Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægHvilke 6 eller 7 spillere fra AaB ville du hellere have i en start 11?
AAB har vel en profil i Kusk og OB har lidt større svagheder i forsvaret og i bredden.
Jeg kan ikke komme på en profil fra OB, i sidste sæson var der heller ikke faste startere som var meget ringe, det har vi set lidt i denne og det kan sænke niveauet.
Redigering ... Grytebust selvfølgelig, men det er lidt løsrevet fra markspillerne.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægBegge hold er meget grå kvalitetsmæssigt.
AAB har vel en profil i Kusk og OB har lidt større svagheder i forsvaret og i bredden.
Jeg kan ikke komme på en profil fra OB, i sidste sæson var der heller ikke faste startere som var meget ringe, det har vi set lidt i denne og det kan sænke niveauet.
Redigering ... Grytebust selvfølgelig, men det er lidt løsrevet fra markspillerne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægNej vi har ikke mange profiler i OB. De fleste hold vi møder vil nok mene at AK er en, og så har vi nogle navne som folk uden for meget fodbold forstand vil nævne, KEP, Helenius, Festersen. Gryte er uden tvivl en kæmpe profil, også større end Kusk. Men jeg mener personligt ikke jeg ville kunne finde 6-7 AaB spillere jeg hellere vil have i start 11.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægKulturen er nok en del bedre. Men hvis man skulle sammensætte bedste hold af deres og vores trup, så vil de få 6 eller 7 i start 11, og vi ville få 4-5.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægI min optik er du helt væk. Men det er jo fair nok at være uenige. Hvis jeg måtte vælge 3 tror jeg ikke jeg kunne finde mere end højt sat 2 mand fra deres hold.
Comment
-
Ligner FCN gør det igen :
https://www.bt.dk/superligaen/medie-...or-spansk-klub
imponerende og misundelsesværdigt ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGodt nok små marginaler
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg