Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Dermed ikke sagt at det her absolut ikke er godt nok. Selvfølgelig skal der være langt flere der ser OB spille, vi skal igen op og minimum være det hold med 4. flest tilskuere som i 2012/2013 sæsonen. Der skal igen skabes begejstring for et OB projekt som folk gider støtte op om, og forhåbentlig har vi noget et vendepunkt nu. Forhåbentlig kan en ny direktør der udtaler sig positivt og klart om OB være med til at få folk til at tro på projektet. Forhåbentlig kan et nyt anlæg i Ådalen få folk til at tro på at der sker noget i klubben og man vil faktisk tilbage til toppen. Forhåbentlig kan Michelsen få indført en spillestil der både er underholdende og giver point.
Kan godt være at jeg har været for pessimistisk omkring vores tilskuertal, og derfor forventede et større fald, men jeg blev positivt overrasket over dette. Og jeg tror og håber på at vi til næste år ser en stigning, både i point og tilskuere. Og det kan sagtens være at jeg stikker mig selv blår i øjnene ved at tro det, men en del for mig at være fodboldfan er at jeg går ind til hver sæson med at den her gang sker det. Den her gang får Greve sit egentlige gennembrud og ligger superligaen ned, Eske kommer op og bliver en del af det her hold og ikke en eneste tilskuer er i tvivl om hvorfor, Tverskov og JJ bliver en magtfaktor på midtbanen og folk undrer sig over hvorfor man snakkede så meget om Mathias Jensen og Kofod. Det er nok ikke lige sådan det kommer til at spille sig ud, men det er sådan en fornemmelse jeg har før hver sæson og jeg håber at de udmeldinger og forhåbentlig handlinger der vil udspille sig henover sommeren gør at flere får den fornemmelse og vi allerede i de første kampe vil se den stigning i tilskuertal slå igennem. Og vi vil se den synergi som Troels Bech yndede at snakke om med at hvis bare RMN tribunen kaldte højt nok på genpres så skulle spillerne nok levere. Men denne gang vil det være både spillere og tilskuere der leverer og det vil få os langt.
Comment