Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Larsbo79
    replied
    Hvis vi bliver nummer 4 er der så nogle som ved hvorfor en dato den kamp mod nummer 7 ligger.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Gad vide hvad Steinlein havde sagt, hvis Horsens sidste sæson havde stillet med et B hold mod Brøndby. Horsens havde jo ikke noget at spille for. Føj for satan en indstilling til fair play.
    Bingo! Vi skal ikke tude, for vi har pt. ikke formået at skrabe flere point sammen end EfB, og måske også Brøndby, når sæsonen er slut. Men alle ved, at Steinlein selv havde slynget om sig med mere eller mindre uovervejede kommentarer, hvis Horsens havde lavet samme nummer sidste år, da de møde BIF.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Fair point. Vi skulle selv have vundet de medaljer - bare ærgerligt, at vi var de sidste, der mødte FCK, mens de stadig skulle bruge points; men overall har du ret - vi skulle selv have gjort det. Nåh, der er stadig en chance; vi krydser alt og håber.
    Ja vi kan bare håbe , også at Herning/Ikast tager sidste kamp lidt alvorligt .
    Men det er jo heller ikke et rent FCK fænomen det ses mange steder hvor mesterskabet er afgjort Barca har heller ikke vundet meget de sidste kampe.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Turneringplanen har intet at gøre med at vi ikke kunne slå EfB i Esbjerg , lagde os fladt på
    ryggen i ren overgivelse i Herning og var yderst heldige med at få 2 x 1 point mod FCN. Dermed har vi selv været afgørende for Hvordan vores skæbne er/bliver
    Fair point. Vi skulle selv have vundet de medaljer - bare ærgerligt, at vi var de sidste, der mødte FCK, mens de stadig skulle bruge points; men overall har du ret - vi skulle selv have gjort det. Nåh, der er stadig en chance; vi krydser alt og håber.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Gad vide hvad Steinlein havde sagt, hvis Horsens sidste sæson havde stillet med et B hold mod Brøndby. Horsens havde jo ikke noget at spille for. Føj for satan en indstilling til fair play.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Uenig. Vi smadrer brømbø på lørdag.
    Super for dig at du tror på det. Lækkert. Jeg deler ikke din positivitet. Jeg tror ikke på det. Den bliver 0-1 eller 0-2

    Det er jo ikke det samme som at sige at alt er lort. Vi bliver nummer 5. Flot. Godkendt. Men forhelvede et antiklimaks.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    EB også ude efter FCMs indstilling til fair afvikling af slutspil

    https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...st-fcm/7641849

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Forbered jer på en 5. Plads. Det ligger i de samme kort som tidligere

    Mon ikke der kommer 2-3000 fra Vestegnen
    Uenig. Vi smadrer brømbø på lørdag.

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    OB skal da ikke ligge sig ned, der skal kæmpes til sidste blodsdråbe. Ledelsen har forhåbentlig lært af denne sæson. Skal OB være med i top 6 og også gerne mere skal der flere spillere til med kvalitet.
    Men sæsonen er godkendt herfra, vi kommer i top 6 vi er i semifinalen i pokalen. Vi fik en mega dårlig start på sæsonen og er kommet fint tilbage.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg håber da, at klubben har været så fornuftige, at man har allokeret det mindst mulige antal billetter vi kan tillade os til Brøndby-fans. For det første burde vi kunne sælge resten af stadion ud til OB-fans, for det andet er det her da om noget kampen, hvor vi skal forsøge at undgå at give Brøndby nogle sportslige fordele, ved at lade dem have mange fans i ryggen. Jeg vil hellere se 1500 tomme sæder, end at de samme sæder skal fyldes med Brøndby-fans.
    Jeg brækker mig hvis JH kommer med følgende udtalelse :
    Vi har oplevet en meget stor efterspørgelse på billetter fra Brøndby og jeg er derfor stolt over at kunne give hele endetribunen til udeholdet . Der er ingen tvivl om at det vil se godt ud og give den rette støtte.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg håber da, at klubben har været så fornuftige, at man har allokeret det mindst mulige antal billetter vi kan tillade os til Brøndby-fans. For det første burde vi kunne sælge resten af stadion ud til OB-fans, for det andet er det her da om noget kampen, hvor vi skal forsøge at undgå at give Brøndby nogle sportslige fordele, ved at lade dem have mange fans i ryggen. Jeg vil hellere se 1500 tomme sæder, end at de samme sæder skal fyldes med Brøndby-fans.
    Det sker ikke, der bliver der kun tænkt på de nærmeste penge.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Desværre blev turneringsplanen ret afgørende: FCK er slået op i banen, præcis som de plejer at gøre i år, hvor de er blevet mestre. Har vel aldrig set et FCK-hold give så mange 100% chancer væk, som de gjorde imod Esbjerg. FCM virker lige så umotiverede efter skabet blev sat; men det nåede vi så lige at få glæde af. Esbjerg er klart bedste bud på bronzen, mens vi heldigvis selv har indflydelse på 4.plads. Håber på point(s) og en 4.plads.
    Turneringplanen har intet at gøre med at vi ikke kunne slå EfB i Esbjerg , lagde os fladt på
    ryggen i ren overgivelse i Herning og var yderst heldige med at få 2 x 1 point mod FCN. Dermed har vi selv været afgørende for Hvordan vores skæbne er/bliver
    Last edited by Magge; 20-05-2019, 20:16.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Forbered jer på en 5. Plads. Det ligger i de samme kort som tidligere

    Mon ikke der kommer 2-3000 fra Vestegnen
    Jeg håber da, at klubben har været så fornuftige, at man har allokeret det mindst mulige antal billetter vi kan tillade os til Brøndby-fans. For det første burde vi kunne sælge resten af stadion ud til OB-fans, for det andet er det her da om noget kampen, hvor vi skal forsøge at undgå at give Brøndby nogle sportslige fordele, ved at lade dem have mange fans i ryggen. Jeg vil hellere se 1500 tomme sæder, end at de samme sæder skal fyldes med Brøndby-fans.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Hvis FCM og FCK kan smide sig som de gør, og bruge feje tricks kan vi også. Luk udebaneafsnittet grundet frygt for tilskuerballade, så de ikke har en eneste fan på lægterne. De skal have så meget modgang som overhovedet muligt.
    Lige pt har både OB , BIF og EfB så fået en sejr hver af FCK og Herning/Ikast .

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Desværre blev turneringsplanen ret afgørende: FCK er slået op i banen, præcis som de plejer at gøre i år, hvor de er blevet mestre. Har vel aldrig set et FCK-hold give så mange 100% chancer væk, som de gjorde imod Esbjerg. FCM virker lige så umotiverede efter skabet blev sat; men det nåede vi så lige at få glæde af. Esbjerg er klart bedste bud på bronzen, mens vi heldigvis selv har indflydelse på 4.plads. Håber på point(s) og en 4.plads.

    Leave a comment:

Working...
X