Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægBjelland, Okore, Mathias Jensen har alle været udtaget (mathias ikke til den endelige trup til VM) og er produkter af FCN ... så ja det gør de da bestemt.
Nej, det ved jeg ikke ... da FCN flytter sig konsekvent igennem sæsonen og så starter fra 20% igen næste år.
De år hvor de klarer sig rigtig godt, har de formået at holde på nogle af stortalenterne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægOkore og Matias Jensen? Hvornår er de blevet landsholdspillere? Godt nok er jeg pænt ligeglad med landsholdet, meeeeeen.
Okore fik en del kampe og blev så skadet.
Mathias Jensen var udtaget til bruttotruppen før VM og havde været udtaget til det reelle landshold nu, hvis han ikke havde fået sin langvarige skade.
Du kan altid bare spørge ... godt nok er jeg pææænt interesseret i landsholdet, men jeg deler gerne ud af min viden :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægSådan noget kommer og går jo :).
Okore fik en del kampe og blev så skadet.
Mathias Jensen var udtaget til bruttotruppen før VM og havde været udtaget til det reelle landshold nu, hvis han ikke havde fået sin langvarige skade.
Du kan altid bare spørge ... godt nok er jeg pææænt interesseret i landsholdet, men jeg deler gerne ud af min viden :D.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægBjelland, Okore, Mathias Jensen har alle været udtaget (mathias ikke til den endelige trup til VM) og er produkter af FCN ... så ja det gør de da bestemt.
Nej, det ved jeg ikke ... da FCN flytter sig konsekvent igennem sæsonen og så starter fra 20% igen næste år.
De år hvor de klarer sig rigtig godt, har de formået at holde på nogle af stortalenterne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægJeg ville ikke tælle Bjelland med. Han har brugt længere tid i Lyngby end i FCN
Vi er jo alle enige om at FCN gør det fremragende og uddanner rigtig gode spillere.. Uden tvivl. Men næsten at kalde dem en rugekasse for det danske landshold er jo helt ude i skoven
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej det ville være det samme som at tælle Casper N som OBer hvis han var på landsholdet.. Syntes godt nok at Entusiastens er blevet en del farvet
Vi er jo alle enige om at FCN gør det fremragende og uddanner rigtig gode spillere.. Uden tvivl. Men næsten at kalde dem en rugekasse for det danske landshold er jo helt ude i skoven
En rugekasse for ungdomslandshold er mere retvisende:
U21: 5 spillere
U20: 2 spillere
U19: 3 spillere
U18: 3 spillere
U17: 2 spillere
U16: 5 spillere
Altså 20 spillere på div. ungdomslandshold baseret på den seneste udtagelse.
Comment
Comment