Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMere i forhold til dit link med forlængelse :)
Det er meget muligt at han smutter til sommer.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Jeg kan ikke se en forlængelse med fcn er en mulighed hvis han vil tages seriøst. Derfor kunne Rosenborg måske være muligt fra januar da de starter ny sæson.
At han forhandler med fcn er der ikke noget odiøst i. Ville vel være mærkeligt andet?
Men kan virkelig ikke se fcn har noget at tilbyde Hjulmand. Han skal til at træne et seniorhold hvis han skal videre med sin karriere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJeg kan ikke se en forlængelse med fcn er en mulighed hvis han vil tages seriøst. Derfor kunne Rosenborg måske være muligt fra januar da de starter ny sæson.
At han forhandler med fcn er der ikke noget odiøst i. Ville vel være mærkeligt andet?
Men kan virkelig ikke se fcn har noget at tilbyde Hjulmand. Han skal til at træne et seniorhold hvis han skal videre med sin karriere.
Umiddelbart tyder jeg dog Hjulmand sådan at han gerne vil forlænge, sikkert med en klausul.
6 af de sidste 7 år er FCN sluttet over OB, hvad forventer du egentlig af en klub der skal sælge tungt ud hvert eneste år ... eller er det fordi dine forventninger til Hjulmand er højere end du ellers giver udtryk for?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægOm han forlænger ved jeg ikke, men har du glemt at kontrakten løber til sommer?
Umiddelbart tyder jeg dog Hjulmand sådan at han gerne vil forlænge, sikkert med en klausul.
6 af de sidste 7 år er FCN sluttet over OB, hvad forventer du egentlig af en klub der skal sælge tungt ud hvert eneste år ... eller er det fordi dine forventninger til Hjulmand er højere end du ellers giver udtryk for?
Det er den generelle vurdering fra fodboldfaglige personer/eksperter at Hjulmand må have større ambitioner end træne et ungdomshold. Jeg er enig ... men kan han stå for presset i en større klub? Det har han ikke bevist han kan. Vi må se hvad fremtiden byder.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTil alle dem der har så travlt med, at Superligaen bliver udvandet med hold som Vendsyssel osv. så ville jeg bare lige nævne, at de da fik slået FCK, Brøndby, OB og AaB her i efteråret. Endda to af dem på udebane. Det er ok.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægBrøndby taber hjemme til Vendsyssel. Det er helt vildt som Per Frimann blev stille :) superligaen er uberegnelig."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægBrøndby taber hjemme til Vendsyssel. Det er helt vildt som Per Frimann blev stille :) superligaen er uberegnelig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægSådan er det med Viasat if. Når kommentarorene kommentere deres kampe. Scorer BIF er der vild jubel. Scorer modstanderen. Så det stille som graven. Det så klamt at Viasat viser så tydeligt hvor deres sympati ligger henne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægVar ved at blive ret irriteret da Bech klart holder fast i kraven på Fischer eller Juel Andersen lige før Brøndby feltet og de mener at de potentielt bliver snydt for et frispark. Synes den var soleklar allerede før slow.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment