyret grundet manglende resultater (mesterskab/europa) eller taget videre med succes. Halvdelen af holdet er tysk og sammensat til et system, stort set ingen andre trænere praktiserer. Troels skal først stå sin prøve post-Zorniger. Og jeg tror BIF fejler på den lange bane.
        Zorniger bliver ikke fyret foreløbig, med mindre han rykker ned med bif, eller knalder en fra deres bestyrelses datter. Tror de er imponerede over, hvordan han har lavet et turn around i klubben.
        Man må også bare tage hatten af for ham. Han er dygtig. Og jo før han smutter tilbage, jo bedre.

        Comment


          Vejle må være på målmands jagt. Drop igen idag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Vejle må være på målmands jagt. Drop igen idag.
            ikke kønt nej.. Men lad os da håbe de ikke når at finde en inden vinduet lukker

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Nej, det sker nok ikke. Tror nu også man skal være meget påpasselig med at være alt for imponeret af Troels. Han har formået at samle et hold, stort uden danskere. Det er for mig ikke et kvalitetsstempel.
              Jeg er sikker på at zorniger nok skal fortælle hvem han vil have, og hvem han vil have, hvis førsteprioriteten ikke er mulig.
              Og så sidder Oscar i baggrunden med en blankocheck, hvis det er vigtigt nok.

              Det imponerer ikke mig så voldsomt. Ville gerne se troels begå sig uden zornigers netværk og oscars penge.
              Ingen tvivl om at Troels vil få meget vanskeligere arbejdsbetingelser i OB pga de begrænsede økonomiske midler. Tror dog han vil kunne finde mere for pengene end JH, men nej det er ikke til at vide.

              Comment


                Måske ikke den rigtige tråd men, hvor fanden går alle FC Nordsjælland’s penge hen?
                Jeg mener de har tjent kassen på salg af spillere som Mathias Jensen, Emiliano Marcondes, Emre Mor, Marcus Ingvartsen osv.
                Og hvad har de købt?
                Så godt som ingen ting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  Måske ikke den rigtige tråd men, hvor fanden går alle FC Nordsjælland’s penge hen?
                  Jeg mener de har tjent kassen på salg af spillere som Mathias Jensen, Emiliano Marcondes, Emre Mor, Marcus Ingvartsen osv.
                  Og hvad har de købt?
                  Så godt som ingen ting
                  Et kvalificeret gæt, som jeg har hørt en lille fugl synge om, er at mange af pengene går lige ned i lommen hos en storsmilende udenlandsk ejer (af Right to Dream). Naturligvis bliver en mindre del geninvesteret, men FCN har været en sand pengemaskine for Right to Dream, hvis ejer skulle være ret tilfreds med sin indtjening.

                  Som forretningskoncept må man bare sige, at det er hamrende godt set: du kan være med og dine spillere se godt ud i en mindre europæisk liga, hvis du kan hive de bedste talenter sammen, lave et fast koncept, lave en professionel talentudvikling og sælge alle drømmen. Og det virker, fordi Københavnerklubberne ikke satser rigtigt på talenter, og alle andre pånær AaB og FCM har snorksovet, da toget kørte. I dag henter FCN jo ikke bare de største spillertalenter, men de er også gode til at hente de bedste U-trænere - vi er laaangt bagefter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Måske ikke den rigtige tråd men, hvor fanden går alle FC Nordsjælland’s penge hen?
                    Jeg mener de har tjent kassen på salg af spillere som Mathias Jensen, Emiliano Marcondes, Emre Mor, Marcus Ingvartsen osv.
                    Og hvad har de købt?
                    Så godt som ingen ting
                    Konsolideres .. men i 2017 havde de kun et overskud på 5 mio...

                    https://datacvr.virk.dk/data/offentl...NjUzOTRiOWVjYw

                    FCN omsætter for 157 mio i 2017 og har personaleomkostninger for 63 mio til 94 ansatte.

                    OSE omsætter for 213 mio (69 i sportslige aktiviteter) i 2017 og har personaleomkostninger for 110 mio til 216 medarbejdere.
                    Last edited by Plum; 10-08-2018, 19:44.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      Måske ikke den rigtige tråd men, hvor fanden går alle FC Nordsjælland’s penge hen?
                      Jeg mener de har tjent kassen på salg af spillere som Mathias Jensen, Emiliano Marcondes, Emre Mor, Marcus Ingvartsen osv.
                      Og hvad har de købt?
                      Så godt som ingen ting
                      Sikkert forskellige steder hen, men det er jo ikke gratis at køre deres ganske omfattende akademi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Måske ikke den rigtige tråd men, hvor fanden går alle FC Nordsjælland’s penge hen?
                        Jeg mener de har tjent kassen på salg af spillere som Mathias Jensen, Emiliano Marcondes, Emre Mor, Marcus Ingvartsen osv.
                        Og hvad har de købt?
                        Så godt som ingen ting
                        En stor del af deres penge bruges på akademi som også omfatter pige/kvinde fodbold .
                        Tror ikke de er bange for at smide penge i deres faciliteter .
                        Mon ikke også der ryger lidt af til aktionærerne ?
                        Vil tro de har en solid egenkapital .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          En stor del af deres penge bruges på akademi som også omfatter pige/kvinde fodbold .
                          Tror ikke de er bange for at smide penge i deres faciliteter .
                          Mon ikke også der ryger lidt af til aktionærerne ?
                          Vil tro de har en solid egenkapital .
                          Intet udbytte.... ek er 45 mio udad en balance på 74 mio.

                          OSE er 48/336 men der er en del ejendomme...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Vejle må være på målmands jagt. Drop igen idag.
                            de har lige forlænget med ham😉

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Intet udbytte.... ek er 45 mio udad en balance på 74 mio.

                              OSE er 48/336 men der er en del ejendomme...
                              Må indrømme jeg ikke har forstand på regnskaber , så du velkommen til at give et bud på hvordan de står økonomisk ift OB. .

                              Deres regnskab kan ses her hvis nogle har interesse :

                              https://ownr.dk/companies/public-pro...66d1e948a94a3f
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                Zorniger bliver ikke fyret foreløbig, med mindre han rykker ned med bif, eller knalder en fra deres bestyrelses datter. Tror de er imponerede over, hvordan han har lavet et turn around i klubben.
                                Man må også bare tage hatten af for ham. Han er dygtig. Og jo før han smutter tilbage, jo bedre.
                                Zorniger bliver næppe fyret. Men hvis han gør BIF til mestre er der vel en sandsynlighed for at der står en tysk klub klar med en kontrakt på et tidspunkt?

                                Comment

                                Working...
                                X