Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvor er AaB dog bare heldige. De er faktisk ikke et ret godt hold. Ufatteligt de står til 3.sejr allerede.
    Ja det er sindssygt.... Og med minus måscorer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det er sindssygt.... Og med minus måscorer
      De har en bedre kultur end os, samt et marginalt bedre hold end os.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        De har en bedre kultur end os, samt et marginalt bedre hold end os.
        Godt nok små marginaler

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Godt nok små marginaler
          Kulturen er nok en del bedre. Men hvis man skulle sammensætte bedste hold af deres og vores trup, så vil de få 6 eller 7 i start 11, og vi ville få 4-5.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Kulturen er nok en del bedre. Men hvis man skulle sammensætte bedste hold af deres og vores trup, så vil de få 6 eller 7 i start 11, og vi ville få 4-5.
            Hvilke 6 eller 7 spillere fra AaB ville du hellere have i en start 11?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Hvilke 6 eller 7 spillere fra AaB ville du hellere have i en start 11?
              Begge hold er meget grå kvalitetsmæssigt.
              AAB har vel en profil i Kusk og OB har lidt større svagheder i forsvaret og i bredden.

              Jeg kan ikke komme på en profil fra OB, i sidste sæson var der heller ikke faste startere som var meget ringe, det har vi set lidt i denne og det kan sænke niveauet.

              Redigering ... Grytebust selvfølgelig, men det er lidt løsrevet fra markspillerne.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Begge hold er meget grå kvalitetsmæssigt.
                AAB har vel en profil i Kusk og OB har lidt større svagheder i forsvaret og i bredden.

                Jeg kan ikke komme på en profil fra OB, i sidste sæson var der heller ikke faste startere som var meget ringe, det har vi set lidt i denne og det kan sænke niveauet.

                Redigering ... Grytebust selvfølgelig, men det er lidt løsrevet fra markspillerne.
                Nej vi har ikke mange profiler i OB. De fleste hold vi møder vil nok mene at AK er en, og så har vi nogle navne som folk uden for meget fodbold forstand vil nævne, KEP, Helenius, Festersen. Gryte er uden tvivl en kæmpe profil, også større end Kusk. Men jeg mener personligt ikke jeg ville kunne finde 6-7 AaB spillere jeg hellere vil have i start 11.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Nej vi har ikke mange profiler i OB. De fleste hold vi møder vil nok mene at AK er en, og så har vi nogle navne som folk uden for meget fodbold forstand vil nævne, KEP, Helenius, Festersen. Gryte er uden tvivl en kæmpe profil, også større end Kusk. Men jeg mener personligt ikke jeg ville kunne finde 6-7 AaB spillere jeg hellere vil have i start 11.
                  Jeg ville helt sikkert bruge Okore, Kusk og Grytebust og så ville jeg være i tvivl om resten.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Kulturen er nok en del bedre. Men hvis man skulle sammensætte bedste hold af deres og vores trup, så vil de få 6 eller 7 i start 11, og vi ville få 4-5.
                    I min optik er du helt væk. Men det er jo fair nok at være uenige. Hvis jeg måtte vælge 3 tror jeg ikke jeg kunne finde mere end højt sat 2 mand fra deres hold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      I min optik er du helt væk. Men det er jo fair nok at være uenige. Hvis jeg måtte vælge 3 tror jeg ikke jeg kunne finde mere end højt sat 2 mand fra deres hold.
                      Tja, resultaterne fra sidste år siger jo en del. Tror du lader dig forblinde af kendskab til vores navne. Måske er jeg væk, men tabellen lyver vist aldrig

                      Comment


                        SønderjyskE henter Bah iflg Jesper Helmin/bold.dk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                          SønderjyskE henter Bah iflg Jesper Helmin/bold.dk.
                          Også et stort talent. Men nok ikke det vi søger pt. Vi har jo også Eske der kan mere eller mindre det samme.

                          Og så fik jeg nok jinxet den til at han bliver en profil og scorer 10 mål for dem

                          Comment


                            Ligner FCN gør det igen :

                            https://www.bt.dk/superligaen/medie-...or-spansk-klub

                            imponerende og misundelsesværdigt ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Godt nok små marginaler
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...vi-er-gode-nok

                              Comment


                                AaB blev skilt ad af FCK. Det blev Odense Boldklub ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X