Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ja det er en sløj omgang de leverede. Gør også lidt ondt at se Fall i den forfatning. Han er langt fra den form han havde i Odense Boldklub.
    Nemt at være dårlig på et dårligt hold. Men ikke verdens bedste debut nej

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hold nu fast hvor er Hobro dog dårlige overfor et middelmådigt FCK hold. Som i elendige.
      Jeg ville være bekymret som fan
      Som skrevet flere gange, så har jeg absolut ingen fidus til Allan Kuhn. En smånaivistisk type som ham holder ikke som cheftræner i længden, det viser historikken også, og jeg er meget skeptisk over for, hvordan han får tacklet modgang. Ryger Pål ser jeg ikke Hobro som værende bedre end Esbjerg og Vendsyssel.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Som skrevet flere gange, så har jeg absolut ingen fidus til Allan Kuhn. En smånaivistisk type som ham holder ikke som cheftræner i længden, det viser historikken også, og jeg er meget skeptisk over for, hvordan han får tacklet modgang. Ryger Pål ser jeg ikke Hobro som værende bedre end Esbjerg og Vendsyssel.
        Helt enig. Men de mangler så også Damborg og Pål i dag. Det er klart at den gør ondt
        Men det ligner de får en svær sæson

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hold nu fast hvor er Hobro dog dårlige overfor et middelmådigt FCK hold. Som i elendige.
          Jeg ville være bekymret som fan
          Fedt . Håber Hobro ryger ud .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Men det passer jo nok også meget godt i forhold til de klubber de spiller i.. Nu du nok ved lidt mere om det end mig, er Baden blevet overhalet af Skov Olsen?
            Andreas Skov Olsen præsterer helt sikkert bedre end Nicolai Baden pt. ... han er ekstremt giftig.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Hvor er det dejligt med Vejle i superligaen. Fed kullisse mod AGF. Det er altså noget andet end Helsingør og FCN som ingen interesserer sig for. Det er virkelig en Jysk klassiker.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Hvor er det dejligt med Vejle i superligaen. Fed kullisse mod AGF. Det er altså noget andet end Helsingør og FCN som ingen interesserer sig for. Det er virkelig en Jysk klassiker.
                Der er relativt mange der interesserer sig for FCN`s vanvittige evne til at udvikle talenter, de har bare ikke mange fans på stadion.
                Ved så godt at du ikke har det store fokus på den evne hos FCN.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Der er relativt mange der interesserer sig for FCN`s vanvittige evne til at udvikle talenter, de har bare ikke mange fans på stadion.
                  Ved så godt at du ikke har det store fokus på den evne hos FCN.
                  Det ændrer ikke på, at det er en total død oplevelse at tag på Farum stadion. Imponerende, det de har bikset sammen men sjælløst sted ellers

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Det ændrer ikke på, at det er en total død oplevelse at tag på Farum stadion. Imponerende, det de har bikset sammen men sjælløst sted ellers
                    Ja, og ret vildt at de ikke får flere fans ... altså der er jo rigeligt med mennesker derovre, men de fleste har nok valgt.
                    1908 i sidste kamp ... ja ...det holder ikke, men de er bare ekstremt vilde til at finde og udvikle spillere, så for landsholdet er det fint.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Vejle fyldte stadion her til aften 10.254 det er imponerende.. kan ikke huske hvornår vi sidst havde så mange i Odense..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                        Vejle fyldte stadion her til aften 10.254 det er imponerende.. kan ikke huske hvornår vi sidst havde så mange i Odense..
                        10. september 2017.

                        Men ja, mega imponerende og fedt for dansk fodbold. Og fedt at se et Vejle-hold med substans der bliver en pestilens for samtlige hold i rækken. Jeg holder stadig fast i, at de godt kan ende over OB og endda gå i top 6.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Der er relativt mange der interesserer sig for FCN`s vanvittige evne til at udvikle talenter, de har bare ikke mange fans på stadion.
                          Ved så godt at du ikke har det store fokus på den evne hos FCN.
                          Jeg tror mere det er rundt omkring i landet man anerkender deres talent arbejde. Men det giver bare ingen fans. Når de så også vælger en plasticbane som underlag er det svært. Den dag de ikke finder de store talenter er der ikke grundlag for klubben mere.

                          Comment


                            Næste runde er en ret spændende en af slagsen hvor vi enten kan komme tilbage i kampen om top 6 , eller blive sat alvorligt tilbage ift de hold vi skal formodes at slås om de " 2 ledige pladser " .

                            AGF - SDJ
                            EfB - Randers
                            VB - FCM
                            ACH - HIK
                            BIF - FCN
                            Vensyssel - AaB

                            Taber vi og resultaterne af de øvrige kampe går os imod kan vi efter næste runde være 8 point efter AaB , 7 efter VB , 6 efter Horsens og Randers og 5 efter AGF.

                            Mens en sejr og de øvrige går vores vej selvfølgelig vil gøre at høtyvene og faklerne kan blive liggende .

                            Er der iøvrigt " derby runder " igen i denne sæson , og hvem vil vi i såfald blive parret med ?

                            BIF-FCK
                            Vensyssel - AaB
                            Efb-Sønderjyske
                            Hobro- RFC
                            Horsens-Vejle
                            AGF - FCM

                            Får vi så FCN i mangel af bedre ?
                            Last edited by Magge; 30-07-2018, 21:21.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              10. september 2017.

                              Men ja, mega imponerende og fedt for dansk fodbold. Og fedt at se et Vejle-hold med substans der bliver en pestilens for samtlige hold i rækken. Jeg holder stadig fast i, at de godt kan ende over OB og endda gå i top 6.
                              Allan Sousa har det flair som vores hold mangler. Der tre stopperen er stærke, også på offensive dødbolde. Jacob scoop, som i gamle dage var en af vores dårlige ville pynte idag, viser bare hvordan OB holdet er blevet dårligere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Allan Sousa har det flair som vores hold mangler. Der tre stopperen er stærke, også på offensive dødbolde. Jacob scoop, som i gamle dage var en af vores dårlige ville pynte idag, viser bare hvordan OB holdet er blevet dårligere.
                                Det sidste er jeg ikke enig i. Jeg vil som sådan ikke snakke vores nuværende hold så meget op, vi har bare haft et ret svagt hold i mange år nu. Jeg synes vores nuværende hold er bedre (mere talentfuldt) end da Jacob Schoop var i klubben og fik spilletid.

                                Jeg er dog enig i, at han ville pynte på vores hold i dag. Det er bare mere fordi han har udviklet sig som spiller end, at vores hold er blevet dårligere.

                                Da han spillede for os kunne han slå nogle gode lange bolde og bolde i dybden, men var svag på mere eller mindre alle andre områder (fart, fysik osv.). Han virkede bestemt heller ikke som en ledertype. Det er primært det sidste han har lagt på sit spil som jeg ser det - og så nogle ekstra kg så han har stå lidt imod i nærkampene.

                                Comment

                                Working...
                                X