Synes sgu det er halvnaivt at begrave FCN som top 6-hold. Der er stadig MASSER af kvalitet på det hold, især offensivt. Donyoh og Amon har hver startet inde i 2 ud af de første 7 kampe. Når de kommer i omdrejninger bliver de uhyggelige, igen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægVil gerne smide KEP i puljen, JM og JH skal have en kammeratlig samtale om fremtiden med ham - Tvivler stærkt på at KEP har lyst til at sidde på bænken det sidste år af sin karriere.
Derudover tror jeg også at Festersen kunne blive sorteper i et angrebsspil og ryge ud
Det med Fester forstår jeg ikke rigtig. At han ikke får flere minutter end han gør pt når AK og måske Hele ikke rigtig præsterer 100%
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSynes sgu det er halvnaivt at begrave FCN som top 6-hold. Der er stadig MASSER af kvalitet på det hold, især offensivt. Donyoh og Amon har hver startet inde i 2 ud af de første 7 kampe. Når de kommer i omdrejninger bliver de uhyggelige, igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHelt enig. De er ramt af skader og europæisk træthed. Når de kommer oven på det kommer de til at få masser af sejre. Og nok også Top 6
Desværre er en af de vildeste ikke en mulighed for landsholdet, Kudus har et uhyggeligt niveau med bolden og han er 17, han bliver ekstremt dyr.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægVil gerne smide KEP i puljen, JM og JH skal have en kammeratlig samtale om fremtiden med ham - Tvivler stærkt på at KEP har lyst til at sidde på bænken det sidste år af sin karriere.
Derudover tror jeg også at Festersen kunne blive sorteper i et angrebsspil og ryge ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMen så har vi jo ikke spillere nok. Lige nu kniber det med at gennemføre et simpelt træningspas med nuværende trup. Det giver ingen mening at afskibbe folk bare fordi de lige pt ikke er i startopstillingen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg... og de kan kun blive bedre i løbet af sæsonen, det hold vrimler bare med spillere som kun bliver bedre for hver kamp.
Desværre er en af de vildeste ikke en mulighed for landsholdet, Kudus har et uhyggeligt niveau med bolden og han er 17, han bliver ekstremt dyr.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMen så har vi jo ikke spillere nok. Lige nu kniber det med at gennemføre et simpelt træningspas med nuværende trup. Det giver ingen mening at afskibbe folk bare fordi de lige pt ikke er i startopstillingen."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHan er nu 18 år ... har aldrig hørt om ham før så måtte lige GoogleTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg vil vædde hvad som helst med at KEP tidligst ryger til vinter. Måske endda først når kontrakten udløber.
Det med Fester forstår jeg ikke rigtig. At han ikke får flere minutter end han gør pt når AK og måske Hele ikke rigtig præsterer 100%
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægFestersen er jo ikke god nok. Jo han er sød, og havde en god sæson da Falk serverede chancerne for ham. AK er heller ikke god nok som første angriber til et top 6 hold, men skal man vælge mellem er holdspiller som Fester, med få mål, eller den mere usynlige AK som kan score, så må det falde ud til fordel for AK. Mål er jo ikke noget vi er forvente med i større stil.
Men mon ikke det er sidste sæson for Festersen. Lige fyldt 32 år og kører på sidste kontrakt år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes nu altså at Fester har præsteret lige så godt/dårligt som AK og Hele når han har fået chancen. Han har bare ikke fået mange af dem.
Men mon ikke det er sidste sæson for Festersen. Lige fyldt 32 år og kører på sidste kontrakt år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes nu altså at Fester har præsteret lige så godt/dårligt som AK og Hele når han har fået chancen. Han har bare ikke fået mange af dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægMeget enig. Festersen har en stor stjerne i min bog. Han lader til at have den helt rigtige professionelle tilgang, og den slags er vigtige at have omkring holdet. Jeg ved at han er glad for at være i Odense, så jeg håber også han kan blive i klubben i en eller anden funktion.
Comment
Comment