Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ufatteligt ham den lange usympatiske klodsede FCM angriber ikke fik sit andet gule .
    Fedt FCM kun står med 1 point efter 2 kampe :-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Jannik Pohl er så meget bedre, end han får kredit for. Han bliver næppe topscorer i ligaen, men fandt man en god angriber ved siden af ham, ville de have en giftig duo.

      Comment


        Jeg tror Pohl scorer mere end 10. Jeg vil til hver en tid bytte ham ud med Helenius.

        Comment


          FCM spillede vel nogenlunde som i sidste sæson. Nu taber de bare (eller uafgjort).
          AAB forsvarede sig hjem, en mand over midten og resten bag ved bolden. Men det har givet 2 sejre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
            FCM spillede vel nogenlunde som i sidste sæson. Nu taber de bare (eller uafgjort).
            AAB forsvarede sig hjem, en mand over midten og resten bag ved bolden. Men det har givet 2 sejre.
            AaB er vel nok et af ligaens værst spillende hold. Ufatteligt de står med 6 point.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
              Jeg tror Pohl scorer mere end 10. Jeg vil til hver en tid bytte ham ud med Helenius.
              Nej nej nej ... stop. Bare stop...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Nej nej nej ... stop. Bare stop...
                Du bliver nok nødt til at gøre klart hvad du er uenig i. Jeg mener også at Pohl er langt dygtigere angriber end Helenius. Om han scorer 10 kasser er svært at sige, men jeg anser det ingenlunde for usandsynligt. Han er én af de få de er glade for i Aalborg. Han arbejder stenhårdt, er dygtig i dybdeløbene og fornuftig på bolden. Det har været afslutningerne der har haltet. Hvis han får styr på dén del af spillet, så er han bestemt en potentiel ligaprofil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                  FCM spillede vel nogenlunde som i sidste sæson. Nu taber de bare (eller uafgjort).
                  AAB forsvarede sig hjem, en mand over midten og resten bag ved bolden. Men det har givet 2 sejre.
                  ... og det kan tonserthorup ikke finde ud af, når holdet skal nedbryde en defensiv modstander ... ekstremt overraskende.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Du bliver nok nødt til at gøre klart hvad du er uenig i. Jeg mener også at Pohl er langt dygtigere angriber end Helenius. Om han scorer 10 kasser er svært at sige, men jeg anser det ingenlunde for usandsynligt. Han er én af de få de er glade for i Aalborg. Han arbejder stenhårdt, er dygtig i dybdeløbene og fornuftig på bolden. Det har været afslutningerne der har haltet. Hvis han får styr på dén del af spillet, så er han bestemt en potentiel ligaprofil.
                    Der er dælme ikke mange AaB fans der er glade for Pohl ... Han har længe været ønsket hen hvor peberet gror.
                    Det jeg mener er at vi ikke skal ha mere affald fra AaB. Synes slet ikke Pohl har superliga klasse.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Der er dælme ikke mange AaB fans der er glade for Pohl ... Han har længe været ønsket hen hvor peberet gror.
                      Det jeg mener er at vi ikke skal ha mere affald fra AaB. Synes slet ikke Pohl har superliga klasse.
                      Nej, de har netop været utilfredse med hans ringe afslutninger. Ud fra samtaler med de AaB-fans jeg kender, så anerkender de dog de øvrige kvaliteter i hans spil, men er netop kritiske overfor ham på grund af føromtalte svagheder. Jeg synes heller ikke vi skal skrive med Pohl, men at sige at han ikke har Superliga-klasse er helt i skoven i min verden. Hvad er Superliga-klasse i øvrigt? At være starter på et af de 14 hold i ligaen?

                      Comment


                        Plastik klub??? Explain

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Nej, de har netop været utilfredse med hans ringe afslutninger. Ud fra samtaler med de AaB-fans jeg kender, så anerkender de dog de øvrige kvaliteter i hans spil, men er netop kritiske overfor ham på grund af føromtalte svagheder. Jeg synes heller ikke vi skal skrive med Pohl, men at sige at han ikke har Superliga-klasse er helt i skoven i min verden. Hvad er Superliga-klasse i øvrigt? At være starter på et af de 14 hold i ligaen?
                          Nej man har ikke superliga klasse fordi man får kampe i ligaen. Tror da en del der har fået kampe for OB kan gå ind under den kategori. Superliga klasse er vel hvis man kan gå direkte ind i startopstillingen på hovedparten af holdene i superligaen. Og jeg kan ikke finde ret mange hold hvor han går i start 11.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            AaB er vel nok et af ligaens værst spillende hold. Ufatteligt de står med 6 point.
                            Ja , men fedt at de vandt over det mest usympatisk spillende hold ;-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Du bliver nok nødt til at gøre klart hvad du er uenig i. Jeg mener også at Pohl er langt dygtigere angriber end Helenius. Om han scorer 10 kasser er svært at sige, men jeg anser det ingenlunde for usandsynligt. Han er én af de få de er glade for i Aalborg. Han arbejder stenhårdt, er dygtig i dybdeløbene og fornuftig på bolden. Det har været afslutningerne der har haltet. Hvis han får styr på dén del af spillet, så er han bestemt en potentiel ligaprofil.
                              Fuldstændig enig . Vil uden at tænke mig om i 1/8 sekund sige ja tak til en sådan byttehandel .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Man ser igen og igen at en klub der også spiller europæiske kampe har problemer i superligakampe op til. Tror ikke der skal lægges noget særligt i denne kamp.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X