Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Nu ved jeg godt, mange vil håne mig for den her, men... Jeg kan godt se OB I top 6 i denne sæson. En kreativ 10’er med fart i støvlerne og måske en boldfast CF. Så er der en stærk akse, fart på backs og kombinationen af fart (MJ) og tyngde/erfaring i front.

    Kald mig naiv. Det her OB hold kan blive et af de bedste i mange år, hvis der købes rigtigt ind på 1-2 pladser.

    Og jeg TROR de køber ind fra en højere hylde end tidligere. Fordi de er presset til det, hvis de skal beholde deres job (JH) og ikke falde helt igennem som ejere.
    Vil ikke håne dig, fordi jeg håber du får ret. Jeg syntes så ikke at holdet har en styrke til top 6. Ellers skal vi på den hylde hvor de 2-3 nye spillere ville kunne går direkte ind i start 11 hos FCK, FCM eller BIF. De typer findes ikke til en rimelig pris inden for den radius af 200 km fra Horsens hvor JH's udsyn rækker til. MJ er spændende, men vi skal passe på ikke at tro han kan levere stabilt i Superligaen. Det er der få 17 årige som kan uden udfald. Husk også på at MJ faktisk blev fravalgt i FCN. Julius er spændende, og ville virkelig ønske at vi får de stærke typer omkring ham, så han ikke skal være vores eneste kreative spiller. De typiske JH "top" indkøb, han har hentet til dato er Jønne, Kep og Ak (vurderet ud fra løn). 2-3 spillere på deres niveau ikke flytte os i nærheden af top 6, men i bedste fald væk fra playoffs.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      Nu ved jeg godt, mange vil håne mig for den her, men... Jeg kan godt se OB I top 6 i denne sæson. En kreativ 10’er med fart i støvlerne og måske en boldfast CF. Så er der en stærk akse, fart på backs og kombinationen af fart (MJ) og tyngde/erfaring i front.

      Kald mig naiv. Det her OB hold kan blive et af de bedste i mange år, hvis der købes rigtigt ind på 1-2 pladser.

      Og jeg TROR de køber ind fra en højere hylde end tidligere. Fordi de er presset til det, hvis de skal beholde deres job (JH) og ikke falde helt igennem som ejere.
      Det er bare et stort problem, at OB skal være håbeløst bagefter, før JH køber noget som helst. Der er måske spillet 7-8 kampe og så tager det en del, at spille nye ind. Så er løbet kørt.
      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

      Comment


        Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
        Det er bare et stort problem, at OB skal være håbeløst bagefter, før JH køber noget som helst. Der er måske spillet 7-8 kampe og så tager det en del, at spille nye ind. Så er løbet kørt.
        Det handler også om spidskompetenser på et hold. Vi har ingen, men er sådan mellemgode/dårlige til de fleste ting. Horsens starter med at vinde i Parken med mange nye, bare for at sætte det i relief.

        Comment


          Sidder og ser Ac Horsens - Hobro ... Den ene endetribune er fjernet , den anden er besat af 5-7 personer , så er der måske 40 mand i udebaneafsnittet , halvskidt spil med en del fejl og ingen chancer .Det er simpelthen en pinlig og sørgelig vare der er i superligaen og en meget tydelig demonstration af at der er alt for mange hold i ligaen . Glæder mig til den bliver skåret ned og håber klubber som Horsens , Vensyssel og Hobro ryger ud . Man kan med rette frygte for den næste TV aftale .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Sidder og ser Ac Horsens - Hobro ... Den ene endetribune er fjernet , den anden er besat af 5-7 personer , så er der måske 40 mand i udebaneafsnittet , halvskidt spil med en del fejl og ingen chancer .Det er simpelthen en pinlig og sørgelig vare der er i superligaen og en meget tydelig demonstration af at der er alt for mange hold i ligaen . Glæder mig til den bliver skåret ned og håber klubber som Horsens , Vensyssel og Hobro ryger ud . Man kan med rette frygte for den næste TV aftale .
            Pas på med hvad du ønsker. Horsens og Hobro er set over de seneste år ikke efter os. Ser LBK mod SIF, og her er der ikke meget forstærkninger at hente. Men mange kendte navne.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Sidder og ser Ac Horsens - Hobro ... Den ene endetribune er fjernet , den anden er besat af 5-7 personer , så er der måske 40 mand i udebaneafsnittet , halvskidt spil med en del fejl og ingen chancer .Det er simpelthen en pinlig og sørgelig vare der er i superligaen og en meget tydelig demonstration af at der er alt for mange hold i ligaen . Glæder mig til den bliver skåret ned og håber klubber som Horsens , Vensyssel og Hobro ryger ud . Man kan med rette frygte for den næste TV aftale .
              https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert...crank2019.html

              Når den påstand kommer er jeg nødt til at smide den her :).
              Superligaen har pt. IKKE et lavt niveau, selvfølgelig er der forskel på klubbernes niveau, men vi klarer os godt i forhold til sammenlignelige lande.
              De nederst placerede i Spanien, England og Italien får jo altså også langt færre point og det er jo fair nok ... ville da være mystisk hvis det ikke var sådan.

              16-18 hold, så vi kan få spredt skidtet ud til flere mennesker.

              ... og så bemærker jeg faktisk at Horsens er begyndt at spille med bolden, det ser, i mine øjne, bedre ud end meget længe.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Hvis vi ikke kan vinde i Hobro næste weekend, så kan vi efterhånden ligeså godt lade være med at møde op til udekampe.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Hvis vi ikke kan vinde i Hobro næste weekend, så kan vi efterhånden ligeså godt lade være med at møde op til udekampe.
                  Ja de er ringe. Hvor længe er Pål ude?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert...crank2019.html

                    Når den påstand kommer er jeg nødt til at smide den her :).
                    Superligaen har pt. IKKE et lavt niveau, selvfølgelig er der forskel på klubbernes niveau, men vi klarer os godt i forhold til sammenlignelige lande.
                    De nederst placerede i Spanien, England og Italien får jo altså også langt færre point og det er jo fair nok ... ville da være mystisk hvis det ikke var sådan.

                    16-18 hold, så vi kan få spredt skidtet ud til flere mennesker.

                    ... og så bemærker jeg faktisk at Horsens er begyndt at spille med bolden, det ser, i mine øjne, bedre ud end meget længe.
                    Det er jo ikke et øjebliksbillede , men et snit som går 5 år tilbage og hvor sidste sæson var rigtig skidt . I denne sæson får vi heller ingen i CHL
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det er jo ikke et øjebliksbillede , men et snit som går 5 år tilbage og hvor sidste sæson var rigtig skidt . I denne sæson får vi heller ingen i CHL
                      Du læser det ikke korrekt, sidste sæson var ikke dårlig, den var noget nær præcist gennemsnitlig for placeringen. ... :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Du læser det ikke korrekt, sidste sæson var ikke dårlig, den var noget nær præcist gennemsnitlig for placeringen. ... :).
                        Ups !
                        Ja så 18/19 som værende sidste sæson , sorry ..5.250 er jo et ganske okay point tal. Men samtidig så er det jo i ekstrem høj grad bundet op på de point FCK har lavet for DK. Kun Herning/Ikast har en enkelt sæson bidraget .

                        Men det er nu også mere omgivelserne, interessen , stemningen og underholdningen jeg finder bekymrende ringe hos hold som Hobro , Horsens og Vensyssel .
                        Last edited by Magge; 05-08-2018, 14:29.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Så ligger OB sgu sidst i Superligaen.

                          Comment


                            Ja og vi møder et Hobro hold med succes. De ved at OB ude er en lækkerbisken.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Ja og vi møder et Hobro hold med succes. De ved at OB ude er en lækkerbisken.
                              Det positive spin må helt sikkert være, at vi så ikke har muligheden for at sætte Hobro igang.

                              Comment


                                2-2 i Horsens

                                Comment

                                Working...
                                X