Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Og nu 2-0 ved pausen, og de vandt 1-0 i den første - ser meget svært ud for VFF
    Ja det er overstået nu

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Og nu 2-0 ved pausen, og de vandt 1-0 i den første - ser meget svært ud for VFF

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Hobro foran 1-0 efter 50 sekunder

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Tror nu ikke rigtigt der er nogen forskel i niveau. Det er vidst bare skarphed og personlige fejl der afgør de her opgør.

    Men ja, om det er Lyngby eller Vendsyssel kan være ét fedt, gider ikke se på nogle af dem i Suppen. Trist at vi skal miste et hold som Vejle og se på et af dem her i stedet. Håber i det mindste at Viborg kan tage den anden plads, de har da et stadion og en opbakning der hører til i Suppen, jeg gider simpelthen ikke se på Hobro længere.
    Så det godt det bliver sidste sæson med 12 hold. Lyngby er kæmpe favorit til at rykke ned med det samme. 3/3 at nr 3 i 1.division rykker op efter playoff.
    Bemærkelsesværdigt alligevel.

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Shit is spot on!

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Lyngby må vel bare være det bedre hold?
    Lyngby/Vendsyssel i ligaen? Same shit, different name ...
    Tror nu ikke rigtigt der er nogen forskel i niveau. Det er vidst bare skarphed og personlige fejl der afgør de her opgør.

    Men ja, om det er Lyngby eller Vendsyssel kan være ét fedt, gider ikke se på nogle af dem i Suppen. Trist at vi skal miste et hold som Vejle og se på et af dem her i stedet. Håber i det mindste at Viborg kan tage den anden plads, de har da et stadion og en opbakning der hører til i Suppen, jeg gider simpelthen ikke se på Hobro længere.

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Lyngby må vel bare være det bedre hold?
    Lyngby/Vendsyssel i ligaen? Same shit, different name ...

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg

    Tja godt spørgsmål, men nu står der 2-0 på to forsvarsfejl.
    Stik mod spil og chancer.

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Hvad skal vi dog med Lyngby i superligaen? Mon man kan spille på de går konkurs inden efteråret er omme?
    Tja godt spørgsmål, men nu står der 2-0 på to forsvarsfejl.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Lyngby foran 1-0 i Hjørring
    Hvad skal vi dog med Lyngby i superligaen? Mon man kan spille på de går konkurs inden efteråret er omme?

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Lyngby foran 1-0 i Hjørring

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Nææh og konceptmæssigt passer det vel også meget godt.
    Personligt blev jeg ekstremt træt af ham da han smadrede u21`s muligheder ved EM!
    Han skal være så hjertelig velkommen til at smadre Brøndby også. Han når ikke Jakob Michaelsen til sokkeholderne.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Han passer da fint på beskrivelsen, og den strategi Ebbe Sand har beskrevet med at der skal flere fra egen akademi gennem nåleøjet .. jeg er nu ikke specielt overrasket over det valg.
    Nææh og konceptmæssigt passer det vel også meget godt.
    Personligt blev jeg ekstremt træt af ham da han smadrede u21`s muligheder ved EM!

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Han må have været langt nede på deres prioritets liste, er meget overrasket. Der er nok ikke ret mange som vil trænerjobbet i Brøndby...
    Han passer da fint på beskrivelsen, og den strategi Ebbe Sand har beskrevet med at der skal flere fra egen akademi gennem nåleøjet .. jeg er nu ikke specielt overrasket over det valg.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Hahaha Brundby er da helt til grin

    Leave a comment:

Working...
X