Oprindeligt indsendt af Jack D.
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMed sejren i går reddede OB sig en sæson mere i bedste række og det skulle undre hvis ikke målet var top6 igen, så hvilke spillere skal vi stille i start11 for at opnå det (og EL kval😉)?
Vi må tage udgangspunkt i de eksisterende spillere og tage højde for at det formentligt er exit til Jønsson, Joan, Joao og Thrane, Welbech, Fellah samt evt Buus selvom der messes kontinuitet i et væk.
Gryte
Ryan. KEP. Lund. JBL
Desler. JJT Tverskov. Greve
Helenius. AK
Mikkelsen
Rømer
Nielsen
Eskesen
Kløve
Festersen
Et par talenter op?
Et par enkelte men velkvalificerede køb til at styrke start11.
Hvis vi nu ikke taler navne men placeringer hvor skal der så styrkes?
“Forventet udvikling 2018
Odense Sport & Event A/S forventer et forbedret resultat for regnskabsåret 2018 i forhold til 2017.
I forhold til Odense Boldklub er forventningen, at holdet skal i top-6 i Alka Superligaen i sæsonen 2018/19.”"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægOfficiel udmelding:
“Forventet udvikling 2018
Odense Sport & Event A/S forventer et forbedret resultat for regnskabsåret 2018 i forhold til 2017.
I forhold til Odense Boldklub er forventningen, at holdet skal i top-6 i Alka Superligaen i sæsonen 2018/19.”
Vis du elsker mig istedet for bare at sige det hele tiden. Det bliver det ikke troværdigt af
Comment
-
Med forudsætning af at vi sælger Grytebust så Thorborg kan få lidt salt til ægget og Jørgensen bliver en del af truppen samt følgende spillere forlader os: Thrane,Jønne,Joan,Joao,Welbeck,Fellah og Buus.. Så har vi følgende trup
Oliver Christensen
Thomas Mikkelsen
Ryan J Laursen
Mikkel Desler
KEP
Marco Lund
Jeppe Tverskov
Jacob Barret
André Rømer
Mathias Greve
Julius Eskesen
Casper Nielsen
JJT
Troels Kløve
Mads Frøkjær
Anders K Jacobsen
Nicklas Helenius
Rasmus Festersen
Mathias Jørgensen
Yao D
Det er 20 spillere. Og vi skal vel have 22-24 spillere når vinduet lukker. Her til kan der være spørgsmålstegn om Buus måske forlænger, kommer Molberg til og sender man Yao på udlejning igen. Så det ligner at vi skal hente 2-4 spillere til sommer.
Med ovenstående trup mangler vi helt klart 1 målmand, 1 forsvarsspiller, 1 midtbanespiller og 1 kantspiller.
Med de 500.000-600.000kr der frigives hver måned må det simpelthen være muligt at hente noget kvalitet.
Jeg kan desværre ikke huske et vindue hvor jeg har været tilfreds og følt at vi kommer forstærket ud. Ja bare status q har været en sjældenhed.
I dette vindue har de fleste af vores dårligste kontrakt udløb og selv den dårligste sportsamatør kan vel næppe svække holdet i kommende vindue.
Men jeg er da sikker på at Jesper Hansen nok skal gøre et forsøg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed forudsætning af at vi sælger Grytebust så Thorborg kan få lidt salt til ægget og Jørgensen bliver en del af truppen samt følgende spillere forlader os: Thrane,Jønne,Joan,Joao,Welbeck,Fellah og Buus.. Så har vi følgende trup
Oliver Christensen
Thomas Mikkelsen
Ryan J Laursen
Mikkel Desler
KEP
Marco Lund
Jeppe Tverskov
Jacob Barret
André Rømer
Mathias Greve
Julius Eskesen
Casper Nielsen
JJT
Troels Kløve
Mads Frøkjær
Anders K Jacobsen
Nicklas Helenius
Rasmus Festersen
Mathias Jørgensen
Yao D
Det er 20 spillere. Og vi skal vel have 22-24 spillere når vinduet lukker. Her til kan der være spørgsmålstegn om Buus måske forlænger, kommer Molberg til og sender man Yao på udlejning igen. Så det ligner at vi skal hente 2-4 spillere til sommer.
Med ovenstående trup mangler vi helt klart 1 målmand, 1 forsvarsspiller, 1 midtbanespiller og 1 kantspiller.
Med de 500.000-600.000kr der frigives hver måned må det simpelthen være muligt at hente noget kvalitet.
Jeg kan desværre ikke huske et vindue hvor jeg har været tilfreds og følt at vi kommer forstærket ud. Ja bare status q har været en sjældenhed.
I dette vindue har de fleste af vores dårligste kontrakt udløb og selv den dårligste sportsamatør kan vel næppe svække holdet i kommende vindue.
Men jeg er da sikker på at Jesper Hansen nok skal gøre et forsøg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVi har Greve, Eskesen, Kløve, Casper Nielsen og Desler som kan spille kant. Så synes det ser ret godt ud på kanterne. Ser en vb som en absolut "must". Ved ikke hvor godt Molberg er. Men med det Lund viser aktuelt (og KEP bliver ja også ikke yngre) har vi brug for en god cf for næste sæson. Desuden en central midtbanespiller med kvalitet står meget højt på min liste.
Og mm man finder en talentfuld venstreback man kan bygge på tror jeg simpelthen ikke vi henter nogen så længe Desler og Rømer står en hæderlig backreserve.
Men hvor mangler vi dog kvalitet centralt på midten generelt. Tverskov gør det faktisk udemærket men tvivler på at vi har ham meget længere. Vil slet ikke blive overrasket over hvis han blev solgt til sommer. Casper er Casper med de evner han nu har og JJ har vel nogen af de værktøjer der skal til men mangler generelt 5-10% over hele linien for at blive en rigtig god superliga spiller.
Vi mangler bare en med hele pakkenLast edited by fmprOB; 29-04-2018, 21:02.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er muligt at kanterne er gode nok. Syntes bare at venstrekanten stadig er svag når Kløve ikke er på sit højeste. Men mm man finder en talentfuld back man kan bygge på tror jeg simpelthen ikke vi henter nogen så længe Desler og Rømer står en hæderlig backreserve."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMen de er ja begge hb og det er ikke sååå prangende med Desler på vb. Synes Barrett ude var altid en svækkelse for os. En skolet vb ville være vigtigt for holdet og med farvel til Joao forventer at der kommer noget ind på den position.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMuligt. Men jeg tvivler"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå hopper jeg i havnen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Nogen der ved hvorfor Greve og Desler ikke bruges mere end tilfældet er med henblik på at bruge CN på kanten?
Kan Desler bruges centralt på midten eller i forsvaret (hvor Tverskov ikke spiller)?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment