Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Når vi nu, som forventet, tabte i Parken, så var det da ikke den værste runde i forhold til de andre klubbers resultater.
Horsens smed point mod Hobro, AaB tabte til Randers (der self. også er med i kampen om top6) og hverken Nordsjælland eller BIF rykkede sig med deres uafgjorte.
Vi har stadig kun 1 point op til top 6, og det er nu det hårde arbejde begynder.
Jeg vælger faktisk at tro på, at den alvorlige snitter i Parken kan fungere som lidt af et wakeup call for truppen, og ikke nødvendigvis kun vil få negativ indflydelse. Det var jo tydeligt for enhver, at den indstilling man dukkede op i Parken med ikke vil give nogle point i løbet af foråret, så forhåbentlig har de fattet det nu, og fået sig en alvorlig lærestreg frem mod de sidste 5 vigtige kampe!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægHan blev kåret til turneringens bedste spiller i en stor international turnering i Holland i 2018, mener jeg. Derefter rykket op i SL truppen og nu overvægtig, mister kontrollen, og ude af form efter din vurdering. Jeg vælger at tro mere på trænerteamet end dine altid "fantastiske" analyser.
Jeg vil da anbefale dig at se nogle kampe, så du kan danne dig dit eget indtryk :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAv av av. Fandme ærgeligt for Tingager.. Håber ikke det er så slemt.
Den kamp må godt ende uafgjortTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment